Вашите деца ще се забавляват с играта от Educa. Тя може да се играе от 2-ма до 4-ма играчи. Спомага за развитието на концентрацията, наблюдателността и бързината на малчуганите. В кутията са включени игрална дъска, 150 карти с картинки, от които 50 са мистериозни, 18 кръгли цветни жетони, 4 химикалки с UV фенерчета и правила. Мистериозните карти разкриват своята илюстрация на UV светлина. Целта на играта е да се открият максимално много карти и да се поставят на игралната дъска. Играчът с най-много открити карти, печели. Фенерчетата работят с 12 батерии LR41, които не могат да се сменят. Как се играе? Игралната ... |
|
Играта е част от серията Методът Монтесори, където ще намерите още интересни комплекти. ... Комплектът от Headu се състои от 12 карти и 12 фигурки. Картите ще запознаят децата с различни предмети, плодове, зеленчуци, превозни средства и животни. Думите изписани върху тях са на български език, което спомага за подобряване на лингвистиката. За метода на Монтесори Революционен образователен метод - така би звучало най-краткото обяснения на подхода "Монтесори". Но какво точно обхваща определението "революционен"? Всъщност методът на Мария Монтесори се използва повече от 100 години в много ... |
|
Творческата игра с карти е вдъхновена от "Граматика на фантазията" на Джани Родари. Тя е предназначена за развитие на въображението и писмените умения на децата. Създадена е от автора Зорница Христова и се използва успешно с деца на възраст от 5 години нагоре, като е популярна и сред възрастните. Може да се използва в кабинети по терапия, в НАТФИЗ, в логопедични кабинети и други. Състои се от комплект карти с елементите на вълшебната приказка: герой, злодей, помощник, фалшив герой, смешник, задача, забрана, беда, пътуване, чудна страна, невиждан звяр, лъжа, превръщане, вълшебен дар, история в историята, ... |
|
Комплектът от InByte включва 2 образователни игри. Те са "Бялата шапка" и "Хакерски двубой". В кутията са включени 36 карти врати, 96 карти ключове, ключ за тайните и 36 карти задачи. Игрите имат за цел да запознаят децата с криптографията. Те могат да се използват за упражнения по математика. С тях могат да се изучават теми като разлагане на прости множители и естествени числа. Играта "Бялата шапка" е подходяща за от 2 -ма до 6 -ма играчи, а "Хакерски двубой" може да се играе от 2 деца. Комплектът спомага за подобряването на логиката, концентрацията, стратегическите и ... |
|
Играта от Папагалчето ще запознае малчуганите с буквите и цифрите. В комплекта са включени 80 магнитни карти с буквите от българската азбука и числа. Картите имат илюстрации, които ще помогнат на малчуганите да усвоят новите знания - буквата "Ф" има илюстрация на фламинго, а числото 7 има илюстрация на 7 катерички. Дайте шанс на малчуганите да се забавляват, докато обогатяват своите умения. ... |
|
Игра за хора с богато въображение! ... Докато играят на играта "Въображение" на "PlayLand" играчите ще трябва да използват своите асоциативни умения, за да обяснят на останалите различни думи. Играта е подходяща за игра от деца над 8 години и възрастни, което я прави подходящо забавление за цялото семейство. Цел на играта: По време на игра играчите се редуват, като един от тях трябва да обясни дадена дума, а останалите да я познаят. Играта се състои от поле за игра и тестета с карти. Всеки играч ще трябва да изтегли карта с дума и да придвижи дървената си пионка, за разбере какво изразно средство ще ... |
|
"Красива България" е образователна игра, разработена с цел опознаването на нашата Родина. Ние като автори и производители на тази игра сме си поставили амбициозната задача да посеем любов в сърцето на всеки българин, докоснал се до красотата на България. В настоящата игра са включени петдесет географски и исторически забележителности. За тях са разработени карти със снимки и кратки енциклопедични данни на достъпен език. Прекрасните снимки на обектите и енциклопедичните любопитни данни за тях ще Ви накарат да останете учудени, че тези забележителности се намират в нашата Родина. Игралното поле е подробна ... |
|
Скъпи родители и учители, това е образователна игра за деца от 3 до 7 години. Комплектът включва 100 карти с изображения на буквите от българската азбука - печатни и ръкописни. Някои от тях се повтарят, за да може детето да нареди думички, в които има няколко еднакви букви. С помощта на тези карти то ще се научи да разпознава както печатните, така и ръкописните букви, а след това да съставя с тях различни думи и изречения. ... |
|
"Европолия за момичета" е игра на бизнесстратегия и тактика, в която се развиват паметта, вниманието, мисленето и много други полезни качества. В процеса на игата, играчите приватизират различни обекти и с помощта на получените траншове от Евробанката инвестират в тях. Игралното поле, върху което са разположени правоъгълни полета - “Обекти”. Върху тях са посочени цветни индикации с цените и наименованията, таксите за обслужване. Полета със съответните значения “Интерпол”, “Шанс”, “Банк”, “Съд”, “Затвор”. В централната част на полето са разположени квадратни полета за играта в Евробанка. Начало на играта: ... |
|
"Европолия за момчета" е игра на бизнесстратегия и тактика, в която се развиват паметта, вниманието, мисленето и много други полезни качества. В процеса на игата, играчите приватизират различни обекти и с помощта на получените траншове от Евробанката инвестират в тях. Игралното поле, върху което са разположени правоъгълни полета - “Обекти”. Върху тях са посочени цветни индикации с цените и наименованията, таксите за обслужване. Полета със съответните значения “Интерпол”, “Шанс”, “Банк”, “Съд”, “Затвор”. В централната част на полето са разположени квадратни полета за играта в Евробанка. Начало на играта: ... |
|
Образователна игра, с помощта на която се запомнят лесно 30 велики личности и събития от историята на България. Играта обхваща тридесет велики личности и събития от основаването на нашата държава до Освобождението й от османското иго. В кутията има 30 карти с рисунки, снимки и данни. Те изграждат картинна представа, а кратките исторически данни дават основна представа за личностите и събитията от този период. Игралното поле е историческа карта на българските земи от времето на Второто българско царство, границите на което се къпят на три морета. Правила на играта: Преди започване на играта играчите разучават данните за ... |
|
Да научим децата си на важни правила и норми на поведение, е основно задължение на всеки родител. Едни от тях са правила за движение по пътищата. Безопасното движение е начин да съхраним живота на нашите деца, както и собствения си живот. И като пешеходци и като шофьори ние имаме своите права и задължения. Играта Безопасност от PlayLand дава възможност на малчуганите да научат кой знак какво означава и какви предимства или ограничения дава на пешеходци и автомобилисти. Като играят и отговарят на въпроси на различните нива, пешеходците и автомобилистите получават ценни знания и умения как да реагират в определени ... |