Логическият пъзел "Tricky Cube" на "Noris" е изработен по подобие на класическото кубче на Рубик, изобретено от унгарския професор по архитектура и обожател на геометрията и триизмерните форми - Ерньо Рубик през 1974 година. И до днес, кубчето е най-продаваният пъзел в света. ... |
|
Вечното съревнование между родителите и децата е в своя разгар. Възрастните смятат, че знаят всичко, а децата им - че родителите нищо не разбират. Ето защо "Playland" създават семейната състезателна играта "Противостояние: Деца срещу родители", с която ще можете да видите, кой има повече знания. Комплектът се състои от игрално поле, 56 карти, показалец и инструкции. Картите са разпределени по 27 за деца в син цвят и 27 за възрастни в червен цвят. Правила на играта Преди началото на играта, участниците се разделят на 2 отбора: отбор "Деца" и отбор "Родители." Всеки отбор може да ... |
|
Играта "Цар на историята" е разработена от ученици и се състои от 135 карти със събития от българската история, 37 специални карти и игрално поле. Тя е подходяща за деца над 7-годишна възраст, като в нея могат да участват от 2 до 8 играчи. Играта с комплекта ще стимулира интереса към българската история и ще развие логическото мислене у децата. Играейки, децата не само ще научат много за важните събития от българската история и тяхната последователност, но и ще се забавляват много. В играта "Цар на историята" участниците ще прочетат въпроси, които сигурно често са си задавали. Като например - Дали ... |
|
Магнитната игра "Околосветски полет" от "The Purple Cow" е подходяща за игра както вкъщи, така и навън. Тя е предназначена за деца над 6-годишна възраст и в нея могат да участват до 4 -ма играчи. Играта е интересна, тъй като може да се играе по време на път, защото се състои от метална кутия, с магнитно игрално поле от вътрешната си страна, 4 магнитни пионки - самолети, рулетка със стрелка и зар. Правила на играта: Преди началото на играта всеки участник си избира пионка - самолет. Играта започва най-малкият сред тях. Останалите се редуват по часовниковата стрелка. Играчите се редуват да хвърлят ... |
|
Класическа игра Микадо се състои от 41 дървени клечки, които се разпръскват върху масата. Целта на играта е играчите да съберат най-голям брой клечки, без изваждането на някоя от тях да събори или помръдне останалите. Всяка клечка носи различна стойност и се различава от останалите по цвят. Дължината на клечките в комплекта е 180 mm и са в пластмасова кутия. ... |
|
Или едно перфектно разследване! ... 24 известни картини са били откраднати! Влезте в ролята на умели детективи и върнете картините обратно в музея, където е тяхното място. По време на игра всеки "детектив" ще трябва да проведе свое собствено разследване. Всеки играч ще трябва първо да се сдобие със схема на трезорите, в които са скрити картините, а след това ще трябва да намери кодовете, с които могат да се отключат различните трезори. Но в тази игра играчите не се състезават един с друг - играта продължава докато не бъдат намерени всички 24 картини, а в края на играта всички играчи побеждават като отбор. Играта ... |
|
"Гледай си работата - Гениални мислители" от "The Purple Cow" е забавна игра с образователна цел - да запознае малчуганите с гениалните мислители, които са променили историята със своите изобретения. Играта е подходяща за деца над 6-годишна възраст и в нея могат да се включат от 2 до 6 участника. Комплектът включва удобна метална кутия за съхранение, 40 карти и 1 карта с инструкции. Прочетете инструкциите, разбъркайте картите и нека забавлението започне! Как се играе "Гледай си работата - Гениални мислители" Цел на играта: Да съберете възможно най-много заглавни серии (четворки). ... |
|
Играта "Кодови имена: Картинки" е подходящо забавление за цялото семейство. Тя е самостоятелна игра, която може да се играе и в комбинация с играта Кодови имена. Предназначена е за деца над 10-годишна възраст и в нея могат да участват до 8 играчи. Правила на играта: Играчите се разделят на два отбора. Всеки отбор има по един играч, който да е в ролята на координатор и знае местоположението на всички свои тайни агенти. Двамата враждуващи координатори седят от една и съща страна на масата. Останалите играчи, изпълняващи ролята на полеви агенти и сядат срещу своите координатори. Кординаторите подават на своите ... |