Предизвикайте себе си с логическите пъзели на "Eureka". Целта на играта е да разглобите и да сглобите отново фигурите. Комплектът съдържа 10 метални пъзела с 3 различни нива на трудност. ... |
|
Тръпката от една истинска ескейп стая в едно тесте карти! ... Бягство от Алкатраз е джобна ескейп стая, която можете да играете с приятелите си. Комплектът от Фантасмагория е подходящ за деца над 12-годишна възраст. В бягството могат да се включат от 1 до 6 участника, а времетраенето е 120 min. Комплектът включва кутия за съхранение и 60 карти за игра. Не са ви нужни правила, всичко, което трябва да знаете за играта, се намира в картите! Никой досега не е успявал да избяга от Алкатраз. Най-близкият бряг е на повече от километър от острова, заобиколен от ледени води, пълни с хищни акули. Затворът е пълен със ... |
|
Обогатете знанията си с играта от Professor Puzzle. В кутията са включени 250 карти с въпроси, 16 токени за отговори и 24 чипа за резултати. В играта ще имате 2 роли - да отговаряте на въпроси и да бъдете домакини на рунд. Домакините теглят карта и предполагат какъв е въпросът. След това трябва да заложат кой няма да знае правилния отговор. Участниците получават токените предварително и ги задържат, ако отговорят правилно на зададения въпрос. Този, който има най-много точки в края на играта, печели. Развийте вашите умения за наблюдение и креативност, докато се забавлявате. ... |
|
От Winning Moves предлагат на вашето внимание комплект от 54 карти за игра с изображения, вдъхновени от сериала "Мандалориан". Изработени са от здрав картон и на някои от картите ще откриете част от любимите си герои - Кара Дюн, Грийф Карга, IG-11, бебе Йода и Мандалориан. Независимо от повода, комплектът ще зарадва всеки любител на класическите карти за игра. ... |
|
Играта Нарисувай анимационен робот от Мармот е създадена от илюстратора Георги Грънчаров и се състои от 50 карти с изобразени на тях лица, усти, очи, тела, ръце, крака и носове. Тя е предназначена за деца над 3-годишна възраст и може да се играе самостоятелно или от група деца. Подходяща е за малчугани, които обичат да творят и да се забавляват. Дава възможност за над 10 хиляди комбинации от различни анимационни герои. Играта развива креативността, логиката, пространственото мислене и идентичността на децата. Правила за игра: Правилата за играта са лесни. Тестето се разделя на 7 купчинки с лице, уста, очи, тяло, ... |
|
Забавна детска игра за смятане и памет "Мемори робот", в която ще се учим на действието събиране! Тя се състои и от 20 плочки с цифри, 24 карти с решения и игрова дъска. Намерете цифрите, като отваряте частите на робота, за да добавите към финалното решение на картата. Запомнете къде е всяка цифра, за да ви е по-лесно да спечелите играта. Всичко, от което се нуждаете, е добра памет и бързо мислене! Играта е подходяща за деца над 5 години и в нея могат да участват между 1 и 2 играчи. Как се играе? Подредете върху робота-дъска плочките, с цифрите обърнати надолу. Разбъркайте картите с решенията и ги ... |
|
Класическата игра Черен Петър от Winning Moves има изображения на героите от поредицата Хари Потър. Тя е подходяща за деца над 4-годишна възраст и съдържа 25 карти за игра. В нея могат да се включат 2 -ма или повече участници. Как се играе: Разбъркайте картите и ги раздайте на всички играчи. Проверете картите си и отделете всички карти, които си съвпадат по двойки. Дръжте картите си така, че никой освен вас да не ги вижда от лицевата им страна. Играта започва от най-младия играч. Всеки взима по реда си по една произволно избрана карта от стоящия отляво играч. Ако картата, която сте взели, съвпада с някоя от тези, ... |
|
Играта "Хипно" от "НЛП България" е великолепна форма на обучение, защото ви дава възможност да слушате и да използвате езикови модели. Освен това е изключително забавна. Какво повече може да иска човек? Докато играете "Хипно" ще се смеете от сърце, а ако решите, можете да я използвате за хипнотизиране на някого... Насладете се! Докато играете "Хипно" и се смеете с приятелите си, ще научите как да подавате внедрени команди, да правите индиректни внушения и да говорите хипнотично. Играта "Хипно" представлява обикновено тесте от 52 карти за игра, с необикновени 52 езикови ... |
|
"Гледай си работата - Гениални мислители" от "The Purple Cow" е забавна игра с образователна цел - да запознае малчуганите с гениалните мислители, които са променили историята със своите изобретения. Играта е подходяща за деца над 6-годишна възраст и в нея могат да се включат от 2 до 6 участника. Комплектът включва удобна метална кутия за съхранение, 40 карти и 1 карта с инструкции. Прочетете инструкциите, разбъркайте картите и нека забавлението започне! Как се играе "Гледай си работата - Гениални мислители" Цел на играта: Да съберете възможно най-много заглавни серии (четворки). ... |
|
Вечното съревнование между родителите и децата е в своя разгар. Възрастните смятат, че знаят всичко, а децата им - че родителите нищо не разбират. Ето защо "Playland" създават семейната състезателна играта "Противостояние: Деца срещу родители", с която ще можете да видите, кой има повече знания. Комплектът се състои от игрално поле, 56 карти, показалец и инструкции. Картите са разпределени по 27 за деца в син цвят и 27 за възрастни в червен цвят. Правила на играта Преди началото на играта, участниците се разделят на 2 отбора: отбор "Деца" и отбор "Родители." Всеки отбор може да ... |
|
Комплектът от "Winning Moves" се състои от 54 карти за игра с илюстрации на героите от "Хари Потър". Те са изработени от водоустойчив материал и са чудесни за игра както у дома, така и навън с приятели или по време на път. ... |
|
Играта "Морска битка" включва двустранно игрално поле, фигурки на кораби, оранжеви и бели топлийки. Играта е предназначена за двама играчи над 4-годишна възраст. Правила на играта: Играчите поставя своите кораби върху произволни полета от игралната повърхност. Корабите не трябва да се докосват директно. Този, който е на ход, посочва на противника една координата - например "C3". Противникът проверява дали е улучен някой от неговите кораби и казва съответно "не улучи" или "улучи". Играчът, направил удара, маркира съответното поле - например "C3" върху своя план с ... |