В комплекта е включена книжка за оцветявате с любопитни факти за домашните животни. Освен това децата ще могат да използват фигурките и терена на играта разигравайки свои собствени истории и сценарии, използвайки въображението си. Това не само дава повече варианти за забавление, но и ще помогне на малчуганите да научат повече за различните животни и това с какво се хранят.
За да оцветите книжката с животни препоръчваме да използвате моливи или пастели, за да избегнете цветовете да се отбележат на другата страница.
Основни правила за играта "3D ферма":


Подготовка за игра: Игралното поле представлява умален модел на ферма - децата ще трябва първо да сглобят оградите за добитъка, навеса и входа на фермата. А след като ги поставят на игралната основа, ще могат да подредят фигурките на животни в огражденията.
След като игралното поле е сглобено, идва ред на жетоните, с които се разиграва играта. Те са общо 80, разиграват се две групи жетони - червени (30 бр.) и зелени (50 бр.). Разделят се според броя на играчите. При 5 играча се събират по 8 броя. Червените жетони изобразяват проблем или нужда, а зелените - решението на дадения проблем или нужда.
Преди началото на играта се разбъркват всички зелени жетони с картинката надолу и всеки играч тегли по един жетон. Този процес се повтаря докато всеки играч не събере необходимия брой жетони (ако играят 5 играча, необходимият брой е 8), останалите се отделят настрани като резервни. Върху пътеките на игралното поле се нареждат жетоните "проблеми и нужди".
Протичане на игралния ход: Първи започва играчът, който е най-голям на години. След това играчите продължават да се редуват по посока на часовниковата стрелка. По време на своя ход всеки играч избира един от жетоните по игралното поле и го обръща, така че и другите участници да видят "проблема" изобразен на жетона. От жетоните с "решение", с които играча разполага трябва да избере най-подходящото за дадения проблем и да обясни на останалите, по какъв начин ще го използва. Другите участници могат да приемат или отхвърлят решението му като се аргументират.
Играчите не могат да теглят жетони, върху които е поставена фигурката на друг играч. Всеки следващ играч, избирайки хода си, може да стъпва на произволен жетон, включително и върху вече отворен такъв, стига върху него да няма друг играч.
Край на играта и определяне на победител: Играта приключва, когато всички проблеми или нужди бъдат отстранени от играта или докато някой не може да предложи повече решения. В края на играта всеки участник преброява жетоните си с решените от него проблеми, както и използваните решения. Всеки жетон от червената група носи 2 т., а жетон от зелената група - 1 т. Този, който има най-голям брой точки печели играта.
След като игралното поле е сглобено, идва ред на жетоните, с които се разиграва играта. Те са общо 80, разиграват се две групи жетони - червени (30 бр.) и зелени (50 бр.). Разделят се според броя на играчите. При 5 играча се събират по 8 броя. Червените жетони изобразяват проблем или нужда, а зелените - решението на дадения проблем или нужда.
Преди началото на играта се разбъркват всички зелени жетони с картинката надолу и всеки играч тегли по един жетон. Този процес се повтаря докато всеки играч не събере необходимия брой жетони (ако играят 5 играча, необходимият брой е 8), останалите се отделят настрани като резервни. Върху пътеките на игралното поле се нареждат жетоните "проблеми и нужди".
Протичане на игралния ход: Първи започва играчът, който е най-голям на години. След това играчите продължават да се редуват по посока на часовниковата стрелка. По време на своя ход всеки играч избира един от жетоните по игралното поле и го обръща, така че и другите участници да видят "проблема" изобразен на жетона. От жетоните с "решение", с които играча разполага трябва да избере най-подходящото за дадения проблем и да обясни на останалите, по какъв начин ще го използва. Другите участници могат да приемат или отхвърлят решението му като се аргументират.
Играчите не могат да теглят жетони, върху които е поставена фигурката на друг играч. Всеки следващ играч, избирайки хода си, може да стъпва на произволен жетон, включително и върху вече отворен такъв, стига върху него да няма друг играч.
Край на играта и определяне на победител: Играта приключва, когато всички проблеми или нужди бъдат отстранени от играта или докато някой не може да предложи повече решения. В края на играта всеки участник преброява жетоните си с решените от него проблеми, както и използваните решения. Всеки жетон от червената група носи 2 т., а жетон от зелената група - 1 т. Този, който има най-голям брой точки печели играта.
Пълните правила на играта "3D ферма" ще намерите в прикачената инструкция.