Кой ще спаси зебрата от нещастната ѝ съдба! Играта - Бесеница от "The Purple Cow" се играе от 2 или повече човека. Единият играч трябва да бъде "екзекутора", а другия играч трябва да познае думата. Как се играе: Първият играч избира една дума (или кратка фраза до 3 думи) и поставя празни бели магнити за всяка буква в полето от металната кутия "Разпознати букви". Отделните думи трябва да се разделят с по-голямо разстояние една от друга или да се разположат на отделни редове. Останалите играчи се редуват да познават буквите от думата. Ако има позната буква в думата, то първия играч ... |
|
Играйте на своята любима игра Бесеница, където и да се намирате. Комплектът от Фантасмагория се състои от кутия за съхранение, която играе роля на игрално поле, 8 магнита с частите от тялото, маркер с гъба и инструкции на български език. Кутията е изработена от метал и е с компактни размери. Играта е чудесен избор както за забавление у дома, така и за ваканция, или по време на път. Кутията е с размери 13.5 x 13.5 cm. Правилата на играта можете да прочетете в прикачения файл. ... |
|
Стани програмист, създавай игри и уебсайтове. Искаш да се научиш да програмираш, но не знаеш откъде да започнеш? Тогава това е книгата за теб. Няма значение, че нямаш понятие от променливи, не разбираш нищо от синтаксиса на кода или може би дори не знаеш как да използваш JavaScript на своя компютър. Това простичко ръководство ще те преведе през всяка стъпка от този процес. Как? С ясни и конкретни инструкции, които ще ти дадат стабилни основни умения за програмиране. Какво още: не е нужно да си запознат с JavaScript - книгата започва от основите на езика и е перфектна за абсолютни начинаещи; книгата е с широко ... |
|
Учебното помагало е предназначено за учениците от 9. и 10. клас, които изучават предмета информатика. То обхваща темите от учебната програма по информатика за 9. клас, в които се разглежда програмирането като начин за описание на алгоритми. Помагалото е продължение на комбинираното учебно помагало "Информационни технологии за 9. клас. Информатика за 9.клас" с автор Ивайло Иванов. В учебното помагало се използва програмната среда Imagine. Тя е съвременна среда за обучение по програмиране с използване на езика Лого. Езикът Лого е създаден през 1967 г. в Масачузетския технологичен институт (САЩ) от екип с ... |