Играта "Кой съм аз" е позната по целия свят. Нейната основна цел е чрез задаване на въпроси, да се разпознае значима личност. Играта е от образователен характер и е подходяща както за малки, така и за големи. Тя може да бъде особено полезна за часовете по история в училище. Играта съдържа 51 карти със някои от най-значимите личности от българската история. Върху всяка една от тях има изображение на личността, години на управление за владетелите или на раждането и смъртта на всички останали. Освен това, на всяка една от картите е поместена и кратка информация с най-важните събития от живота на изобразената ... |
|
В играта са включени 50 от най-разпространените видове растения, вкусни плодове, зеленчуци, красиви цветя и омайни билки. Намерили са място и дърветата от нашите прекрасни планини и полските култури от златните ни поля. За всеки вид има карта със снимка и данни, разработени на достъпен за децата език. С тази игра децата ще опознаят и обикнат красивата ни природа и ще натрупат знания за нейната растителност. Правила на играта: Преди започване на играта играчите разучават данните за растенията и си поставят оценки в приложената таблица. Първият играч избира по кой път да играе - жълтия или червения и взема същия цвят ... |
|
Запознай се със забележителностите на България! ... Ваканция в България е информационно-образователна игра. С тази интересна игра, чрез виртуално пътешествие, играчите имат възможност да се запознаят с 24 забележителности в България. Като отговорят на общи въпроси за страната и покажат знания, могат да спечелят пари. Стремежът към победа, подтиква играчите да се впуснат във виртуално пътешествие и да научат интересна информация за страната. В пътуването си, играчите ще срещнат изненади и трудности. Но с правилна стратегия и късмет, всеки може да мине през тях и да спечели. Играта е изцяло адаптирана на: български ... |
|
Комплектът активни карти "Играя и уча с буквите" от "Клевър Бук" е подходящ за деца от 3 до 5 години. Той се състои от маркер и 50 карти, които съдържат различни логически задачи и игри свързани с буквите и тяхното изписване. Освен това по време на игра децата ще затвърдят знанията си, ще стимулират паметта и съобразителността си. Всяка от картите е с размери 11.5 x 16 cm. ... |
|
От дълбока древност до наши дни човекът, благодарение на своя ум и ръце, създава загадъчни и значими обекти. Тази игра ще ви запознае с 50 от тези чудеса, създадени от човечеството през хилядолетната му история. Строителят Филон от Византион определя древните 7 чудеса на света през || век пр.н.е. От тях до наши дни са се запазили само пирамидите в Гиза, Египет. Посредством карти и любопитни данни ще се запознаете с: Великата китайска стена, Глинената армия, Мачу Пикчу, Палмовия остров Джумейра и десетки други. Правила на играта: За да придобие право на участие състезателят е желателно да се е запознал с информацията, ... |
|
50 активни карти + маркер. ... С тези карти децата могат да се упражняват в писането на букви, срички и думи. С първите картинки те ще си припомнят гласните, а в следващите ще започнат да изписват цялата азбука. Всяка карта притежава специално място за оценка от родителя. Комплектът е предназначен за деца от 5 до 7 години. Картите лесно се изтриват и може да бъдат използвани отново и отново. Използвайте приложените маркери в кутията или маркер за бяла дъска. Изтривайте със суха материя. ... |
|
С картите "100 игри с приказни герои", децата ще играят с Пинокио, Снежанка, Палечка, трите прасенца и още много приказни герои. Предизвикателствата включват - лабиринти, откриване на разлики, търсене на скрити предмети и много други. Картите лесно се изтриват и може да бъдат използвани отново и отново. Използвайте приложения маркер в кутията. Изтривайте със суха материя. ... |
|
Играта е част от серията Уча и се забавлявам, където ще откриете още образователни комплекти. ... Образователната игра "Букви, срички и думи - на български език" от издателство Посоки е подходяща както за деца, които тепърва се запознават с буквите, така и за деца, които вече започват да четат на български. Разработена е съвместно с психолози и педагози и има няколко варианта на играта, благодарение на което детето ще прекара времето си интересно и полезно. Степента на сложност можете да избирате сами според знанията на вашето дете. Игровите елементи са направени от напълно безопасни за здравето на вашето ... |
|
В кутията има 100 гатанки с животни и растения. На гърба на всяка карта има игра, която подсказва на детето верния отговор. Използвайте приложения в комплекта маркер, за да напишете отговора върху изтриваемите карти. Изтриването става със суха материя. ... |
|
"Домино с букви" на издателство "Клевър Бук" превръща класическата игра на домино в един лесен и забавен начин да научите вашия малчуган на българската азбука и да разпознава животните, докато играе. Доминото се състои от 58 картонени плочки прибрани в удобна кутия за съхранение. Освен това комплектът включва и мини илюстриран плакат с българската азбука. Играта с доминото ще помогне на детето да развие своята наблюдателност, памет и съобразителност. Всяка плочка е с размери 3 x 6 cm. ... |
|
География История ... Играта е предназначена за деца над 7 години и възрастни. Могат да участват от 2 до 4 играчи. Желателно е да има водещ. Изисква се играчите да имат не само късмет, но и знания. Играта помага на децата, забавлявайки се, да научат интересни факти за градовете в Европа, а възрастните си припомнят знания, които имат. Подготовка на играта: Преди началото на играта се избира водещ, който ще я ръководи. Ще задава въпросите, проверява отговорите и ще извършва плащания. Всеки играч избира пионка и я поставя на стартова позиция. Картите се нареждат на купчинки, извън игралното поле с лице нагоре. “Книга ... |
|
Образователна игра - четене и писане на букви и думи. Занимателната игра има за цел да подпомогне подготовката на децата от детските градини и на децата, които ще прекрачат за първи път училищния праг. С нейна помощ се осъществява плавен преход от игри към писане и четене на букви и думи. Вниманието им ще бъде приковано в рамките на двадесет дни от интерес и любопитство, а не по задължение. Светите братя Кирил и Методи създават славянската азбука през 863 година и така поставят началото на българската писменост. Всяко дете, когато започва да учи буквите трябва да знае, че ние сме дали писменост на славянските народи и да ... |