Детският конструктор предоставя вълнуващи нови версии на скрабъл приключението, а патентована възможност за свързване на елементите прави играта още по-забавна и интересна за децата. Тя може да се проведе според традиционните правила на скрабъла, но освен върху равна повърхност подреждането на всеки следващ елемент с буква може да продължи и във въздуха. Звучи невероятно, нали? Необходимо е да използвате специалните свързващи части в цилиндрична форма и ще изградите впечатляващи „кули“, надписани с думи. Забавното подреждане на конструктора е подходящо занимание за деца над 5 години. То помага на децата не само да научат правилата на популярната игра на думи, но и да развият логическо мислене, дори да превърнат заниманията по английски език в истинско забавление. В клас със съучениците, вкъщи със семейството или когато дойдат на гости приятелите – играта може да се проведе навсякъде, а малки и големи могат да бъдат участниците.
Няма ограничение в броя на играчите. Препоръчва се само за всеки играч да има поне по 20 квадратни елемента през цялата игра.
Квадратните елементи са с размери 3 x 3 cm
Правила на играта:
- Изсипете всички 156 квадратни елемента и ги разбъркайте.
- Всеки участник тегли по 8 елемента.
- За децата под 12 години е разрешено изтегляне и на допълнителни елементи с букви.
- Първият по ред трябва да състави дума с буквите, които е изтеглил, като съедини елементите.
- След изписване на думата, играчът тегли толкова елементи, колкото е използвал за думата си
- Другите играчи съставят своите думи, използвайки вече сложените на полето букви.
- Вече съставени думи могат да се попълнят с букви така, че да съставят нова дума. Например: кола – колан.
- Не може да се образуват думи навсякъде по игралното поле! Думите трябва да са свързани помежду си.
- Подреждането може да продължи и във въздуха, вместо върху хоризонталното игрално поле.
- Със специалните свързващи части традиционната скрабъл игра на думи се съчетава със забавно „построяване“ на кули, подобни на тези от класическите детски конструктори.
- За отбелязването на точките има два варианта: една дума носи точка или една буква носи точка.
- Победител е играчът с най-много точки.