Играта "Приключенията на пухчетата" от "Thinkle Stars" ще ви въведе в света на математиката и ще ви помогне да упражните своите знания и умения в решаването на различни уравнения. Комплектът е подходящ за учениците в 1. и 2. клас. Той се състои от игрално поле, 4 пионки с животни, 1 пионка - Пчелата майка, 80 карти с математически уравнения, разделени в 4 цвята по 20 карти от цвят и 2 маркера с гъба за изтриване. Целта на играта е участниците да решат вярно задачите от картите и да стигнат до кошера преди Пчелата майка. Чрез играта малчуганите ще развият математическото и логическото си мислене, ще ... |
|
Играта "Сойка присмехулка" на "Thinkle Stars" е подходящо забавление за цялото семейство, като в нея могат да участват повече от двама играчи. Тя се състои от игрално поле, 55 карти с предизвикателства и 48 карти-яйца с изражения. С компонентите в комплекта може да се играе по 2 начина, които гарантират добро настроение и много смях. Освен това играта ще помогне на децата да развият своята концентрация, наблюдателност и памет. Пълните правила за играта "Сойка присмехулка" ще откриете в прикачения файл. ... |
|
Комплектът се състои от 50 карти и маркер, с който можете да решите ребусите и загадките върху тях. Маркерът се изтрива със суха материя и след това картите могат да бъдат използвани отново. Размерът на всяка една от картите е 15.5 x 10 cm. ... |
|
Игра за хора с богато въображение! ... Докато играят на играта "Въображение" на "PlayLand" играчите ще трябва да използват своите асоциативни умения, за да обяснят на останалите различни думи. Играта е подходяща за игра от деца над 5 години. Цел на играта: По време на игра играчите се редуват, като един от тях трябва да обясни дадена дума, а останалите да я познаят. Играта се състои от поле за игра и тестета с карти. Всеки играч ще трябва да изтегли карта с дума и да придвижи дървената си пионка, за разбере какво изразно средство ще трябва да използва, за да покаже дадена дума. Основните варианти са ... |
|
Класическа игра Микадо се състои от 41 дървени клечки, които се разпръскват върху масата. Целта на играта е играчите да съберат най-голям брой клечки, без изваждането на някоя от тях да събори или помръдне останалите. Всяка клечка носи различна стойност и се различава от останалите по цвят. Дължината на клечките в комплекта е 180 mm и са в пластмасова кутия. ... |
|
Комплектът от 50 цветни карти с букви, цифри и изображения е предназначен за деца на възраст над 3 години. Тези карти и приложеното упътване са подходящи за децата в ранна възраст да научат буквите от английската азбука и да се научат да броят до 10. Комплектът съдържа: 26 карти - букви от английската азбука, на които са показани: изображение на предмет английската дума за него транскрипция на произношението главна и малка английска буква транскрипция на произношението 1 карта - английска азбука 1 карта - английска азбука с българско произношение 11 карти - цифри от 0 до 10, на които са показани: различен ... |
|
Играта учи децата да са внимателни: едновременно да съставят думи да смятат точки и да не забравят да ги отбележат след всяка съставена дума ... Играта е предназначена за деца в предучилищна възраст, които създават и развиват своето умения да съставят думи. Задължително е присъствието на възрастен. Всеки квадрат, върху който се слагат жетоните носи точки: червен - 3 точки зелен - 2 точки син - 1 точка Преди началото на играта, жетоните се подреждат извън игралното поле с лице нагоре. Играта започва най-малкия по възраст участник. Той избира жетони с букви, с които да изпише името си върху сините квадрати в ... |
|
80 въпроса 320 отговора ... Играта изисква играчите да имат не само късмет, но и знания. В играта могат да участват от двама до четирима играчи, като е желателно да има водещ. Целта на всеки играч е да мине през колкото може повече държави (сини кръгчета) и да отговори на повече въпроси и съответно да получи повече пари и жетони. Подготовка за играта: Избира се водещ, който задава въпросите, проверява верността на отговорите и е банкер - ръководи плащанията. Всеки играч избира пионка от даден цвят и я поставя на стартова позиция - жълто кръгче със стрелка. Картите се нареждат извън игралното поле с лице надолу. ... |
|
В тази кутия има над 70 игри и загадки за деца над 7 години. Забавлявайки се, те развиват своята наблюдателност, логика и съобразителност. Картите лесно се изтриват и може да бъдат използвани отново и отново. Използвайте приложения към картите маркер или маркер за бяла дъска. Изтрийте със суха материя. ... |
|
Европолия за деца е игра за деца от 5 до 10 години и възрастни. В нея могат да участват от 2 до 4 играчи. Европолия Класик е игра на бизнесстратегия и тактика, в която се развиват паметта, вниманието, мисленето и много други полезни качества. В процеса на играта, играчите приватизират различни обекти. Игралното поле, върху което са разположени правоъгълни полета - “Обекти”. Върху тях са посочени цветни индикации с цените и наименованията, таксите за обслужване. Полета със съответните значения “Полиция”, “Шанс”, “Банк”, “Зоопарк”, “Цирк”, “Кино”. В централната част на полето са разположени квадратни полета за играта в ... |
|
Скъпи родители и учители, това е образователна игра за деца от 3 до 7 години. Комплектът включва 100 карти с изображения на буквите от българската азбука - печатни и ръкописни. Някои от тях се повтарят, за да може детето да нареди думички, в които има няколко еднакви букви. С помощта на тези карти то ще се научи да разпознава както печатните, така и ръкописните букви, а след това да съставя с тях различни думи и изречения. ... |
|
Тези карти за игра, с гатанки в стихотворна форма и цветни рисунки стимулират въображението, паметта, мисловната дейност, бързата реакция и съзидателния дух на детето. Предложените два варианта на играта дават възможност на родителите и по-големите братя и сестри също да се включат в играта, като начин за полезно и забавно прекарване на свободното време. Комплектът съдържа: 16 карти с текстовете на 32 гатанки 32 карти с рисунка за всеки отговор 2 карти с правила на играта Правила на играта: Един от играчите, който знае да чете се определя за водещ. Той разпределя картите на две купчинки, в едната са гатанките, а ... |