Тези карти за игра, с гатанки в стихотворна форма и цветни рисунки стимулират въображението, паметта, мисловната дейност, бързата реакция и съзидателния дух на детето. Предложените два варианта на играта дават възможност на родителите и по-големите братя и сестри също да се включат в играта, като начин за полезно и забавно прекарване на свободното време. Комплектът съдържа: 16 карти с текстовете на 32 гатанки 32 карти с рисунка за всеки отговор 2 карти с правила на играта Правила на играта: Един от играчите, който знае да чете се определя за водещ. Той разпределя картите на две купчинки, в едната са гатанките, а ... |
|
Цел и възможности: В тази интересна игра, чрез виртуално пътешествие, играчите могат да опознаят 28-те области на страната и да получат кратка информация за тях и за забележителностите там. Стремежът към знания и победа ще подтикне играчите да се впуснат в пътешествието и да научат интересна информация. Ще трябва и да отговорят на общи въпроси за страната и да покажат знания, за да спечелят пари. В пътуването си играчите ще срещат изненади и трудности. Но с правилна стратегия и късмет, всеки може да мине през тях и да спечели. Всеки един от участниците трябва да покани и приятели. Играчът, завел на обиколката приятели, ... |
|
Игра за хора с богато въображение! ... Докато играят на играта "Въображение" на "PlayLand" играчите ще трябва да използват своите асоциативни умения, за да обяснят на останалите различни думи. Играта е подходяща за игра от деца над 5 години. Цел на играта: По време на игра играчите се редуват, като един от тях трябва да обясни дадена дума, а останалите да я познаят. Играта се състои от поле за игра и тестета с карти. Всеки играч ще трябва да изтегли карта с дума и да придвижи дървената си пионка, за разбере какво изразно средство ще трябва да използва, за да покаже дадена дума. Основните варианти са ... |
|
Комплектът "Мемори карти: Къде съм?" от "Клевър Бук" е с образователен характер и ще помогне на децата по-лесно да научат посоките, местоположенията и предлозите - под, над, пред, зад, ляво, дясно. С мемори картите могат да се играят 2 игри - "Групиране по животни" и "Групиране по предлози". Играта с комплекта е подходяща за деца от 1 до 4 години, като игрите могат да се играят както самостоятелно, така и от 4 деца. ... |
|
Зарчето от "Bigjigs Toys" е подходящо за всякакъв тип настолни игри, които включват хвърляне на зар, като "Не се сърди човече", "Табла" и други. То е изработено от дърво и е боядисано с безвредни бои на водна основа. Размерът на зарчето е 3 x 3 cm. Важно: Цената важи за 1 брой цветно зарче. Внимание: На снимката са показани зарчета с примерни цветове. При поръчка ще получите зарче с цвят, избран на произволен принцип. ... |
|
Комплектът от "Бит и Техника" ще зарадва всеки мъник. Той съдържа 20 цветово и цифрово обозначени двустранни карти с илюстрации, 4 магнитчета за дъска и книжка с въпроси и откъси от приказките - "Косе Босе", "Корабчето", "Заенце Баенце", "Под гъбата", "Трите прасенца", "Червената шапчица", "Трите мечки", "Дядовата питка", "Дядовата ръкавичка" и "Работна мецана". Освен това вътре ще откриете и код за онлайн достъп до аудио записите на приказките."Искам приказка" предлага 7 варианта за игра с общи въпроси ... |
|
Завърти колелото на късмета и обзаведи своята игрална маса! А ти готов ли си да покажеш знанията си? "QUIZ - Тест за интелигентност" от PlayLand е развлекателна и образователна игра, предназначена за деца и възрастни над 8 години. Могат да участват от 2 до 4 играчи, а може да се играе и на отбори. Тя се състои от игрално поле, колело, 56 карти, 4 пионки, зарче, 16 броя жетони, 60 броя игрални пари и правила на играта. Играта е подходяща за подарък, за семейна вечер или събиране с приятели. Ако искате да научите нещо ново или да опознаете приятелите си още повече в собствената ви игрална зала, значи сте ... |
|
Забавлявайте се с шаха от Spin Master. Класическата игра е изработена от дърво и разполага с 32 фигури и с игрално поле. Шахматната дъска може да се сгъва и е удобна за съхранение. Играта е подходяща за 2-ма души. Развийте вашето логическо мислене, концентрация, тактика, умения за планиране и въображение по интересен начин. Размерите на шахматната дъска са 36.2 x 36.5 cm. ... |
|
Магнитната игра "Домовете на животните" от "The Purple Cow" е подходяща за деца над 3-годишна възраст. Подходяща е за игра както вкъщи, така и по време на път, тъй като се състои от 20 магнитни елемента и метална кутия, която представлява магнитно игрално поле. Целта на играта е малчуганите да намерят дома на всяко от животните. Играта с комплекта ще помогне на детето да развие концентрацията, наблюдателността и фината си моторика. ... |
|
Европолия за деца е игра за деца от 5 до 10 години и възрастни. В нея могат да участват от 2 до 4 играчи. Европолия Класик е игра на бизнесстратегия и тактика, в която се развиват паметта, вниманието, мисленето и много други полезни качества. В процеса на играта, играчите приватизират различни обекти. Игралното поле, върху което са разположени правоъгълни полета - “Обекти”. Върху тях са посочени цветни индикации с цените и наименованията, таксите за обслужване. Полета със съответните значения “Полиция”, “Шанс”, “Банк”, “Зоопарк”, “Цирк”, “Кино”. В централната част на полето са разположени квадратни полета за играта в ... |
|
Образователна игра, с помощта на която се запомнят лесно 30 велики личности и събития от историята на България. Играта обхваща тридесет велики личности и събития от основаването на нашата държава до Освобождението й от османското иго. В кутията има 30 карти с рисунки, снимки и данни. Те изграждат картинна представа, а кратките исторически данни дават основна представа за личностите и събитията от този период. Игралното поле е историческа карта на българските земи от времето на Второто българско царство, границите на което се къпят на три морета. Правила на играта: Преди започване на играта играчите разучават данните за ... |
|
Целта на играта е закупуването или наемането, или продажба на имущество по най-изгодния възможен начин, така че един от играчите да стане най-богат и следователно придобие монопол. Потегляйки от отправната точка всеки играч придвижва жетона си около таблото в съответствие с резултата от хвърлянето на заровете. Когато жетонът на един играч спре на квадратче, което не принадлежи на друг играч, той може да го купи от банката, в противен случай това място се обявява на търг и го взема печелещият търга. Целта на закупуването на мястото е собственикът да събира наем от играчите, чиито жетони спират там. Цената на наемите ... |