Правила на играта
Преди започване на играта поставете чиповете със съкровищата върху игралната дъска, след което сложете пирамидите върху тях и я завъртете няколко пъти, за да може да се "разбъркат". Първият играч избира карта със съкровище, която присвоява броя или точките, които съкровището ще си струва, ако бъде намерено. Картите със съкровища са разделени на три купчини, маркирани с 1, 2 и 3. След като купчина 1 е изчерпана, играта продължава с купчина 2 и т.н. След това играчът плъзга пирамида в празно място на дъската. Ако не бъде намерен чип със съкровище, играчът премества друга пирамида. Ако чипът не съвпада с неговата карта, редът му е приключил. Ако пък съкровището бъде намерено, играчът запазва картата на съкровището, но жетонът остава там, където е. След като всеки играч намери съкровище, дъската се завърта на 90° в избрана посока. Когато всички карти за търсене от втората купчина са изразходвани, се използва купчина 3. В този последен кръг всички съкровища на картите за търсене струват 4 точки и всеки, който все още не е бил особено успешен в търсенето на съкровищата, може с ум и късмет да изпревари всички останали. Когато играч намери чип за съкровище, който не е този, който е търсил, той излиза от играта. Останалите продължават и играта продължава, докато всички бъдат елиминирани или картата за край на играта бъде обърната.
Смесени с картите за съкровища са следните карти за събития:
- Пясъчна буря: Обърнете дъската на 180° и вземете следващата купчина от картата.
- Подарък: Преместете се до едно от дванадесетте съкровища. Всеки играч, който има една или повече карти за търсене, изобразяващи това съкровище, трябва да ви даде една от тях.
- Риск: Номинирайте две съкровища, които в момента не са показани на дъската. Опитайте да откриете първо едното, а след това и другото. Ако успеете - браво! Ако не го направите, трябва да дадете една от вашите карти за търсене на някой от опонентите си.
- Мираж: Изтегляте карта за търсене от ръката на десния си съсед. Ако можете да се придвижите до това съкровище, без да направите грешка, можете да запазите картата. Ако не го управлявате, тогава трябва да дадете на съседа отдясно една от вашите карти.
- Пустинен покер: Играч по ваш избор трябва да се опита да намери съкровище, което посочите. Ако успее, той може да вземе една от вашите карти за търсене. Ако той се провали, можете да вземете една от неговите.
- Край на играта: Фараонът е щастлив, защото цялото съкровище е намерено. Веднага след като тази (само в купчина 3) карта бъде обърната, играта приключва и играчите сумират точките, които са показани на техните карти за търсене.