80 въпроса 320 отговора ... Играта изисква играчите да имат не само късмет, но и знания. В играта могат да участват от двама до четирима играчи, като е желателно да има водещ. Целта на всеки играч е да мине през колкото може повече държави (сини кръгчета) и да отговори на повече въпроси и съответно да получи повече пари и жетони. Подготовка за играта: Избира се водещ, който задава въпросите, проверява верността на отговорите и е банкер - ръководи плащанията. Всеки играч избира пионка от даден цвят и я поставя на стартова позиция - жълто кръгче със стрелка. Картите се нареждат извън игралното поле с лице надолу. ... |
|
Играта Нарисувай анимационен робот от Мармот е създадена от илюстратора Георги Грънчаров и се състои от 50 карти с изобразени на тях лица, усти, очи, тела, ръце, крака и носове. Тя е предназначена за деца над 3-годишна възраст и може да се играе самостоятелно или от група деца. Подходяща е за малчугани, които обичат да творят и да се забавляват. Дава възможност за над 10 хиляди комбинации от различни анимационни герои. Играта развива креативността, логиката, пространственото мислене и идентичността на децата. Правила за игра: Правилата за играта са лесни. Тестето се разделя на 7 купчинки с лице, уста, очи, тяло, ... |
|
География История ... Играта е предназначена за деца над 7 години и възрастни. Могат да участват от 2 до 4 играчи. Желателно е да има водещ. Изисква се играчите да имат не само късмет, но и знания. Играта помага на децата, забавлявайки се, да научат интересни факти за градовете в Европа, а възрастните си припомнят знания, които имат. Подготовка на играта: Преди началото на играта се избира водещ, който ще я ръководи. Ще задава въпросите, проверява отговорите и ще извършва плащания. Всеки играч избира пионка и я поставя на стартова позиция. Картите се нареждат на купчинки, извън игралното поле с лице нагоре. “Книга ... |
|
Една игра, две, три... четири... девет, десет - ех, понякога запасът от идеи (и вашият, и този на децата) се изчерпва, нали? Представете си обаче, че в една кутия вкъщи имате побрани 25 различни игри. Е, едно от предложенията на PlayLand ви осигурява точно толкова възможности - 25 различни игри, сред които голям брой класически. Сред игрите в кутията са Дама, 21, Крепост, Бинго, Не се сърди човече, Пехота, Дубъл, различни игри с карти и още много други. Не се нуждаете от допълнителни неща, тъй като в комплекта е включено всичко необходимо за организирането на всяка една от игрите. Има 2 цветни игрални основи, 36 карти, ... |
|
Европолия Класик е игра за деца над 10 години и възрастни. В нея могат да участват от 2 до 4 играчи. Европолия Класик е игра на бизнесстратегия и тактика, в която се развиват паметта, вниманието, мисленето и много други полезни качества. В процеса на игата, играчите приватизират различни обекти и с помощта на получените траншове от Евробанката инвестират в тях. Игралното поле, върху което са разположени правоъгълни полета - “Обекти”. Върху тях са посочени цветни индикации с цените и наименованията, таксите за обслужване. Полета със съответните значения “Интерпол”, “Шанс”, “Банк”, “Съд”, “Затвор”. В централната част на ... |
|
Играта учи децата да са внимателни: едновременно да съставят думи да смятат точки и да не забравят да ги отбележат след всяка съставена дума ... Играта е предназначена за деца в предучилищна възраст, които създават и развиват своето умения да съставят думи. Задължително е присъствието на възрастен. Всеки квадрат, върху който се слагат жетоните носи точки: червен - 3 точки зелен - 2 точки син - 1 точка Преди началото на играта, жетоните се подреждат извън игралното поле с лице нагоре. Играта започва най-малкия по възраст участник. Той избира жетони с букви, с които да изпише името си върху сините квадрати в ... |
|
Подготовка за играта: Преди началото се избира водещ, който ще ръководи играта и помага на играчите. Всеки играч избира пионка и я поставя на стартова позиция. Картите "папагал" и "пират" остават при водещия. Те се нареждат в две купчинки, извън игралното поле, с лице нагоре. Начало на играта: Играчите хвърлят зара и който хвърли най-голямо число, пръв започва играта. Всеки играч хвърля зара и според това, което показва, придвижва своята пионка в посока, обратна на часовниковата стрелка. При попадане на ход "сандък", играчът тегли горната карта от купчината с карти"папагал". Ако ... |
|
132 въпроса 528 отговора ... Интригуваща игра за цялото семейство. Избягай от сивото ежедневие, наслади се на играта! Стремейки се към победа, играчът се впуска във виртуално пътешествие и получава интересна информация и знания за държавите по света. Невероятно интересна игра за всички възрасти. Направи своето околосветско пътешествие, като се разходиш в Австралия, Армения, Аржентина, Бразилия, Великобритания, Германия, Гърция, Египет, Израел, Индия, Испания, Италия, Китай, Русия, САЩ, Тунис, Турция, Франция, ЮАР и Япония. Преди началото на играта: Игралното поле е кръгло, разделено на сектори, които са ... |