Правила на играта:
Дървеният тотем се поставя в центъра на масата. Картите имат изобразени най-различни древни символи, които се повтарят на някои от тях. Участниците се нареждат около тотема и получават разбъркани карти. След като всички карти са раздадени, играта може да започне. Участниците се редуват като поставят най-горната си карта върху игралното поле обърната, така че да могат всички да я видят. Това става бързо и затова трябва да се следи зорко дали няма да съвпаднат два еднакви символа на някои от играчите. Ако това се случи, по-бързият играч трябва да грабне тотема от средата на масата. Успее ли да го стори, участникът с по-бавни рефлекси трябва да прибере всичките му обърнати карти.
Играта е изключително забавна и в същото време с особени правила, които могат да променят развоя ѝ по всяко време.
Има 3 специални карти, които могат да направят победителите губещи и губещите победители:
За да бъде по-интересна играта, в нея има известна доза трудност. Някои карти са почти идентични, което подвежда играчите и те могат да грабнат тотема без да имат правото за това. Когато това се случи, се счита за грешка. В този случай участникът е длъжен да вземе всички обърнати карти на другите участници и ги постави под своето тесте от карти.
За грешки се считат следните ситуации:
Целта на играчите е да се отърват от своето тесте карти, за да спечелят. Освен това през цялото това време, ще трябва да запазят концентрация въпреки безбройните ситуации на неистов смях.
Играта е изключително забавна и в същото време с особени правила, които могат да променят развоя ѝ по всяко време.
Има 3 специални карти, които могат да направят победителите губещи и губещите победители:
- Картата "Fast Grab" има нарисувани сини стрелки, сочещи навътре. Ако тази карта се падне на някой от играчите, всички участници имат право да грабнат тотема. Този, който го направи пръв, слага своите обърнати карти под тотема. И следващия участник, който изгуби двубоя взима и тези карти, освен останалите.
- Картата "All Flip" има нарисувани сини стрелки, сочещи навън. Играчът, на когото се падне картата трябва да брои до три. На три, всички играчи играят със своите карти едновременно.
- Картата "Color Match" има нарисувани многоцветни стрелки, сочещи навътре. Докато картата не е закрита с друга, за всички участници двубоите се основават само и единствено на съвпадение на цветовете. Бъде ли покрита картата, се възобновява нормалния двубой със символи. Тази карта не се използва в игри с трима или по-малко играчи.
За да бъде по-интересна играта, в нея има известна доза трудност. Някои карти са почти идентични, което подвежда играчите и те могат да грабнат тотема без да имат правото за това. Когато това се случи, се счита за грешка. В този случай участникът е длъжен да вземе всички обърнати карти на другите участници и ги постави под своето тесте от карти.
За грешки се считат следните ситуации:
- Грабване на тотема без това действие да се основава на правилата на играта. Това е най-често срещаната грешка поради еднаквостта на някои от символите.
- Събаряне, бутане или друго действие, насочено към тотема.
- Поглеждане към най-горната карта на играча.
- Използване на сила срещу други играчи за вземането на тотема, които не са според правилата (пример: бутане ръката на противника, блокиране на достъпа до тотема и т.н.).
Целта на играчите е да се отърват от своето тесте карти, за да спечелят. Освен това през цялото това време, ще трябва да запазят концентрация въпреки безбройните ситуации на неистов смях.