Комплектът активни карти от "Клевър Бук" е подходящ за деца от 3 до 5 години. Той се състои от маркер и 50 карти, които съдържат различни задачи и игри свързани с ежедневието в детската градина. Освен това по време на игра децата ще упражнят наблюдателността, логиката и моториката си. Всяка от картите е с размери 11.5 x 16 cm. ... |
|
Впуснете се във вълнуващо пиратско приключение с играта "Катан за деца" на "Intelligames". Отплавайте с пиратски кораб и открийте островите на Катан, където да построите своите пиратски лагери. За тази цел ще са ви необходими ресурси като дърва, ананаси, саби и злато. Затова подберете умело местата, на които да позиционирате лагерите си и бързо ще се сдобиете с нужните суровини, с които да построите останалите. Но бъдете внимателни, защото подлият Капитан Грабчо дебне отвсякъде, готов да създава проблеми и да ви пречи. Играта е подходяща за деца над 6-годишна възраст, като в нея могат да участват от 2 ... |
|
Комплектът активни карти "Аз обичам България" от "Клевър Бук" е подходящ за подготовка на децата в 1. клас. С тяхна помощ малчуганите ще научат интересни факти от историята на България, ще се запознаят с велики владетели и български герои, ще научат повече за природните забележителности, култура и народно наследство. От лицевата страна на всяка карта има интересна информация и картинка, а на гърба - забавна игра, която ще помогне на децата да затвърдят или допълнят знанията си. Освен това в кутията има и малки карти с въпроси, с които цялото семейство ще може да играе. В комплекта е включен и маркер, ... |
|
Магнитната игра "Бинго с животни" от "The Purple Cow" е подходяща за игра както вкъщи, така и навън или по време на пътуване. Играе се от 2 човека. Играта идва при вас в метална кутия. От вътрешната ѝ страна се намира игралното поле. Целта на играта е да бъдеш първият играч, който е направил 2 хоризонтални линии или 1 вертикална линия и е получил БИНГО. Подготовка: Всеки играч избира цвят на магнитчетата и получава една дъска. Правила на играта: Най- младият играч започва пръв и завърта въртящото се колело. След като спре да се върти и сочи към животното, играчът обявява името на животното. ... |