"Гледай си работата - Държави, знамена и други" от "The Purple Cow" е забавна игра с образователна цел - да запознае малчуганите с държавите, техните знамена и още любопитни факти за тях. Играта е подходяща за деца над 6-годишна възраст и в нея могат да се включат от 2 до 6 участника. Комплектът включва удобна метална кутия за съхранение, 40 карти и 1 карта с инструкции. Прочетете инструкциите, разбъркайте картите и нека забавлението започне! Как се играе "Гледай си работата - Държави, знамена и други" Цел на играта: Да съберете възможно най-много заглавни серии (четворки). Правила: ... |
|
Играта "Бесенка" е подходяща за малки и големи. Комплектът е изработен от пластмаса и включва основа за игра, елементи за сглобяване на човече, бесилка и 60 букви. Ще успеете ли да познаете думата на палача, преди той да ви обеси? Правила на играта: Играта е подходяща за 2 и повече участника. Единият от тях избира да бъде палач, като неговата задача е да измисли дума и да изпише нейната първа и последна буква с плочите. Той не трябва да казва на другият участник, или участници, коя е тя. "Обвиняемите" трябва да се опитат да разпознават една след друга буквите от думата, която палача е намислил. При ... |
|
Играта на асоциации от "Playland" е забавна и занимателна. Тя е подходяща за деца над 5-годишна възраст и се състои от 56 карти, игрално поле, показалец и лист с правила. В нея могат да се включат двама и ли повече участници. Целта на играта е участниците да се описват да обяснят различни понятия чрез рисуване, писане, жестикулиране или описване на картинки. Играта на асоциации дава възможност на участниците да развиват своето логическо и творческо мислене, както и бързите си реакции. Пълните правила на играта "Игра на асоциации" може да намерите в прикачените инструкции на български език. Игралното ... |
|
Класическата игра "дженга" ви предизвиква да играете и бъдете по-концентрирани, да не потрепва ръката ви и да се забавлявате с цялото семейство. Целта е да подредите колкото е възможно по-висока кула от дървени елементи, като всеки играч добавя по една част най-отгоре на кулата. Внимавайте да не съборите кулата по време на вашия ход. Цел на играта: Да станете последният играч, който ще извади кубче на кулата, без да я събори. Правила на играта: Постройте кулата, като на всеки етаж слагате по 3 дървени кубчета. Поставете етажите под прави ъгли един спрямо друг. Започнете играта от този, който е построил ... |
|
Образователна игра - четене и писане на букви и думи. Занимателната игра има за цел да подпомогне подготовката на децата от детските градини и на децата, които ще прекрачат за първи път училищния праг. С нейна помощ се осъществява плавен преход от игри към писане и четене на букви и думи. Вниманието им ще бъде приковано в рамките на двадесет дни от интерес и любопитство, а не по задължение. Светите братя Кирил и Методи създават славянската азбука през 863 година и така поставят началото на българската писменост. Всяко дете, когато започва да учи буквите трябва да знае, че ние сме дали писменост на славянските народи и да ... |
|
В кутията има 52 карти за игра (13 спорта, по четири забавни карти от всеки спорт) В приложената листовка ще откриете различни забавни игри за цялото семейство. Картите са предназначени за деца над 2 години. Примерна игра - Картите се раздават между участниците. Този, който започва, пита съседа си: "Играеш, играеш... карате!". Ако е вярно - взема картата с каратиста, ако не - другият играч му казва "Гледай си работата!" и на свой ред започва да му иска карти. Целта на играта е да се съберат по четири еднакви карти от вид и да се извадят от играта. Победител е този, който първи свърши картите си. ... |
|
Играта "Кой съм аз" е позната по целия свят. Нейната основна цел е чрез задаване на въпроси, да се разпознае значима личност. Играта е от образователен характер и е подходяща както за малки, така и за големи. Тя може да бъде особено полезна за часовете по история в училище. Играта съдържа 51 карти със някои от най-значимите личности от българската история. Върху всяка една от тях има изображение на личността, години на управление за владетелите или на раждането и смъртта на всички останали. Освен това, на всяка една от картите е поместена и кратка информация с най-важните събития от живота на изобразената ... |
|
Тренирайте паметта си с играта от BrainBox. Тя представлява 10-минутно предизвикателство за ума, с което ще опознаете градовете по света. В кутията ще откриете 55 карти, пясъчен часовник и зарче. Научете какво е старото име на Ню Йорк и кога е открит Бруклинският мост. Готови ли сте за предизвикателството? Проверете какво знаете и научете нови факти за любимите си места по света. Правила на играта: Картите се поставят на масата, а до тях се оставя пясъчния часовник. Играта започва с най-малкия участник. Той взима най-горната карта от тестето и обръща пясъчния часовник, защото разполага с 10 секунди да я разгледа. ... |
|
Играта "Мастърмайнд" от "Pino" ще помогне на малчуганите да развият логическото си мислене. Тя е много подобна на играта "Крави и бикове". Играе се от двама играчи, като единият измисля цветова загадка, а другият я отгатва. За целта игралното поле има 4 отвора в страничния си ръб, където играчът, който мисли загадката, да подреди 4 -те си дървени пинчета. Самата дъска разполага с 10 реда с по 8 дупки - по 4 за големите и малките пинчета. В хода на играта двамата участници се редуват да редят пинчета върху игралното поле. Играчът, който трябва да познае цветовата комбинация на своя противник, ... |
|
Логическият пъзел "Tricky Cube" на "Noris" е изработен по подобие на класическото кубче на Рубик, изобретено от унгарския професор по архитектура и обожател на геометрията и триизмерните форми - Ерньо Рубик през 1974 година. И до днес, кубчето е най-продаваният пъзел в света. ... |
|
52 образователни карти за обучението по история с образи на велики българи от създаването на България до Освобождението (от VII до XIX век). Историята на всяка държава се създава от ярки личности, които проправят пътя за останалите хора. От този комплект образователни карти детето се запознава с великите българи, които ще открива в учебниците по "Родинознание" и "Човекът и обществото" в 1. клас, 2. клас и 3. клас. За по-лесно овладяване на информацията картите са разделени на 5 групи от по 10 личности: "Ханове", "Царе", "Будители", "Герои" и " ... |
|
"Приключенията на пингвина" от "Tooky Toy" е забавна детска игра, която ще тества вашата координация и умение за работа в екип. Тя е подходяща за малчугани над 3-годишна възраст и е изработена от дърво, боядисано с безвредни бои на водна основа. Комплектът се състои от игрално поле с пингвин и 3 въженца, а също и 2 стъклени топчета. Как се играе? Вашата задача ще бъде да помогнете на пингвина да пренесе по едно стъклено топче във всеки ъгъл, без да го изгуби по пътя. Как се случва това? Съберете се 2 -ма или 3 -ма играчи и започнете да се координирате помежду си как да дърпате въженцата, така че ... |