Игрите са възможни през всеки сезон, нали? Сиси и Фифо със сигурност успяват да открият забавления, независимо от времето. С комплекта активни карти от Клевър Бук децата ще научат повече за четирите сезона, ще решават логически задачи, ще развиват наблюдателността и съобразителността си. Докато играе с комплекта детето ще развива своето въображение, креативност, логика, наблюдателност и концентрация. Използвайте приложения маркер в кутията маркер, за да напишете отговорите върху изтриваемите карти. Изтривайте със суха материя. ... |
|
Организирайте си състезание с яйца с детския комплект от Apli Kids! Той е подходящ за малчугани над 4-годишна възраст. Състои се от 4 цветни лъжички, 8 цветни черупки и 4 платнени яйца. Всяко от цветните яйца има по 2 черупки, които трябва да се съберат. Елементите са изработени от пластмаса, което ще гарантира безопасна и забавна игра. В надпреварата могат да се включат от 2 до 4 участника. Всеки играч избира лъжица и черупка на яйце от същия цвят. Яйцата се слагат в черупките. Начертайте от 2 до 4 линии спрямо броя на участниците с дължина по ваш избор. Кой ще успее да стигне първи на финалната линия, без да изпусне и ... |
|
Играй с цялото семейство! ... Обща информация: Играта развива уменията на децата да откриват и познават буквите, цифрите, формите и цветовете. Неусетно, докато играят и се забавляват, те запомнят и успешно се подготвят за училище. Играта е съобразена с държавните образователни изисквания за подготовка на децата в детските градини. В играта могат да участват от двама до четирима играчи. Предназначени са за деца от 3 до 7 години. Средното времетраене на всяка игра е от 10 до 20 минути. Съдържание на кутията: Включени са две самостоятелни игри детско домино, които се играят отделно. Първата е за буквите. Тя съдържа 60 ... |
|
В тази кутия има над 70 игри и загадки за деца над 7 години. Забавлявайки се, те развиват своята наблюдателност, логика и съобразителност. Картите лесно се изтриват и може да бъдат използвани отново и отново. Използвайте приложения към картите маркер или маркер за бяла дъска. Изтрийте със суха материя. ... |
|
Подготовка за играта: Преди началото се избира водещ, който ще ръководи играта и помага на играчите. Всеки играч избира пионка и я поставя на стартова позиция. Картите "папагал" и "пират" остават при водещия. Те се нареждат в две купчинки, извън игралното поле, с лице нагоре. Начало на играта: Играчите хвърлят зара и който хвърли най-голямо число, пръв започва играта. Всеки играч хвърля зара и според това, което показва, придвижва своята пионка в посока, обратна на часовниковата стрелка. При попадане на ход "сандък", играчът тегли горната карта от купчината с карти"папагал". Ако ... |
|
Образователна игра, с помощта на която се запомнят лесно 30 велики личности и събития от историята на България. Играта обхваща тридесет велики личности и събития от основаването на нашата държава до Освобождението й от османското иго. В кутията има 30 карти с рисунки, снимки и данни. Те изграждат картинна представа, а кратките исторически данни дават основна представа за личностите и събитията от този период. Игралното поле е историческа карта на българските земи от времето на Второто българско царство, границите на което се къпят на три морета. Правила на играта: Преди започване на играта играчите разучават данните за ... |
|
Тази кутия изобилства от игри и загадки, които ще поставят на изпитание вашите логически умения. Картите лесно се изтриват и може да бъдат използвани отново и отново. Използвайте приложения маркер в кутията. Изтривайте със суха материя. ... |
|
50 активни карти + маркер. ... С тези карти децата ще могат да упражняват изписването на цифри, съставянето на задачи и тяхното решаване. В комплекта има над 300 задачи. Всяка карта притежава специално място за оценка от родителя. Комплектът е предназначен за деца от 5 до 7 години. Картите лесно се изтриват и може да бъдат използвани отново и отново. Използвайте приложените маркери в кутията или маркер за бяла дъска. Изтривайте със суха материя. ... |
|
Активните карти "Мозъчни битки" съдържат главоблъсканици, които тренират ума, и игри, които провокират неговата сила. Използвайте маркера, за да нанасяте отговорите върху картите, които след това може лесно да изтриете. Комплектът е подходящ за деца над 8 години. Картите лесно се изтриват и може да бъдат използвани отново и отново. Използвайте приложения в кутията маркери. Впоследствие, използвайте маркери за бяла дъска. Изтривайте картите със суха материя. ... |
|
Класическата игра "Не се сърди човече" е разработена от "The Purple Cow" с магнитно игрално поле и пионки, които го правят изключително удобен при пътувания и игра на открито. Игралното поле се сгъва на две, а цветните фигурки имат формата на кръгли магнити. Играта се играе от 2-4 човека. Целта на играта е да бъдеш първия играч, който премества 4-те пионки от един цвят в центъра на игралното поле. Как се играе: Всеки играч има 4 пионки от един и същи цвят. Играчите се редуват в посока на часовниковата стрелка да хвърлят зара. Играчът с най-висок резултат от хвърлянията започва първи. Играчът трябва ... |
|
Тръгни на околосветско пътешествие с играта на "PlayLand", за да научиш интересни факти за 30 държави. В нея могат да участват от 2 до 4 играчи, като играта е предназначена за деца над 10-годишна възраст. Тя се състои от игрално поле, 4 пионки - фотоапарат, 28 жетона, 84 карти за игра, 80 банкноти и зар Освен това в комплекта ще откриете книжка с инструкции, в която ще прочетете 132 въпроса за различните държави и ще намерите 528 отговора. Преди началото на играта: Игралното поле представлява карта на света, на която има цифри от 1 до 30, които образуват отделни държави. По краищата на картата се намират ... |
|
Магнитната игра "Домовете на животните" от "The Purple Cow" е подходяща за деца над 3-годишна възраст. Подходяща е за игра както вкъщи, така и по време на път, тъй като се състои от 20 магнитни елемента и метална кутия, която представлява магнитно игрално поле. Целта на играта е малчуганите да намерят дома на всяко от животните. Играта с комплекта ще помогне на детето да развие концентрацията, наблюдателността и фината си моторика. ... |