The Teacher's Book is your teacher-friendly guide and companion to teaching with Pippa and Pop. Here you can find: Teaching notes for every stage of the lesson and how to incorporate different components (the digital pack, the puppet and other). Games Bank involving flashcards and interactive games in Presentation Plus. Guided Play support. Literacy development tips. Formative Assessment support. Guidance on Life Competencies - look out for the shield icons that flag those activities. The Teacher's Digital Pack brings you all the teaching resources in one place, on Cambridge One. The code inside the ... |
|
The Teacher's Book is your teacher-friendly guide and companion to teaching with Pippa and Pop. Here you can find: Teaching notes for every stage of the lesson and how to incorporate different components (the digital pack, the puppet and other). Games Bank involving flashcards and interactive games in Presentation Plus. Guided Play support. Literacy development tips. Formative Assessment support. Guidance on Life Competencies - look out for the shield icons that flag those activities. The Teacher's Digital Pack brings you all the teaching resources in one place, on Cambridge One. The code inside the ... |
|
The Teacher's Book is your teacher-friendly guide and companion to teaching with Pippa and Pop. Here you can find: Teaching notes for every stage of the lesson and how to incorporate different components (the digital pack, the puppet and other). Games Bank involving flashcards and interactive games in Presentation Plus. Guided Play support. Literacy development tips. Formative Assessment support. Guidance on Life Competencies - look out for the shield icons that flag those activities. The Teacher's Digital Pack brings you all the teaching resources in one place, on Cambridge One. The code inside the ... |
|
Следват резултати с по-слабо съвпадение на търсеното: |
More than 100 puzzles to exercise your mind. ... A fantastic follow-up to "Brain Games for Clever Kids" this book features every word puzzle and game imaginable! Encouraging kids to expand their vocabulary while having fun, from puzzling over letter soup or cracking cryptograms, to playing Pathfinders or solving sequences, there's a whole world of wordy content to bamboozle the brain. From bestselling puzzle book author Gareth Moore, author of chart-topping success "Brain Games for Clever Kids" that has sold over 70,000 copies in the UK. ... |
|
More than 100 puzzles to exercise your mind. A title in the hugely successful Clever Kids series, this book is packed with logic puzzles that are guaranteed to put your powers of deduction to the test. From mind-boggling sudoku and stupefying simple-loop games to bridge-building challenges and cryptic conundrums, there are plenty of exciting puzzles to keep your brain busy. Created by bestselling puzzle book author Gareth Moore, author of the chart-topping success Brain Games for Clever Kids. ... |
|
Играта е част от серията "Magnetic Travel Games", където ще откриете още продукти по темата. ... Господин Лиско, Язовеца и семейство зайци са в търсене на уютни хралупки. Но гората е толкова пренаселена с други горски животинки, че ще имат нужда от твоята помощ да не прокопаят дупка в нечий дом. Играта от "SmartGames" е подходяща за деца над 5-годишна възраст и в нея могат да се включат 1 или повече участника. Тя се състои от книжка - игрално поле, 3 магнитни пъзелови елемента, 6 магнитчета с животни и 48 предизвикателства с техните решения. Готови ли сте да помогнете на животните да намерят своите ... |
|
Играта е част от серията "Magnetic Travel Games", където ще откриете още продукти по темата. ... Делфините обичат да играят, подскачат и да се обръщат. Но виждаме тези интелигентни животни само когато излизат на повърхността. Ще успееш ли да разгадаеш какво правят те под водата? Гмурни се надълбоко в морските дълбини на книжката с магнити от "SmartGames", където ще откриеш 7 магнитни фигури и 48 предизвикателства. Играта е подходяща за деца над 7-годишна възраст и в нея може да се включи 1 участник. Готови ли сте да поплувате сред делфините? Как се играе: Изберете си предизвикателство от книжката. ... |
|
"Tangoes Animals" е част от серията "Magnetic Travel Games", където ще откриете още игри по темата. ... Тествайте логическото си мислене с играта "Tangoes Animals" от "SmartGames"! Комплектът е подходящ за деца над 6-годишна възраст и се състои от магнитно игрално поле, 7 елемента за подреждане и книжка с 48 предизвикателства и техните решения. Как се играе: Изберете си предизвикателство от книжката. Поставете съответните магнитни елементи на местата им и се опитайте да подредите останалите части, така че да довършите предизвикателството. Но внимавайте, задачките имат само 1 ... |
|
Вашият малчуган ще се забавлява с играта на SmartGames. Тя включва 6 състезателни коли, 2 дървета, кутия, в която има игрално поле и книжка с предизвикателства. Те са 48 на брой и децата могат да ги изпълнят. Целта на играта е колите и дърветата да се позиционират на правилното им място. Колите трябва да са на пистата, а дърветата не трябва да са там. Частите за подреждане са магнитни. Развийте уменията за планиране, решаване на проблеми и логическото мислене на малкия човек. Пълните правила за играта Pole position може да прочетете в прикачения файл. ... |
|
Играта "Ноевият ковчег" на "SmartGames" е чудесно забавления както за вкъщи, така и по време на път или почивка. Тя е част от серията "Magnetic Travel Games" и е подходяща за деца над 5-годишна възраст. Играта се състои 10 пъзелови елемента с магнити, игрално поле под формата на книга и 48 различни предизвикателства. Целта на играта е малчуганите да "качат" всички животни на кораба, без да остане нито едно извън него. Чрез играта децата ще развият своята концентрация, логическо мислене и фина моторика. ... |
|
Играта на SmartGames ще забавлява вашите малчугани. Тя включва кутия с игрално поле, 5 костенурки, заек, 4 огради и книжка с 48 предизвикателства и решения. Целта на играта е всяко животно да отиде при правилното растение. Цветът на растенията съответства с този на животните. Когато детето избере предизвикателство, трябва да нареди фигурите според указанията. По пътя към крайната дестинация има правила, които трябва да се спазват. Заекът може да прескача костенурки, но не може да прескача огради. Костенурките не могат да скачат. Развийте логическото мислене, въображението, концентрацията и уменията за решаване на ... |
|
More than 100 puzzles to exercise your mind. From the creators of the bestselling "Brain Games for Clever Kids", this book contains mental maths conundrums to solve. Clever kids can test their mental arithmetic by working out simple fractions, times tables, number pyramids and much more. All the answers can be found at the back of the book. From bestselling puzzle book author Dr. Gareth Moore, the creator of the chart-topping "Clever Kids" series. ... |