"Забавно пазаруване" на "Thinkle Stars" е семейна образователна игра със състезателен характер. Тя се състои от игрално поле (38 x 38 cm), 4 пионки, зар, 24 карти с продукти, 36 жетона-монети и 6 карти-банкноти. По време на играта децата ще научат каква е стойността на парите, различните видове храни, концепцията за плащане, планиране и стратегическо мислене. Освен всичко това ще упражнят своите математически познания за събиране и изваждане. Играта е подходяща за деца над 5-годишна възраст и в нея могат да участват до 4 -ма играчи. Правила на играта: Преди началото на играта е необходимо да се ... |
|
Образователна игра - четене и писане на букви и думи. Занимателната игра има за цел да подпомогне подготовката на децата от детските градини и на децата, които ще прекрачат за първи път училищния праг. С нейна помощ се осъществява плавен преход от игри към писане и четене на букви и думи. Вниманието им ще бъде приковано в рамките на двадесет дни от интерес и любопитство, а не по задължение. Светите братя Кирил и Методи създават славянската азбука през 863 година и така поставят началото на българската писменост. Всяко дете, когато започва да учи буквите трябва да знае, че ние сме дали писменост на славянските народи и да ... |
|
В играта са включени 50 от най-разпространените видове растения, вкусни плодове, зеленчуци, красиви цветя и омайни билки. Намерили са място и дърветата от нашите прекрасни планини и полските култури от златните ни поля. За всеки вид има карта със снимка и данни, разработени на достъпен за децата език. С тази игра децата ще опознаят и обикнат красивата ни природа и ще натрупат знания за нейната растителност. Правила на играта: Преди започване на играта играчите разучават данните за растенията и си поставят оценки в приложената таблица. Първият играч избира по кой път да играе - жълтия или червения и взема същия цвят ... |
|
Комплектът игри включва: Пепеляшка Хищникът Точно попадение Людо Монета Затвори цифрите Касичка Шестица Седмица Осмица Деветка Фофан Седмица Асо Сико Вярваш - Не вярваш Бонжур мадам Късметлия 101 Бинго със зар Залог ... |
|
Малкото дете вече е пораснало, знае да говори добре, разбира всичко, което казват възрастните около него, но иска да узнае повече за света, който го заобикаля. Затова трябва да се научи да чете - необятният свят на книгите със своята мъдрост и вълшебство застава пред малкия човек и чака да му се представи. Да се научиш да четеш не е лесно - трябва да знаеш буквите, след това да разбереш как да ги сливаш, за да изговаряш гладко всяка написан дума. В този момент ще помогнат картите, които сме подготвили за децата, желаещи по-бързо да се научат да четат. Образователната игра "Думи в срички" от "Авис-БГ" ... |
|
Комплектът от "Floss and Rock" ще се хареса на всеки малчуган. Той се състои от 4 игри - "Змии и стълби", "Морски шах", "Магнитни сцени" и "Открий думите". Те са побрани в кутия, която може да се използва като игрално поле. Към комплекта са включени зарче, изтриваем маркер и елементи, във формите на животни от джунглата, които да използване за предназначените игри. Правила за "Змии и стълби": Цел на играта: Да бъдеш първият играч, който ще достигне квадратчето с числото 50. Протичане на игралния ход: Започва първият играч, а след това играчите продължават ... |
|
Играта "Научи за противоположностите" от "Thinkle Stars" е с образователен характер и е подходяща за деца в предучилищна група на детската градина. Тя се състои 48 пъзелови елемента, които се сортират в 24 двойки. Елементите са с илюстрации, които показват противоположни действия като: нагоре - надолу, голям - малък, дърпам - бутам, здрав - болен и т.н. Играта с комплекта ще помогне на малчуганите да разберат както концепцията за противоположностите, така и да развият речевата си култура, въображението, координацията и логическото си мислене. След сглобяване всяка двойка е с размери 11.5 x 5.8 cm. ... |
|
Комплектът игри включва: Шампион Най-бързия Людо Пахиси Точно попадение Затвори цифрите Бинго със зар 101 Шестица Деветка Седмица Късметлия Фофан Сико Осмица Асо Залог Бонжур мадам Вярваш - не вярваш Касичка ... |
|
80 въпроса 320 отговора ... Играта изисква играчите да имат не само късмет, но и знания. В играта могат да участват от двама до четирима играчи, като е желателно да има водещ. Целта на всеки играч е да мине през колкото може повече държави (сини кръгчета) и да отговори на повече въпроси и съответно да получи повече пари и жетони. Подготовка за играта: Избира се водещ, който задава въпросите, проверява верността на отговорите и е банкер - ръководи плащанията. Всеки играч избира пионка от даден цвят и я поставя на стартова позиция - жълто кръгче със стрелка. Картите се нареждат извън игралното поле с лице надолу. ... |
|
"Гледай си работата - Държави, знамена и други" от "The Purple Cow" е забавна игра с образователна цел - да запознае малчуганите с държавите, техните знамена и още любопитни факти за тях. Играта е подходяща за деца над 6-годишна възраст и в нея могат да се включат от 2 до 6 участника. Комплектът включва удобна метална кутия за съхранение, 40 карти и 1 карта с инструкции. Прочетете инструкциите, разбъркайте картите и нека забавлението започне! Как се играе "Гледай си работата - Държави, знамена и други" Цел на играта: Да съберете възможно най-много заглавни серии (четворки). Правила: ... |
|
Цел и възможности: В тази интересна игра, чрез виртуално пътешествие, играчите могат да опознаят 28-те области на страната и да получат кратка информация за тях и за забележителностите там. Стремежът към знания и победа ще подтикне играчите да се впуснат в пътешествието и да научат интересна информация. Ще трябва и да отговорят на общи въпроси за страната и да покажат знания, за да спечелят пари. В пътуването си играчите ще срещат изненади и трудности. Но с правилна стратегия и късмет, всеки може да мине през тях и да спечели. Всеки един от участниците трябва да покани и приятели. Играчът, завел на обиколката приятели, ... |
|
Голямо игрално поле. Едри фигури и зарове. ... Не се сърди човече Всеки от участниците поставя четирите си пионки в една от звездите със същия цвят. Пръв започва играта този, който хвърли зарчето на числото 6. Пионките се придвижват напред с толкова места, колкото показва хвърленият зар. Ако по време на играта някой от участниците хвърли шестица - той получава право на още едно хвърляне. Ако в хода на играта пионката на един играч достигне пионката на друг играч (попадайки върху нея) то достигнатата пионка излиза от играта, като влиза отново след хвърляне на шестица. Като направи една обиколка пионката влиза в ... |