"Гледай си работата - Държави, знамена и други" от "The Purple Cow" е забавна игра с образователна цел - да запознае малчуганите с държавите, техните знамена и още любопитни факти за тях. Играта е подходяща за деца над 6-годишна възраст и в нея могат да се включат от 2 до 6 участника. Комплектът включва удобна метална кутия за съхранение, 40 карти и 1 карта с инструкции. Прочетете инструкциите, разбъркайте картите и нека забавлението започне! Как се играе "Гледай си работата - Държави, знамена и други" Цел на играта: Да съберете възможно най-много заглавни серии (четворки). Правила: ... |
|
Доминото от "Cayro" е забавна, полезна и образователна игра, която помага за разбирането и научаването на математически понятия, развива математическото мислене и способността за справяне с различни проблеми. ... |
|
С играта "Световна история" на "BrainBox" малчуганите ще могат да тренират паметта си. Тя се състои от 70 карти, пясъчен часовник и зарче. Подходяща е за деца над 8-годишна възраст, като в нея могат да участват един или повече играчи. Продължителността на играта е 10 минути. Правила на играта: Играта започва най-малкият участник, като останалите се редуват по посока на часовниковата стрелка. На масата се подреждат картите в колода с лицето надолу, пясъчния часовник и зара. Началото на играта се отбелязва с обръщането на пясъчния часовник, който ще отброи продължителността на играта. Участникът, ... |
|
"Забавно пазаруване" на "Thinkle Stars" е семейна образователна игра със състезателен характер. Тя се състои от игрално поле (38 x 38 cm), 4 пионки, зар, 24 карти с продукти, 36 жетона-монети и 6 карти-банкноти. По време на играта децата ще научат каква е стойността на парите, различните видове храни, концепцията за плащане, планиране и стратегическо мислене. Освен всичко това ще упражнят своите математически познания за събиране и изваждане. Играта е подходяща за деца над 5-годишна възраст и в нея могат да участват до 4 -ма играчи. Правила на играта: Преди началото на играта е необходимо да се ... |
|
Детската образователна игра от "Noris" е създадена специално за вашия любознателен малчуган. С помощта на различните игри в комплекта, детенцето ще се научи да събира и изважда с лекота до 20! ... |
|
Играта "Кой съм аз" е позната по целия свят. Нейната основна цел е чрез задаване на въпроси, да се разпознае значима личност. Играта е от образователен характер и е подходяща както за малки, така и за големи. Тя може да бъде особено полезна за часовете по история в училище. Играта съдържа 51 карти със някои от най-значимите личности от българската история. Върху всяка една от тях има изображение на личността, години на управление за владетелите или на раждането и смъртта на всички останали. Освен това, на всяка една от картите е поместена и кратка информация с най-важните събития от живота на изобразената ... |
|
Игра за хора с богато въображение! ... Докато играят на играта "Въображение" на "PlayLand" играчите ще трябва да използват своите асоциативни умения, за да обяснят на останалите различни думи. Играта е подходяща за игра от деца над 8 години и възрастни, което я прави подходящо забавление за цялото семейство. Цел на играта: По време на игра играчите се редуват, като един от тях трябва да обясни дадена дума, а останалите да я познаят. Играта се състои от поле за игра и тестета с карти. Всеки играч ще трябва да изтегли карта с дума и да придвижи дървената си пионка, за разбере какво изразно средство ще ... |
|
Всяка картина разказва история – коя обаче е истинската твоя история? ... Dixit е чудесна, илюстрирана игра на креативност и познаване, в която основното ти оръжие е въображението. В хода на тази вече доста популярна игра, играчите използват разнообразието на своите разнообразни на детайли карти, за да завоалират връзката между историята си и картата, която са играли. Съперниците им трябва да отгатнат тази карта - познаването обаче е само половината от играта! За да успееш в Dixit, трябва от своя страна да играеш карта, която е свързана с историята, за да заблудиш останалите играчи, че всъщност твоята карта е вярната. Как ... |
|
От дълбока древност до наши дни човекът, благодарение на своя ум и ръце, създава загадъчни и значими обекти. Тази игра ще ви запознае с 50 от тези чудеса, създадени от човечеството през хилядолетната му история. Строителят Филон от Византион определя древните 7 чудеса на света през || век пр.н.е. От тях до наши дни са се запазили само пирамидите в Гиза, Египет. Посредством карти и любопитни данни ще се запознаете с: Великата китайска стена, Глинената армия, Мачу Пикчу, Палмовия остров Джумейра и десетки други. Правила на играта: За да придобие право на участие състезателят е желателно да се е запознал с информацията, ... |
|
Играй с цялото семейство! ... Обща информация: Играта развива уменията на децата да откриват и познават буквите, цифрите, формите и цветовете. Неусетно, докато играят и се забавляват, те запомнят и успешно се подготвят за училище. Играта е съобразена с държавните образователни изисквания за подготовка на децата в детските градини. В играта могат да участват от двама до четирима играчи. Предназначени са за деца от 3 до 7 години. Средното времетраене на всяка игра е от 10 до 20 минути. Съдържание на кутията: Включени са две самостоятелни игри детско домино, които се играят отделно. Първата е за буквите. Тя съдържа 60 ... |
|
Играта "Приключенията на пухчетата" от "Thinkle Stars" ще ви въведе в света на математиката и ще ви помогне да упражните своите знания и умения в решаването на различни уравнения. Комплектът е подходящ за учениците в 1. и 2. клас. Той се състои от игрално поле, 4 пионки с животни, 1 пионка - Пчелата майка, 80 карти с математически уравнения, разделени в 4 цвята по 20 карти от цвят и 2 маркера с гъба за изтриване. Целта на играта е участниците да решат вярно задачите от картите и да стигнат до кошера преди Пчелата майка. Чрез играта малчуганите ще развият математическото и логическото си мислене, ще ... |
|
Образователна игра - четене и писане на букви и думи. Занимателната игра има за цел да подпомогне подготовката на децата от детските градини и на децата, които ще прекрачат за първи път училищния праг. С нейна помощ се осъществява плавен преход от игри към писане и четене на букви и думи. Вниманието им ще бъде приковано в рамките на двадесет дни от интерес и любопитство, а не по задължение. Светите братя Кирил и Методи създават славянската азбука през 863 година и така поставят началото на българската писменост. Всяко дете, когато започва да учи буквите трябва да знае, че ние сме дали писменост на славянските народи и да ... |