С играта на Headu вашето мъниче ще развие уменията си по един забавен начин. Тя се състои от 2 къщички за изграждане на изречения, 25 части с думи за създаване на изречения, триещ се маркер, 10 пъзела, 5 плочки за писане, 2 бели дъски за рисуване и инструкции. С помощта на пъзелите, детето ще може да подреди различни картинки на животни, предмети, превозни средства и други. Към всяка картинка трябва да се добави изречение, което отговаря на съответното действие или сюжет. По този начин, детето може да използва включените думи и маркер, за да напише изреченията. С помощта на дъските за рисуване, вие също ще можете да се ... |
|
Играта е част от серията Уча и се забавлявам, където ще откриете още образователни комплекти. ... Образователната игра "Букви, срички и думи - на български език" от издателство Посоки е подходяща както за деца, които тепърва се запознават с буквите, така и за деца, които вече започват да четат на български. Разработена е съвместно с психолози и педагози и има няколко варианта на играта, благодарение на което детето ще прекара времето си интересно и полезно. Степента на сложност можете да избирате сами според знанията на вашето дете. Игровите елементи са направени от напълно безопасни за здравето на вашето ... |
|
Играта "Кой съм аз" е позната по целия свят. Нейната основна цел е чрез задаване на въпроси, да се разпознае значима личност. Играта е от образователен характер и е подходяща както за малки, така и за големи. Тя може да бъде особено полезна за часовете по история в училище. Играта съдържа 51 карти със някои от най-значимите личности от българската история. Върху всяка една от тях има изображение на личността, години на управление за владетелите или на раждането и смъртта на всички останали. Освен това, на всяка една от картите е поместена и кратка информация с най-важните събития от живота на изобразената ... |
|
В Играта "Забавна математика" от "Клевър Бук" има задачи за напреднали третокласници и четвъртокласници, както и за петокласници, които искат да се упражняват. Всичко това е представено под формата на загадки и приключения със забавни илюстрирани картинки. Картите лесно се изтриват от маркера и могат да се използват многократно за игра. ... |
|
Комплектът активни карти "Аз обичам България" от "Клевър Бук" е подходящ за подготовка на децата в 1. клас. С тяхна помощ малчуганите ще научат интересни факти от историята на България, ще се запознаят с велики владетели и български герои, ще научат повече за природните забележителности, култура и народно наследство. От лицевата страна на всяка карта има интересна информация и картинка, а на гърба - забавна игра, която ще помогне на децата да затвърдят или допълнят знанията си. Освен това в кутията има и малки карти с въпроси, с които цялото семейство ще може да играе. В комплекта е включен и маркер, ... |
|
Познаването на часовника е важно умение, което може да бъде трудно за нашите малки умници. Затова от "Клевър Бук" създават активни карти, с помощта на които децата ще се запознаят с понятията ден, час, минута и секунда. Ще могат да упражняват разпознаването на часовете, както на механичен, така и на електронен часовник. Комплектът се състои от 25 активни карти, маркер и книжка. В книжката децата ще могат да проследят един ден на Лили Пили и отново да играят с часовете и минутите. Всяка карта е с приблизителен размер 11 x 16 cm. ... |
|
"Умно Домино" е серия от забавни образователни игри, която е вариация на класическото домино и допълва учебния процес, свързан с математиката. ... "Умно домино - Обикновени дроби и десетични числа" на издателство "Асеневци" дава възможност на децата сами да проверяват дали пресмятанията им са правилни. Всяка плочка има цветен код по ръбчето, който е еднакъв за всяка стойност, независимо по какъв начин е представена. Ако децата се опитат да съберат плочки домино с различни стойности, веднага ще осъзнаят грешката си. Благодарение на тази лесна, цветна система дори деца, които не знаят ... |
|
"Умно Домино" е серия от забавни образователни игри, която е вариация на класическото домино и допълва учебния процес, свързан с математиката. ... "Умно домино - Часовникът" на издателство "Асеневци" дава възможност на децата сами да проверяват дали пресмятанията им са правилни. Всяка плочка има цветен код по ръбчето, който е еднакъв за всяка стойност, независимо по какъв начин е представена. Ако децата се опитат да съберат плочки домино с различни стойности, веднага ще осъзнаят грешката си. Благодарение на тази лесна, цветна система дори деца, които не са уверени в пресмятанията си, ще могат ... |
|
52 образователни карти за обучението по история с образи на велики българи от създаването на България до Освобождението (от VII до XIX век). Историята на всяка държава се създава от ярки личности, които проправят пътя за останалите хора. От този комплект образователни карти детето се запознава с великите българи, които ще открива в учебниците по "Родинознание" и "Човекът и обществото" в 1. клас, 2. клас и 3. клас. За по-лесно овладяване на информацията картите са разделени на 5 групи от по 10 личности: "Ханове", "Царе", "Будители", "Герои" и " ... |
|
Завърти колелото на късмета и обзаведи своята игрална маса! А ти готов ли си да покажеш знанията си? "QUIZ - Тест за интелигентност" от PlayLand е развлекателна и образователна игра, предназначена за деца и възрастни над 8 години. Могат да участват от 2 до 4 играчи, а може да се играе и на отбори. Тя се състои от игрално поле, колело, 56 карти, 4 пионки, зарче, 16 броя жетони, 60 броя игрални пари и правила на играта. Играта е подходяща за подарък, за семейна вечер или събиране с приятели. Ако искате да научите нещо ново или да опознаете приятелите си още повече в собствената ви игрална зала, значи сте ... |
|
Благодарение на логическата игра от "Театър "Пан"" детето ще може да се запознае с древната китайска главоблъсканица "Танграм". Комплектът се състои от 41 магнитни елемента, 9 двустранни карти и двустранна основа. Малчугана трябва да избере правилните елементи и да завърши картините от едната страна на картите, като поставя частите върху основата. Когато завърши реденето, хлапето може да обърне картата и да се заеме с предизвикателствата, които тя показва. От едната страна основата е магнитна, което позволява на елементите да се прикрепят, без да падат. От другата детето ще открие различни ... |
|
Играта от "Headu" ще развие детската координация, наблюдателност и речевите способности. Комплектът съдържа въртележка, 216 картинки на предмети, таймер, игрално поле - пъзел и правила за играта. Елементите са изработени от картон и пластмаса. За "Наблюдателност": Играта е съставена за деца на възраст от 5 до 12, когато светът е един голям въпросителен знак. Те искат да научат всичко, затова е много важно да развиват своите речеви способности и да разширяват своите знания към заобикалящия ги свят. Дайте на децата необходимото за тях време да завършат играта. С нейна помощ те ще се учат на търпение и ... |