Колко си бърз? Играта "Линкс" те предизвиква да провериш своите рефлекси и наблюдателни умения, докато се забавляваш с опонентите си. Бъди първият, който ще открие най-много предмети върху игралното поле и ще стане победител. Играта е подходяща за деца над 6-годишна възраст и техните родители, като в нея могат да участват до 6 -ма играчи. Продължителността ѝ е около 20 минути. Правила за играта: Игралното поле се състои от 9 пъзелови елемента, които нямат определен ред на подреждане. Така играта ще е различна всеки път. След това се сглобява кутията за съхранение на картите с изображения. После се ... |
|
"Бъди гъвкав и запази равновесие!" - това е мотото на игрите от типа "Twister". А сега, загрейте и се подгответе за веселба! Подготовка за игра: Преди началото на играта, играчите трябва да разтеглят платнището с кръговете на пода вкъщи и да си събуят обувките. Един от играчите ще е рефер, като неговата задача ще е да върти стрелката и да следи играта. Останалите играчи застават на стартова позиция. Стартови позиции: При 2-ма играчи - играчите застават един срещу друг в два срещуположни края на платнището с кръговете. Всеки от тях поставя единия си крак на жълт кръг, а другият - на син. При 3- ... |
|
В комплекта има 52 карти с над 100 задачи, които развиват пространственото мислене, подобряват ориентацията и тренират паметта. Включени са упражнения с координатната система, както и любопитни загадки, свързани с наблюдателността и концентрацията. Картите лесно се изтриват и могат да бъдат използвани отново и отново. Използвайте приложения маркер или маркер за бяла дъска. Изтривайте със суха материя. ... |
|
Играта от Educa ще зарадва децата. Тя се състои от игрално поле с различни елементи, жетони и карти с изображения. Целта на играта е децата да изтеглят карта и да намерят картинката, илюстрирана на нея, на игралното поле. Малчуганите могат да разберат как изглежда китарата, глобусът, гребенът, ябълката или морската звезда. По този начин те ще могат да подобрят своята памет, концентрация и логическо мислене, докато се забавляват и играят. ... |
|
Дървеният 3D пъзел "E=mc2" от "Professor Puzzle" е част от серията "The Einstein Collection", където ще откриете още интересни главоблъсканици. Уравнението на Алберт Айнщайн за еквивалентност на масовата енергия променя начина, по който мислим за нея и осигурява безкрайни технологични постижения. Целта на играта е да успеете да подредите кубчетата така, че всяка от четирите страни да показва всичките пет символа, които съставляват уравнението на Айнщайн. Пъзелът е с повишено ниво на трудност, с него се насърчава нестандартното мислене. ... |
|
Активност на път, през лятото, в свободното време! Игра за малкото дете, но и за цялото семейство! Пишеш и изтриваш. И всеки път е по-забавно! Използвайте маркера, включен в комплекта. Картите се почистват с мокра/суха кърпа или салфетка. ... |
|
В комплекта на Cayro традиционните плочки с черни точки от класическата игра на домино са заменени от двулицеви плочки с илюстрации на животни. Всяка плочка е изработена от висококачествен дървен материал и е боядисана с безвредни бои на водна основа. А заради големите им размери, играта ще се превърне в идеалното забавление както на закрито, така и на открито, без значение дали сте в парка, градината или на плажа. Как се играе: Изсипете всичките плочки и ги разбъркайте, като се стараете да са с лицето надолу. Всеки участник получава по 6 домино плочки. След това играчите се редуват да ги подреждат една след друга ... |
|
Играта от BrainBox ще превърне децата в истински учени. В комплекта са включени пясъчен часовник и 55 карти с 440 въпроса, свързани с растенията, човешката анатомия и Вселената. Малчуганите трябва да запомнят колкото се може повече от интересните факти, докато не изтече времето на пясъчния часовник. Те могат да погледнат картите, да ги обърнат и да отговорят на въпросите. По този начин ще подобрят своята памет и концентрация. Картите имат ръчно рисувани илюстрации, което спомага за визуалното им възприятие. Дайте шанс на малчуганите да развият своите познавателни умения и наблюдателност. ... |