Помагало за деца в детската градина. ... Детският комплект активни карти Още умни игри за най-малките от Клевър Бук е подходящ за подготовка на децата в 3. група и предучилищна група на детската градина. В кутията малчуганите ще открият 50 активни карти с различни забавни упражнения за развитие на наблюдателността и логиката. В комплекта е включен и маркер, с който да нанасят отговорите върху картите. Маркерът може да се изтрие лесно, така че те да се използват отново и отново. Играейки с комплекта, децата научават нови неща за формите, пространството, противоположностите, размерите, числата и буквите. Всяка от ... |
|
Комплектът за игра "Разкажи ми история" от "Клевър Бук" се състои от 15 карти, с които малчуганите могат да съставят 10 различни истории по картинките им. Всяка история се състои от 3 карти обозначени с цифрите от 1 до 3. Така под формата на забавна игра, децата ще се научат да изразяват мислите си, да разказват истории и да правят връзка между причина и следствие. Всяка карта е с размери 7.5 x 12.5 cm. ... |
|
Детският комплект активни карти "Моторика, наблюдателност, асоциация" от "Клевър Бук" е подходящ за подготовка на децата в предучилищна група и 1. клас. В кутията малчуганите ще открият 50 карти със специални упражнения за развитие на моториката, наблюдателността и асоциативното мислене. Чрез игра детето се научи да открива прилики и разлики, ще тренира концентрацията си, ще затвърди знанията си за буквите, сричките и числата. Всяка от картите е с размери 10.5 x 16 cm. В комплекта е включен маркер, с който се нанасят отговорите върху картите, а след това може лесно да се изтрие. ... |
|
С играта от "Детски свят" ще можете да се запознаете с животните, които обитават земите на България. Тя се състои от 50 карти, 2 пионки, игрално поле, зарче, таблица за оценка на знания и правила. Картите са двустранни - от едната има картинка на животно, а от другата ще откриете малко информация относно него. А правилата са много прости. В играта могат да се включат двама играча, които ще премерят сили и знания. Печели този, който събере най-много точки от състезанието. Освен това към комплекта е включен и пъзел от 60 части. Той изобразява животните в България. Той е с размери 32 x 32 cm. Как се играе? ... |
|
52 образователни карти за обучението по история с образи на велики българи от създаването на България до Освобождението (от VII до XIX век). Историята на всяка държава се създава от ярки личности, които проправят пътя за останалите хора. От този комплект образователни карти детето се запознава с великите българи, които ще открива в учебниците по "Родинознание" и "Човекът и обществото" в 1. клас, 2. клас и 3. клас. За по-лесно овладяване на информацията картите са разделени на 5 групи от по 10 личности: "Ханове", "Царе", "Будители", "Герои" и " ... |
|
Играта "Научи за човешкото тяло" от "Thinkle Stars" е подходяща за деца над 4-годишна възраст. Състои се от 25 пъзелови елемента с различна големина и има повече от един вариант за игра. Всеки от вариантите е с образователен характер, което прави играта подходяща за деца в предучилищна група на детската градина. В нея могат да участват до 4 -ма играчи. Играейки с комплекта, малчуганите ще развият своето въображение, координация, памет и фина моторика. Правила за играта "Познай, коя е тази част от тялото": Преди началото на играта в средата на масата се сглобяват и подреждат 5 -те ... |
|
Детският комплект активни карти "Логика, въображение, концентрация" от "Клевър Бук" е подходящ за подготовка на децата в предучилищна група и 1. клас. В кутията малчуганите ще открият 50 карти със специални упражнения за развитие на наблюдателността, паметта и концентрацията. Освен това, докато играят децата ще развият своята логика и съобразителност, да разпознават емоциите и да разказват истории. По този начин те ще затвърдят знанията си за буквите, числата и формите. Всяка от картите е с размери 10.5 x 16 cm. В комплекта е включен маркер, с който се нанасят отговорите върху картите, а след това ... |
|
"Мамо, тате, какво означава този знак? А следващият?" Това са въпроси, които всяко дете задава, докато пътува с родителите си. Нека използваме това негово любопитство, за да го научим какво трябва и какво не трябва да прави, за да е в безопасност на улицата. Пишеш и изтриваш. И всеки път е по-забавно! Използвайте маркера, включен в комплекта. Картите се почистват с мокра/суха кърпа или салфетка, които не са включени в комплекта. ... |
|
Активност на път, през лятото, в свободното време! Игра за малкото дете, но и за цялото семейство! Пишеш и изтриваш. И всеки път е по-забавно! Използвайте маркера, включен в комплекта. Картите се почистват с мокра/суха кърпа или салфетка. ... |
|
В кутията има 100 игри за природата и числата. С тях децата се забавляват и едновременно с това учат да броят, събират, изваждат, сравняват - и то по един лесен и приятен начин. Картите лесно се изтриват и могат да бъдат използвани отново и отново. Използвайте приложения маркер или маркер за бяла дъска. Изтривайте със суха материя. ... |
|
Класическата игра "Не се сърди човече" е разработена от "The Purple Cow" с магнитно игрално поле и пионки, които го правят изключително удобен при пътувания и игра на открито. Игралното поле се сгъва на две, а цветните фигурки имат формата на кръгли магнити. Играта се играе от 2-4 човека. Целта на играта е да бъдеш първия играч, който премества 4-те пионки от един цвят в центъра на игралното поле. Как се играе: Всеки играч има 4 пионки от един и същи цвят. Играчите се редуват в посока на часовниковата стрелка да хвърлят зара. Играчът с най-висок резултат от хвърлянията започва първи. Играчът трябва ... |
|
Играта "Нарисувай анимационен герой" от "Мармот" е създадена от илюстратора Георги Грънчаров и се състои от 50 карти с изобразени на тях "лица", "усти", "очи", "тела", "ръце", "крака" и "носове". Тя е предназначена за деца над 3-годишна възраст и може да се играе самостоятелно или от група деца. Подходяща е за малчугани, които обичат да творят и да се забавляват. Дава възможност за над 10 хиляди комбинации от различни анимационни герои. Играта развива креативността, логиката, пространственото мислене и идентичността на децата. ... |