Обогатете познанията си с картите на Professor Puzzle. Ще научите любопитни факти от общата култура. В кутията са включени 50 карти със 100 въпроса на английски език. Целта е да отговорите на възможно най-много въпроси за кратко време. За всеки правилен отговор ще получите по 1 точка. Забавлявайте се и разберете кой е най-малкият океан и как се казва най-дългата кост в човешкото тяло. ... |
|
Комплектът се състои от 50 карти и маркер, с който можете да решите ребусите и загадките върху тях. Маркерът се изтрива със суха материя и след това картите могат да бъдат използвани отново. Размерът на всяка една от картите е 15.5 x 10 cm. ... |
|
Проверете своето IQ с различни логически задачи. Главоблъсканиците ще предизвикат концентрацията, въображението и съобразителността ви. С маркера в комплекта можете да напишете правилните отговори върху картите. Картите се почистват със суха материя. Всяка карта е с размери 15.5 x 9.7 cm. ... |
|
Играта Българските думи има състезателен характер и образователна насоченост. Окомплектовката й дава възможност да играят няколко поколения, което създава условия за обмен на голямо количество думи. Малките деца ще образуват думи и ще съставят изречения с желание. Най-добрият начин да запознаете вашето дете с магията на българския език. Правила на играта: Талоните се разделят между играчите по равно. Играчите теглят и подреждат на поставките по 10 букви. Първият играч нарежда първата дума задължително през квадратчето "Старт" хоризонтално или вертикално. Колкото букви постави на полето толкова си тегли от ... |
|
Играчите трябва да избират между седем парчета адаптирани за създаване на изображението, което е показано на картата. Решението е на гърба на картата. Смята се, че Танграмът е измислен в Китай преди повече от 1100 години. Танграм е древна китайска логическа игра, вид главоблъсканица за подреждане. Състои се от 7 прости форми, наречени тани, които могат да бъдат подредени така, че да се получат различни фигури - на животни, хора, предмети. Някои приемат Танграма като логически пъзел, други - като пространствена игра, но за всички той е истинско мисловно предизвикателство, начин да се забавляваш и да се развиваш. Най- ... |
|
Тренирайте своята логическа мисъл с модиановите блокчета от "Eureka". Те са подходящи за деца над 8-годишна възраст. Комплектът се състои от кутия, различни по цвят блокчета и 88 предизвикателства с решения. Кутията служи за игрално поле и може да се затваря, което я прави удобна за пренасяне във вашата чанта, раница или джоб на панталон. Приблизителните размери на кутията са 8 x 8 cm. ... |
|
Запозна се със Сиси и Фифо. Те обичат да играят в парка със своите приятели, да спортуват, да опознават животните и други. С играта "Играя и уча в парка" ще можеш да опознаеш по-добре двете деца и да им помогнеш с ежедневните задачи. Тя се състои от 50 карти с илюстрации и задачи, които ти ще трябва да изпълниш правилно. Върху тях може да рисуваш с маркер, а ако сбъркаш изтриването е лесно. Например ще можеш да помогнеш на Сиси да избере какво да облече за игра в парка. Но трябва да си много наблюдателен. Избери тоалета ѝ спрямо времето навън - дали е топло или студено. Или пък ще трябва да видиш какво ... |
|
50 опасни и трудни приключенски загадки. Когато слънцето безмилостно пече, питейната вода бавно намалява, а пакет ви удари, докато около вас обикалят гладни хиени - тогава е време за действия! За тези, които търсят истински приключения! Картите "Adventure stories" ще ви изпотят, ще ви затруднят, но и определено ще ви забавляват. Освен това ще научите много нови неща. Играта "Adventure stories" e ново попълнение към серията "Black Stories Junio". Тя е подходяща за деца над 8-годишна възраст и в нея могат да участват повече от 2 -ма играчи. Задачата ви е с въпроси, догадки, размишления и ... |
|
Комплектът от "Winning Moves" се състои от 54 карти за игра с илюстрации на героите от "Хари Потър". Те са изработени от водоустойчив материал и са чудесни за игра както у дома, така и навън с приятели или по време на път. ... |
|
"Буквен мармалад" на "Фантасмагория" е дедуктивна отборна игра, подходяща за деца над 10-годишна възраст. Постави се на мястото на съотборниците си и впрегни въображението и находчивостта си, за да им подскажеш търсените от тях букви по възможно най-добрия начин. Отгатни своите букви според дадената ти информация. Финалното предизвикателство ще разкрие плодовете на общите ви усилия. Само сплотеният отбор ще вкуси сладостта на победата. ... |
|
Магическото топче от "Cayro" е изработено по подобие на класическото кубче на Рубик, изобретено от унгарския професор по архитектура и обожател на геометрията и триизмерните форми - Ерньо Рубик през 1974 година. И до днес, кубчето е най-продаваният пъзел в света. Магическото топче е с диаметър ∅ 7 cm. ... |
|
Логическият пъзел от "Cayro" е изработен по подобие на класическото кубче на Рубик, изобретено от унгарския професор по архитектура и обожател на геометрията и триизмерните форми - Ерньо Рубик през 1974 година. И до днес, кубчето е най-продаваният пъзел в света. ... |