Играта "Кой съм аз" е позната по целия свят. Нейната основна цел е чрез задаване на въпроси, да се разпознае значима личност. Играта е от образователен характер и е подходяща както за малки, така и за големи. Тя може да бъде особено полезна за часовете по история в училище. Играта съдържа 51 карти със някои от най-значимите личности от българската история. Върху всяка една от тях има изображение на личността, години на управление за владетелите или на раждането и смъртта на всички останали. Освен това, на всяка една от картите е поместена и кратка информация с най-важните събития от живота на изобразената ... |
|
Тренирайте паметта си с играта от BrainBox. Тя представлява 10-минутно предизвикателство за ума, с което ще опознаете градовете по света. В кутията ще откриете 55 карти, пясъчен часовник и зарче. Научете какво е старото име на Ню Йорк и кога е открит Бруклинският мост. Готови ли сте за предизвикателството? Проверете какво знаете и научете нови факти за любимите си места по света. Правила на играта: Картите се поставят на масата, а до тях се оставя пясъчния часовник. Играта започва с най-малкия участник. Той взима най-горната карта от тестето и обръща пясъчния часовник, защото разполага с 10 секунди да я разгледа. ... |
|
Образователната игра за обучение по четене и писане от серията "Carotina Super Bip". ... "Моят първи Буквар" на "Lisciani" е увлекателна игра, основана на ефективна методика, подходяща за ранното развитие на децата в предучилищна група. Тя се състои от 7 таблици, 28 карти, 7 пъзела, 80 букви и илюстрирана таблица - речник. Подходяща е за деца над 3-годишна възраст и може да се играе както самостоятелно, така и от група деца. Чрез играта с компонентите в комплекта малчуганите ще научат азбуката, ще разберат как да пишат правилно думите и да ги произнасят след това. ... |
|
Комплектът е част от серията Carotina Super Bip, където ще откриете още образователни игри. ... Комплектът Лаборатория 10 игри на Lisciani Giochi съдържа различни образователни и увлекателни игри, чрез които децата ще играят и учат едновременно. А игрите ще са още по-интересни благодарение на специфичните компоненти, с които се играят. Сред тях ще откриете магическа химикалка с формата на Морков, която свети и говори, сензорен пъзел Влакче с животни, сензорен пъзел Автобус с цифри, 24 сензорни мемо карти във формата на автомобили и сензорен плакат Моят първи речник. Мемо картите и плакатът с азбуката спомагат за ... |
|
Играта "Мастърмайнд" от "Pino" ще помогне на малчуганите да развият логическото си мислене. Тя е много подобна на играта "Крави и бикове". Играе се от двама играчи, като единият измисля цветова загадка, а другият я отгатва. За целта игралното поле има 4 отвора в страничния си ръб, където играчът, който мисли загадката, да подреди 4 -те си дървени пинчета. Самата дъска разполага с 10 реда с по 8 дупки - по 4 за големите и малките пинчета. В хода на играта двамата участници се редуват да редят пинчета върху игралното поле. Играчът, който трябва да познае цветовата комбинация на своя противник, ... |
|
Класическата игра "Танграм" е изработена от дърво и се състои от 7 геометрични фигури и работни карти. Целта на играта е да се редят различните фигури, показани като черен силует на картите. Уловката е, че трябва да се използват всичките елементи и то така, че да не се застъпват. Кутията е с размери 26.5 / 20 / 2 cm. ... |
|
Комплектът "Превозните средства" от "Клевър Бук" е подходящ за деца над 2-годишна възраст. Той се състои от 15 карти изработени от специален дебел картон и 30 двустранни пъзелови елемета, от които децата ще могат да подредят 10 пъзела. Всеки от пъзелите се състои от 3 части. По време на играта с комплекта мъниците не само, че ще научат превозните средства, но и ще се забавляват с красиви илюстрации. Всяка от картите е с размери 7.5 x 12.5 cm. ... |
|
Комплектът "Мемори карти: Къде съм?" от "Клевър Бук" е с образователен характер и ще помогне на децата по-лесно да научат посоките, местоположенията и предлозите - под, над, пред, зад, ляво, дясно. С мемори картите могат да се играят 2 игри - "Групиране по животни" и "Групиране по предлози". Играта с комплекта е подходяща за деца от 1 до 4 години, като игрите могат да се играят както самостоятелно, така и от 4 деца. ... |
|
Играта от "Cayro" ще помогне на малчуганите да развият логическото си мислене. Подобна е на "Бикове и крави". Играе се от двама играчи, като единият измисля цветова загадка, а другият я отгатва. За целта игралното поле има 5 отвора в страничния си ръб, където играчът, който мисли загадката, да подреди 5-те си пинчета. Самата основа за игра разполага с 12 реда с по 10 дупки - по 5 за големите и малките пинчета. В хода на играта този, който отгатва, подрежда цветовите си комбинации с по-големите пинчета, а другият играч подрежда по-малките черните и белите пинчета срещу всяко негово предположение. По ... |
|
От "Cayro" предлагат специално нестандартно домино с триъгълни плочки. Правилата на играта са същите като на класическото, числата трябва да съвпадат едно с друго. Комплектът включва домино плочи в триъгълна форма и удобни поставки, на които да се редят по време на игра. Доминото е чудесна игра за цялото семейство и ще осигури часове забавление на всички. Всяка от полочките е с размери: 3.8 / 3.4 / 0.8 cm. ... |
|
"Руми" от "Cayro" е лесна за усвояване, но предизвикателна игра за двама до четирима играчи. Бъдете първия, който ще се освободи от всичките си стартови плочки, като ги използвате в поредици и групи. Съберете най-много точки в края на играта и надхитрете противниците си и умело използвайте жокерите си. Възхитителна смесица от стратегия и късмет, игра предназначена за цялото семейство. ... |
|
Подскажи точната дума. Изборът е твой! ... "Една дума" на "Asmodee" е кооперативна парти игра, в която участниците трябва да играят заедно, за да могат да съберат максимален брой точки. Тя се състои от 110 карти, 7 статива, 7 цветни изтриваеми маркера и подробни инструкции. Играта е подходяща за деца над 8-годишна възраст, като в нея могат да участват от 3 до 7 играча. Продължителността на един рунд е около 20 минути. Целта на играта е участниците колективно да отгатнат повече от 13 -те тайни думи. Във всеки рунд има по 1 играч, който трябва да познае думата, която останалите участници се опитват да ... |