Размерите на квадратните подложки са 23 x 23 cm.
Образователният комплект е вдъхновен от методологията STEM (Science, Technology, Engineering and Mathematics), създаден специално за подрастващите деца с цел да усъвършенстват уменията си и да развият знания и опит, които да им дадат възможност за справяне с технологичните предизвикателства на бъдещето.
Как се играе?
Ниво 1: Един играч
Вземете 12 от квадратните постелки и ги подредете в пътека. Поставете стартовата стрелка от едната страна на пътеката и робот от другата. Очертайте маршрута си като подредите картите за кодиране последователно. След това ги съберете на куб от първата до последната като внимавате да запазите реда им. Тръгнете по пътеката като се водите от картите. Ако стигнете до робота, значи сте кодирали правилно.
Ниво 2: Код за стая на загадките
Това ниво е подходящо за 2-ма играчи и в него се използва таймер. Вземете 16 от квадратните постелки и ги подредете в решетка 4 x 4. Поставете стартовата стрелка в долния ляв ъгъл и поставете постелките с пружина, зъбно колело и робот на различни места. Единият играч трябва да ходи по пътеката, а другия да кодира неговия маршрут. Целта на нивото е да се вземат всички постелки и ходещия играч да се върне на стартова позиция преди времето му да изтече .
Ниво 3: Разбивач на кодове
Постелките се подреждат в решетка 4 x 4. Децата трябва да им зададат кодови имена. Тези в хоризонтален ред трябва да са букви, а тези във вертикален - цифри. Цифрите се броят отдолу нагоре, а буквите започват отляво надясно. Единият играч трябва да скрие робота под постелка, докато няма никой в помещението. След това той трябва да каже на другия участник решетъчните координати на робота, примерно C3, и да върви по пътеката според кода. Другият играч трябва да подреди картите, така че първия да стигне до робота.
Вземете 12 от квадратните постелки и ги подредете в пътека. Поставете стартовата стрелка от едната страна на пътеката и робот от другата. Очертайте маршрута си като подредите картите за кодиране последователно. След това ги съберете на куб от първата до последната като внимавате да запазите реда им. Тръгнете по пътеката като се водите от картите. Ако стигнете до робота, значи сте кодирали правилно.
Ниво 2: Код за стая на загадките
Това ниво е подходящо за 2-ма играчи и в него се използва таймер. Вземете 16 от квадратните постелки и ги подредете в решетка 4 x 4. Поставете стартовата стрелка в долния ляв ъгъл и поставете постелките с пружина, зъбно колело и робот на различни места. Единият играч трябва да ходи по пътеката, а другия да кодира неговия маршрут. Целта на нивото е да се вземат всички постелки и ходещия играч да се върне на стартова позиция преди времето му да изтече .
Ниво 3: Разбивач на кодове
Постелките се подреждат в решетка 4 x 4. Децата трябва да им зададат кодови имена. Тези в хоризонтален ред трябва да са букви, а тези във вертикален - цифри. Цифрите се броят отдолу нагоре, а буквите започват отляво надясно. Единият играч трябва да скрие робота под постелка, докато няма никой в помещението. След това той трябва да каже на другия участник решетъчните координати на робота, примерно C3, и да върви по пътеката според кода. Другият играч трябва да подреди картите, така че първия да стигне до робота.