Вашите малчугани ще се забавляват с играта на Viga Toys. Тя се състои от основа, 40 дървени тухлички, две пръчки и жълъд. Елементите трябва да се подредят върху основата. С помощта на пръчките всеки играч трябва да пробва да избута по една тухличка, без да срутва постройката. Печели този играч, който успее да вземе лешника, без да събори тухличките. Играта с комплектът спомага за развитието на фината моторика, сръчността, координацията око-ръка и логическото мислене. ... |
|
Играта от Дидаско ще запознае децата с правилата за движение. В комплекта са включени двустранна магнитна дъска, шаблон с ленти и пешеходни пътеки, шаблон с букви и шаблон с деца и превозни средства. Магнитната дъска има илюстрации на сгради, букви и думи. Върху нея могат да се поставят елементите от шаблоните. С тях децата могат да изградят опасна и безопасна част на тротоара, както и кръстовища за пресичане. Подрастващите ще научат как се преминава през пешеходна пътека и какви са правилата за движение. Играта е подходяща за деца в детската градина от 3 -та и 4 -та група, както и за ученици от 1 -ви до 4 -ти ... |
|
Скъпи учители и мили родители, в тези 40 флаш карти от Tat Creative оживяват дните от седмицата под формата на приказни герои, както и понятията "Вчера", "Днес" и "Утре", които са едни от най-сложните за разбиране от децата на възраст от 3 до 7 години. С помощта на въображението, щипка хумор и различни визуализации на концепциите за време, децата ще ги усвоят лесно под формата на забавна игра. Към комплекта са добавени карти за "Сутрин", "Ден", "Вечер" и "Нощ". Ще откриете и "Закуска", "Обяд", "Следобедна закуска" и " ... |
|
Децата ще се забавляват с играта от PlayLand. В комплекта са включени карти за игра и 4 обръча за глава. Картите за игра се поставят върху обръчите за глава, така че играчите да не виждат картата на главата си. Малчуганите трябва да разберат коя е картата на главата им - язовец, калинка, папагал, директор или Асен Блатечки. За да разберат кой е изобразен на картата, могат да задават въпроси в продължение на 1 минута. Ако разберат кой е, печелят точки. Ако не, картата излиза от играта и играчът не печели точки. Дайте шанс на децата да открият всеки герой на своите карти и да се превърнат в истински победители. ... |