Разчитайте на банковата карта, за да притежавате всичко! ... "Монополи" от "Hasbro" е една от най-популярните игри на бизнес тематика. Докато играят на нея участниците влизат в ролята на предприемачи, които купуват и продават имоти, строят къщи и хотели, както и да разменят куклите с цел да съберат най-редките от дъската. В този вариант на играта вместо с пари, играчите ще разполагат с кредитни карти и ПОС терминал, с помощта на който да отчитат събраните и загубени пари. Когато един играч фалира, играта приключва и победител е този с най-голям капитал. Правилата на играта са същите като тези на ... |
|
"Правна закрила на видео и електронните игри като обекти на интелектуална собственост" е първото в България цялостно монографично изследване, посветено на авторско-правната закрила на видео игрите като нетрадиционен обект на правото на интелектуална собственост. Трудът проследява правните подходи, възприети в различни правни системи по отношение на видео игрите, включително на ниво Европейски съюз (ЕС). Разгледани са законодателни и доктринерни виждания по темата, както и проблеми на правоприлагането. Анализирана е съдебна практика на Съда на ЕС, на Върховния съд на САЩ, на италиански, френски и други национални ... |
|
Тествайте точността и рефлексите си с аркадна игра "Hover Shot" от Ambassador. Тя включва електронна мишена с 5 дюзи, бластер, 6 меки стрелички, 12 топчета и лист със стикери. Въздушната струя в мишената поддържа топчетата в непрекъснато движение нагоре и надолу през дюзите. Целта пред вас е да се прицелите и да ги уцелвате с помощта на бластера с меки стрелички. Играта може да се играе както от един, така и от двама играчи, като е подходяща за деца над 6-годишна възраст. Електронната мишена е с размери 35 / 7.7 / 29 cm. Тя притежава светлинни ефекти, които работят с помощта на 4 батерии 1.5 V C. Батериите ... |
|
|
|
Електронен дартс за осем играчи, с 20 игрови серии и адаптер за захранване. Характеристики: LCD дисплей автоматично отброяване на точките игри - включени са Крикет и '01 игри максимален брой играчи: 8 автоматично изключване 6 броя стрелички с опция за двоен или троен IN/OUT широка зона за улавяне на стрелите захранване: възможност за включване към ел. мрежа или работа с 3 броя AA батерии, които трябва да закупите отделно ... |
|
Електронният дартс от Carromco е класическа игра, която има за цел да тества и развива вашето точно око. Комплектът се състои от мишена и 6 стрелички - 3 червени и 3 сини. Мишената е с размери 44.6 / 39 / 2 cm и разполага с кукичка, с която да можете да я закачате на стена или дърво. В играта могат да се включат от 1 до 8 участника и е подходяща за игра както в затворени помещения, така и на открито и ще ви донесе часове забавления. Характеристики: вид: електронен дартс брой играчи: от 1 до 8 дисплей: LCD брой игри: 26 с 523 варианта двойни / тройни сегменти с 4 отвора гласови и звукови ефекти двоено IN / OUT ... |
|
Понякога шахът се превръща в много повече от игра. Докато за едни предстоят първи стъпки в местенето на фигури и обмислянето на стратегически ходове, за други шахът вече е страст и любимо хоби. А за трети може да е дори и начин на живот, протичащ в турнири. За да направите играта на шах още по-вълнуваща, използвайте таймер! Той е електронен и изработен от пластмаса. Цифровият таймер разполага с обратно и нарастващо броене, и се управлява чрез два големи бутона в горния ляв и десен ъгъл. Освен за обикновено темпо, часовникът може да се използва и за предварително фиксирани времена - няколко пъти до 30 секунди, до 10 ... |
|
Открийте радостта на играта "Моето първо забавно зайче" от Ravensburger, идеална за деца над 18 месеца. Играта предизвиква малчуганите да запомнят под кой от трите хълма е скрито електронното зайче. Когато хълмът бъде повдигнат, зайчето се смее и извиква "Бу!", а на илюстрираните хълмове децата откриват историята на Лоти Кароти. Играта насърчава паметта и вниманието на децата, като предлага различни варианти на забавление и взаимодействие. За играта са нужни 2 батерии 1.5V AAA, които можете да закупите отделно. ... |
|
Бъди бърз! Отговаряй вярно! Победи! ... "Вярно или невярно" от "Zanzoon" е интересна игра, с която ще се забавлява цялото семейство. Тя е подходяща за деца над 8 годишна възраст и в нея могат да участват до 5-ма играчи. Играта разполага с копче от долната страна, което има 4 степени "Demo", "Off" и две позиции за усилване на звука. Тя може да се стартира както от това копче, така и от цветните бутони отгоре. Правила на играта: Всеки участник трябва да си избере един от 5-те цветни бутона. След това, за да се стартира играта е необходимо един от тях да натисне избрания от него ... |
|
Електронният дартс от Worker е класическа игра, която има за цел да тества и развива вашето точно око. Комплектът се състои от мишена, 6 стрелички и 6 допълнителни връхчета. Дартсът е с размери 37.8 x 43 cm, а мишената е с диаметър ∅ 35 и разполага с кукичка, с която да можете да я закачате на стена. В играта могат да се включат от 1 до 8 участника и е подходяща за игра в затворени помещения. Характеристики: дисплей: LCD материал: закалена пластмаса 18 игрови режима с 216 игрови опции автоматично изключване захранване: 3 батерии AA (закупуват се отделно) брой играчи: от 1 до 8 размери на мишената: 37.8 ... |
|
Електронният дартс от Carromco е класическа игра, която има за цел да тества и развива вашето точно око. Комплектът се състои от мишена и 6 стрелички - 3 червени и 3 сини. Мишената е с приблизителни размери 40 x 50 cm и разполага с кукичка, с която да можете да я закачате на стена или дърво. В играта могат да се включат от 1 до 8 участника и е подходяща за игра както в затворени помещения, така и на открито, и ще ви донесе часове забавления. Характеристики: 4 индикатора: 2 стандартни светодиода 2 светодиода за крикет 1-8 играчи 35 игри с 584 вариации двойни / тройни сегменти брой стрели: 6 брой шипове: 20 ... |
|
Децата стават все по-зависими от електронните екрани. Как да се справим с това? ... Това е книга, която ще накара всеки да се вгледа в детето си, в семейството си, в себе си.Книга, която предизвиква вълна от промени навсякъде, където се появи. Защото поставя смело и без заобиколки един от основните проблеми на съвремието - за отражението на електрониката върху психиката на децата ни. Телефони, лаптопи, електронни игри - всички тези екрани бавно и неумолимо променят ума на детето, правят го изнервено и асоциално, намаляват възможностите му за позитивно развитие в училище, влияят на физиката му. Има ли решение проблемът. ... |