Комплектът "Мемори карти: Къде съм?" от "Клевър Бук" е с образователен характер и ще помогне на децата по-лесно да научат посоките, местоположенията и предлозите - под, над, пред, зад, ляво, дясно. С мемори картите могат да се играят 2 игри - "Групиране по животни" и "Групиране по предлози". Играта с комплекта е подходяща за деца от 1 до 4 години, като игрите могат да се играят както самостоятелно, така и от 4 деца. ... |
|
Всички растем, всички се променяме. Малкото семенце се превръща в цвете, жълъдът в голямо дърво, гъсеницата в красива пеперуда. Комплектът "Жизнени цикли: Всички растем" от "Клевър Бук" е подходящ за деца от 2 до 4 години. Той се състои от 15 карти с различни картинки. Чрез играта с тях вашето дете ще се запознае с промените, през които минават 10 живи същества и ще научи повече за природата и жизнените цикли. По време на играта детето трябва да свързва картинките, като съобразява цвета на рамките и поредността на номера върху картите. Всяка от картите е с размери 7.5 x 12.5 cm. ... |
|
"Аз уча формите" на "Клевър Бук" е образователна игра, която ще помогне на вашето дете да научи основните геометрични форми - кръг, квадрат, правоъгълник и триъгълник, докато играе. Освен това тази игра ще помогне на малчугана да развие своето логическо и асоциативно мислене, наблюдателност и съобразителност. Комплектът се състои от 4 игрални полета и 20 малки диска с различни изображения, които са изработени от твърд картон. Игралните полета са с диаметър ∅ 23.5 cm. ... |
|
Комплект активни карти "Математически лабиринти" от "Клевър Бук" е подходящ за подготовка на децата завършващи 1. клас. В кутията малчуганите ще открият 50 карти с различни математически упражнения. Те ще трябва да съставят и решават задачи, за да намират път през различни лабиринти. Така по забавен и интересен начин, децата ще упражняват своите знания и умения по математика, освен това ще развият своята концентрация и логика. В комплекта е включен и маркер, с който да нанасят отговорите върху картите, а след това могат лесно да се изтрият написаното с помощта на суха кърпа. Всяка от картите е с ... |
|
"Домино с цифри" на издателство "Клевър Бук" превръща класическата игра на домино в един лесен и забавен начин да научите вашия малчуган да разпознава числата от 0 до 9 и да смята, докато играе. Доминото се състои от 58 картонени плочки и задачи със събиране и изваждане, прибрани в удобна кутия за съхранение. Освен това комплектът включва и мини илюстриран плакат с числата от 1 до 20. Играта с доминото ще помогне на детето да развие своята наблюдателност, памет и съобразителност. Всяка плочка е с размери 3 x 6 cm. ... |
|
Магнитната игра "Бинго с животни" от "The Purple Cow" е подходяща за игра както вкъщи, така и навън или по време на пътуване. Играе се от 2 човека. Играта идва при вас в метална кутия. От вътрешната ѝ страна се намира игралното поле. Целта на играта е да бъдеш първият играч, който е направил 2 хоризонтални линии или 1 вертикална линия и е получил БИНГО. Подготовка: Всеки играч избира цвят на магнитчетата и получава една дъска. Правила на играта: Най- младият играч започва пръв и завърта въртящото се колело. След като спре да се върти и сочи към животното, играчът обявява името на животното. ... |
|
Играта е предназначена за най-малките. Съдържа 15 карти с 30 картинки, от които могат да се сглобят 10 пъзела с животни. Детето ще научи повече за бебетата животни, техните родители и храната, която обичат. ... |
|
Всяка картина разказва история – коя обаче е истинската твоя история? ... Dixit е чудесна, илюстрирана игра на креативност и познаване, в която основното ти оръжие е въображението. В хода на тази вече доста популярна игра, играчите използват разнообразието на своите разнообразни на детайли карти, за да завоалират връзката между историята си и картата, която са играли. Съперниците им трябва да отгатнат тази карта - познаването обаче е само половината от играта! За да успееш в Dixit, трябва от своя страна да играеш карта, която е свързана с историята, за да заблудиш останалите играчи, че всъщност твоята карта е вярната. Как ... |
|
Целта на играта е закупуването или наемането, или продажба на имущество по най-изгодния възможен начин, така че един от играчите да стане най-богат и следователно придобие монопол. Потегляйки от отправната точка всеки играч придвижва жетона си около таблото в съответствие с резултата от хвърлянето на заровете. Когато жетонът на един играч спре на квадратче, което не принадлежи на друг играч, той може да го купи от банката, в противен случай това място се обявява на търг и го взема печелещият търга. Целта на закупуването на мястото е собственикът да събира наем от играчите, чиито жетони спират там. Цената на наемите ... |
|
Образователна игра - четене и писане на букви и думи. Занимателната игра има за цел да подпомогне подготовката на децата от детските градини и на децата, които ще прекрачат за първи път училищния праг. С нейна помощ се осъществява плавен преход от игри към писане и четене на букви и думи. Вниманието им ще бъде приковано в рамките на двадесет дни от интерес и любопитство, а не по задължение. Светите братя Кирил и Методи създават славянската азбука през 863 година и така поставят началото на българската писменост. Всяко дете, когато започва да учи буквите трябва да знае, че ние сме дали писменост на славянските народи и да ... |
|
В този комплект ще откриете две забавни игри с еднорози. Първата е подобна на популярната Черен Петър. Тук обаче ще използвате дванадесет двойки весели еднорози и един динозавър, който ще влезе в ролята на Черен Петър. Във втората игра задачата ви е да откриете коя карта с текст на коя картинка отговаря. Така ще получите петнадесет епизода от приказката Страната на еднорозите. След това ще трябва да ги подредите така, че да стане една завършена история. ... |
|
Класическата игра "Морски шах", пресъздадена от "Bigjigs Toys" ще зарадва малки и големи. Тя е подходяща както за игра у дома, така и за занимавка по време на път. Комплектът е изработен от дърво, боядисано с безвредни бои на водна основа. Той съдържа игрално поле и 9 кубчета с хиксчета и кръгчета - както се играе и класическата игра. Двамата участници се редуват в поставянето на елемент върху игралната дъска. Целта на играта е да блокирате ходовете на противника и първи да успеете да наредите три еднакви елемента един до друг по хоризонтала, вертикала или диагонала. Игралното поле е с размери 7.5 / 2. ... |