От създаването си през 1914 г. “Не се сърди, човече” не спира да се играе и до днес. Деца и възрастни продължават да се събират и на всеки загубил да казват: “Хайде, не се сърди, човече!”. Въпреки че запазва своите правила, през годините играта претърпява множество промени във външния си вид. Вариантът “Не се сърди, човече – Пиратите” на "Pino" ще забавлява не само най-малките, но и цялото семейство. Популярните класически пластмасови пионки са заменени от цветни дървени фигурки на пирати. Преди да започне приключението малчуганите ще трябва да изберат с кой цвят пиратски отбор ще играят. Външната част на ... |
|
"Мистичният остров на динозаврите" на "SmartGames" е игра, която ще се хареса на всеки любител на древните влечуги. Докато играе на нея детето ще трябва да подреди елементите за игра върху игралното поле подобно на пъзел. Но за целта ще трябва да е внимателно - месоядните динозаври не трябва да попадат на един и същи остров с тревопасните си събратя. Всеки от двата вида динозаври е пресъздаден от различен цвят фигурки, които са поставени върху елементите за игра - червени за месоядните динозаври и зелени за тревопасните. Играта включва книжка с 80 различни предизвикателства, за решаването на които ... |
|
С играта "Brain Cheeser" на "SmartGames" вашето дете ще може да се забавлява по време на пътувания или почивка. Тя е част от серията "Magnetic Travel Games" и е подходяща за деца над 6-годишна възраст. Състои се от игрално поле под формата на книга, 8 магнитни плочки "сирене", 6 жетона "мишлета" и 48 различни предизвикателства. Чрез играта малчуганът ще развие своята концентрация, логическо мислене, планиране и фина моторика. ... |
|
Тествайте своите умения преди островът да потъне. Играта "Бягство от Атлантида" на "SmartGames" е подходяща за деца над 8-годишна възраст. Тя е част от серията "Compacts" и се състои от игрално поле, кула, пъзелни части и други аксесоари. С помощта на книжката с инструкции ще се запознаете с 60те вариации за игра. На гърба на книжката са показани решенията на предизвикателствата. Играта ще ви помогне да развиете своята концентрация, фина моторика и логическо мислене. ... |
|
Предизвикай свой приятел на логически дуел! "Cube Duel" от "SmartGames" е игра, чиято главна цел е балансът - състезавай се с блокчетата, като избираш защитна или атакуваща позиция спрямо противниковия играч. Но най-важното, играй така, че твоя цвят да се пада винаги най-отгоре. След като свършат всички части за редене, печели този, чието блокче е на най-горната позиция. Когато не се състезаваш с приятел, винаги можеш да играеш и сам. Но не е толкова лесно - по всяко време на играта има опасност балансът на кубчето да се изгуби и всичко да се сгромоляса! Комплектът съдържа основа, върху която да се ... |
|
На остров в океана има скрито съкровище. То се намира в дълбока и тъмна пещера, зазидана със здрава врата. Пирати искат да открият съкровището. Те знаят, че единственият начин да преминат през вратата, е като я отключат. Уви, ключът е пазен от голямо морско чудовище. А съкровището в пещерата не може да бъде открито без помощта на светещите призраци. Нека надпреварата започне сега! Джобната игра "Пиратска схватка" от издателство "Пурко" е подходящо забавление както за децата в предучилищните групи, така и за учениците в 1. клас, 2. клас и 3. клас. Тя има 3 варианта за игра с 2 нива на трудност. ... |
|
Играта "Морска битка" от "Noris" идва при теб в удобен за съхранение и пренасяне куфар. Комплектът включва двустранно игрално поле, фигурки на кораби, бели и червени топлийки. Играта е предназначена за двама играчи над 5-годишна възраст. Правила на играта: След сглобяването на игралното поле всеки играч поставя своите кораби върху произволни полета от игралната повърхност. Корабите не трябва да се докосват директно. Този, който е на ход, посочва на противника една координата - например "C3". Противникът проверява дали е улучен някой от неговите кораби и казва съответно "не улучи" ... |
|
Ако искаш истински да предизвикаш мозъчните си клетки, играта "Тетрис" от "Tooky Toy" е точно за теб! Комплектът се състои от 10 шаблона с предизвикателства, елементи във формата на тетрис фигурки за подреждане и книжка с предизвикателства и техните решения. Тетрис фигурките са изработени от дърво, боядисано с безвредни бои на водна основа. Играта е подходяща за деца над 3-годишна възраст и в нея може да се включи 1 участник. Можеш ли да поставиш всички тетрис фигурки, така че да си съвпадат? Тествай логическото си мислене и разбери! ... |
|
"Monsters Hide & Seek" е част от серията "Compacts", където ще откриете още игри по темата. ... Ако искаш истински да предизвикаш мозъчните си клетки, играта "Monsters Hide & Seek" от "SmartGames" е точно за теб! Комплектът се състои от игрално поле, 4 пъзелови елемента и книжка с 60 предизвикателства и техните решения. Играта е подходяща за деца над 6-годишна възраст и в нея може да се включат 1 или повече участници. Можеш ли да поставиш чудовищата така, че да не се застъпват? Тествай логическото си мислене и разбери! Как се играе: Изберете си предизвикателство от книжката. ... |
|
Целта на играта е закупуването или наемането, или продажба на имущество по най-изгодния възможен начин, така че един от играчите да стане най-богат и следователно придобие монопол. Потегляйки от отправната точка всеки играч придвижва жетона си около таблото в съответствие с резултата от хвърлянето на заровете. Когато жетонът на един играч спре на квадратче, което не принадлежи на друг играч, той може да го купи от банката, в противен случай това място се обявява на търг и го взема печелещият търга. Целта на закупуването на мястото е собственикът да събира наем от играчите, чиито жетони спират там. Цената на наемите ... |