Игра 1Игралното поле Shocksquatch - "Кой е пръв" - се състои от ходове-кръгчета със стрелки, посочващи направлението за движение. Ходове "Старт" и "Финал" - по 4 за всеки играч и 2 хода "Депо за конуси" - ход-кръгче разделен на два цвята. Целта на играта е всеки играч да опита пръв да събере четирите си игрални фигури в "Депо за конуси". Преди началото на играта всеки един избира 4 конуса от един цвят, нарежда ги един върху друг и ги слага на стартовата позиция от своя цвят. Играчите хвърлят зара и който получи най-голямо число, пръв започва играта. Играчът въвежда първия си конус и го мести с толкова полета, колкото показва хвърления зар и в посока на стрелката. При следващия си ход, играчът може да въведе в играта и втория конус или да продължи само с първия. Играчът сам решава кога да въведе в игра поредния конус. Там, където кръгчето-ход посочва две направления, играчът решава кое от тях да избере, за да стигне по-бързо до ход "Финал" от своя цвят. За да премести конус от ход "Финал" върху ход "Депо на конуси", играчът трябва задължително да хвърли единица. В "Депо за конуси", конусите се нареждат независимо от цвета им един върху друг, т.е. може да има червен конус, върху него син и т.н.
По време на играта, ако конус попадне върху друг от своя цвят, те се нареждат един върху друг. Ако попадне върху конус от друг цвят, така го елиминира и отпадналият конус се връща на стартова позиция. Победител е играчът пръв събрал и четирите си конуса в "Депо за конуси".
Игра 2Игралното поле Khuber - "Срещу Хубер" - се състои от ходове-кръгчета със стрелки, посочващи направлението за движение. Ходовете "Старт" - 4 за всеки играч - и ходове "Финал" - 2 бр.; 1 за червени и сини и 1 за жълти и зелени конуси. Целта на играта е всеки играч пръв да събере и четирите си игрални фигури на финала. Преди началото на играта всеки участник избира 4 конуса от един цвят, нарежда ги един върху друг и ги слага на стартовата позиция от свят цвят. Играчите хвърлят зара и който получи най-голямо число започва играта. Играчът въвежда първия си конус, а всеки следващ само, ако получи числото 6 със зара. Играчите местят конусите си с толкова хода, колкото показва зара и в посока на стрелката. Там, където кръгче-ход посочва две направления, играчът сам избира по кое да продължи, за да стигне най-бързо до ход "Финал" от своя цвят. На финала конусите се нареждат един върху друг, независимо от цвета им. По време на играта, ако конусите попаднат върху едни и същи ходове, те се нареждат един върху друг. Победител е играчът, който пръв събере и четирите си конуса на финала.