Правила на играта:
За да започнете играта, разтворете игралното поле и го поставете на равна повърхност. Разбъркайте двата токена със сандъчетата и ги поставете с лице надолу на "островите на съкровищата", като се убедите преди това, че никой не знае в кой от тях е скрито съкровището. След което всеки участник избира своя цвят токен "Bluff Pirate" и корабче, което поставя в стартова позиция. В играта има 10 типа разноцветни карти, на които са изобразени пирати, оръжия и аксесоари. Те се разбъркват и се раздават на участниците по 5 на брой. Останалите се събират в тесте и се поставят с лице надолу на обозначеното на игралното поле място.
Първият участник тегли 2 карти и преценява дали да се придвижи напред, или да задържи картите. Или могат да изберат да не теглят, а вместо това да окупират противниковия кораб. За да се придвижи напред, участникът, който е наред, трябва да постави 3, 4 или 5 еднакви карти на съответното ? място отстрани на игралното поле. Участникът може да избере да "блъфира" с 1 или 2 карти, но задължително поне 2 от тях трябва да са с лице нагоре. След което другите участници в играта трябва да гласуват дали играчът е блъфирал със своите карти или не.
За да извършат гласуването, участниците трябва да изберат от коя страна да поставят своя "Bluff token" и да го скрият под ръката си. Участникът, поставил картите, избира кой да покаже своя блъф токен. Ако токенът показва "Не блъфира", то участникът с картите трябва да разкрие своите скрити карти и може да придвижи своя кораб с толкова хода, колкото карти е поставил, дори и да блъфира. След което всички карти се събират и поставят отстрани в полето, на чиято картинка отговарят те. След което е ред на следващия участник. Ако на него се падне гласуване, че блъфира, но това не е така, участникът наред придвижва своя кораб с толкова полета, колкото карти е извадил, а гласуващия връща своя кораб 2 хода назад. А ако при гласуване се окаже, че участникът блъфира, то той връща всички карти в ръката си и не мести кораба от полето, на което се намира. Вместо това, гласуващия мести своя кораб с толкова полета, колкото карти е извадил блъфиращия.
За да се качите на абордаж на чужд кораб, участникът трябва да има карта "пират". Той я поставя на полето, избира противников участник, който е пред него и взима негови 3 карти. Играта продължава, докато един от участниците не стигне до остров на съкровищата. Той проверява дали съкровището е там и ако отговорът е положителен, то той показва токена и печели играта. А ако не е, състезанието продължава, докато един от участниците не стигнат до острова.
Първият участник тегли 2 карти и преценява дали да се придвижи напред, или да задържи картите. Или могат да изберат да не теглят, а вместо това да окупират противниковия кораб. За да се придвижи напред, участникът, който е наред, трябва да постави 3, 4 или 5 еднакви карти на съответното ? място отстрани на игралното поле. Участникът може да избере да "блъфира" с 1 или 2 карти, но задължително поне 2 от тях трябва да са с лице нагоре. След което другите участници в играта трябва да гласуват дали играчът е блъфирал със своите карти или не.
За да извършат гласуването, участниците трябва да изберат от коя страна да поставят своя "Bluff token" и да го скрият под ръката си. Участникът, поставил картите, избира кой да покаже своя блъф токен. Ако токенът показва "Не блъфира", то участникът с картите трябва да разкрие своите скрити карти и може да придвижи своя кораб с толкова хода, колкото карти е поставил, дори и да блъфира. След което всички карти се събират и поставят отстрани в полето, на чиято картинка отговарят те. След което е ред на следващия участник. Ако на него се падне гласуване, че блъфира, но това не е така, участникът наред придвижва своя кораб с толкова полета, колкото карти е извадил, а гласуващия връща своя кораб 2 хода назад. А ако при гласуване се окаже, че участникът блъфира, то той връща всички карти в ръката си и не мести кораба от полето, на което се намира. Вместо това, гласуващия мести своя кораб с толкова полета, колкото карти е извадил блъфиращия.
За да се качите на абордаж на чужд кораб, участникът трябва да има карта "пират". Той я поставя на полето, избира противников участник, който е пред него и взима негови 3 карти. Играта продължава, докато един от участниците не стигне до остров на съкровищата. Той проверява дали съкровището е там и ако отговорът е положителен, то той показва токена и печели играта. А ако не е, състезанието продължава, докато един от участниците не стигнат до острова.