50 активни карти + маркер. ... С тези карти децата могат да се упражняват в писането на букви, срички и думи. С първите картинки те ще си припомнят гласните, а в следващите ще започнат да изписват цялата азбука. Всяка карта притежава специално място за оценка от родителя. Комплектът е предназначен за деца от 5 до 7 години. Картите лесно се изтриват и може да бъдат използвани отново и отново. Използвайте приложените маркери в кутията или маркер за бяла дъска . Изтривайте със суха материя. ...![](/b-images/quad-transp.gif) |
|
Игра за лека нощ! ... На смрачаване светът изглежда различен. Тайнствени сенки се катерят по стените, таласъми и привидения се спотайват под леглото. Не можеш да заспиш? Нима те е страх от тези пакостници?! За това имаме чудесен лек – изиграй една игра и заключи таласъмите в гардероба! Определяне на победител: "Лов на таласъми" е кооперативна игра - играчите не се състезават помежду си, а опитват да работят като отбор, за да победят чудовищата. Всички печелят или губят заедно. Играчите печелят играта, ако успеят да залостят всички таласъми в гардероба. Таласъмите печелят, ако успеят да завладеят и четирите ...![](/b-images/quad-transp.gif) |
|
Детската образователна игра е част от серията "Доброто поведение", където ще намерите още подобни игри. ... Като основна част от възпитанието, поведението на децата е от съществено значение за правилната им комуникация както с родителите и възрастните, така и с останалите деца, с които се срещат. Именно от доброто поведение на малчугана зависи неговата социализация и трупането на много приятели. "Akros" реши да помогне на децата да растат възпитани, добри и обичани от всички като за тази цел създаде поредица забавни образователни игри, с които това ще се случи съвсем лесно. Играта ще запознае ...![](/b-images/quad-transp.gif) |
|
Образователна игра - четене и писане на букви и думи. Занимателната игра има за цел да подпомогне подготовката на децата от детските градини и на децата, които ще прекрачат за първи път училищния праг. С нейна помощ се осъществява плавен преход от игри към писане и четене на букви и думи. Вниманието им ще бъде приковано в рамките на двадесет дни от интерес и любопитство, а не по задължение. Светите братя Кирил и Методи създават славянската азбука през 863 година и така поставят началото на българската писменост. Всяко дете, когато започва да учи буквите трябва да знае, че ние сме дали писменост на славянските народи и да ...![](/b-images/quad-transp.gif) |
|
Забавна игра за развитието на всички сетива. Изтеглете карта от тестето и бръкнете в торбичката, ще успеете ли без да гледате да вземете същата фигура, която е изобразена на вашата карта? Играта съдържа: 20 форми 20 карти текстилна торбичка за съхранение на играта ...![](/b-images/quad-transp.gif) |
|
Играй с цялото семейство! ... Обща информация: Играта с магнитните карти развива уменията на децата да откриват и познават буквите, да съставят срички и думи. Да се запознаят с цифрите и математическите знаци и да извършват прости математически действия. Неусетно, докато играят и се забавляват, те запомнят и успешно се подготвят за училище. Предлаганите комплекти са съобразени с държавните образователни изисквания за подготовка на децата в детските градини. Кутията съдържа: В кутията са включени два самостоятелни комплекта магнитни карти. Първият е с букви. Той съдържа 37 букви с изображения, като някои букви се ...![](/b-images/quad-transp.gif) |
|
Играта "От умен по-умен" може да се играе с до 4 участници, един от тях трябва да бъде господар на машината-главоблъсканица. Само той има право да мести ръчката и да разбърква темите и буквите. След като се падне определена тема и буква, всички играчи трябва да си намислят по една дума с тази буква и да хвърлят топче в купата, намираща се в горната част на играта. Играчът, чието топче попадне най-отдолу, трябва да отговори в рамките на 3 s. Победител в играта е този играч, който пръв даде 6 верни отговора. Пълните правила на играта "От умен по-умен" може да намерите в приложените инструкции. ...![](/b-images/quad-transp.gif) |
|
"Мамо, тате, какво означава този знак? А следващият?" Това са въпроси, които всяко дете задава, докато пътува с родителите си. Нека използваме това негово любопитство, за да го научим какво трябва и какво не трябва да прави, за да е в безопасност на улицата. Пишеш и изтриваш. И всеки път е по-забавно! Използвайте маркера, включен в комплекта. Картите се почистват с мокра/суха кърпа или салфетка, които не са включени в комплекта. ...![](/b-images/quad-transp.gif) |
|
Играта има за цел да изпита елементарните математически познания на детето, свързани със събиране и изваждане. Не е случаен и броят на дървените плочици (81) – точно толкова, колкото възможни вариации може да има за събиране и изваждане на всяка цифра от 1 до 9. По същият начин ако например сме взели 7, с всички цифри, които са по-малки от нея се изваждат, а по-големите – се събират. Така най-малкото число, което можете да получите е 1, а най-голямото 18. Ако сте малко по-наблюдателни, веднага ще забележите, че всяка цифра, с която се извършва някакво действие, носи един и същи цвят. Имайки предвид тези особености лесно ...![](/b-images/quad-transp.gif) |
|
Да научим децата си на важни правила и норми на поведение, е основно задължение на всеки родител. Едни от тях са правила за движение по пътищата. Безопасното движение е начин да съхраним живота на нашите деца, както и собствения си живот. И като пешеходци и като шофьори ние имаме своите права и задължения. Играта Безопасност от PlayLand дава възможност на малчуганите да научат кой знак какво означава и какви предимства или ограничения дава на пешеходци и автомобилисти. Като играят и отговарят на въпроси на различните нива, пешеходците и автомобилистите получават ценни знания и умения как да реагират в определени ...![](/b-images/quad-transp.gif) |
|
Образователна игра, с помощта на която се запомнят лесно 30 велики личности и събития от историята на България. Играта обхваща тридесет велики личности и събития от основаването на нашата държава до Освобождението й от османското иго. В кутията има 30 карти с рисунки, снимки и данни. Те изграждат картинна представа, а кратките исторически данни дават основна представа за личностите и събитията от този период. Игралното поле е историческа карта на българските земи от времето на Второто българско царство, границите на което се къпят на три морета. Правила на играта: Преди започване на играта играчите разучават данните за ...![](/b-images/quad-transp.gif) |
|
Има хиляди начини да се забавляваш през свободното си време - игрите са безброй, книжките и филмите също. На тази тема не можеш да се оплачеш от еднообразие. Затова не би следвало да ти е скучно, освен ако вече не си научил наизуст всичките си играчки. Ако това е така и искаш нещо ново, което да е по-специално и да не се изчерпва толкова бързо, имаме предложение за теб. Ще те запознаем с една игра, която съществува от много отдавна и е любима на хиляди хора по света. Представяме ти “Детско домино – Animo” на “ Djeco ”. То съчетава в себе си две игри – с едната от тях можеш да си играеш самичък, а с другата – заедно с ...![](/b-images/quad-transp.gif) |