В комплекта има 52 карти с над 100 задачи, които развиват пространственото мислене, подобряват ориентацията и тренират паметта. Включени са упражнения с координатната система, както и любопитни загадки, свързани с наблюдателността и концентрацията. Картите лесно се изтриват и могат да бъдат използвани отново и отново. Използвайте приложения маркер или маркер за бяла дъска. Изтривайте със суха материя. ... |
|
Играта на думи от Ludic е подходяща за деца над 8-годишна възраст и в нея могат да се включат от 2 до 4 участника. Комплектът се състои от 36 карти с букви, 36 карти с условия, 1 спинър (въртележка), 4 бели дъски за писане, 4 маркера с гъби за триене, 4 бонус жетона, пясъчен часовник, табло и инструкции на български език. Напиши колкото можеш повече думи, започващи с една и съща буква в дадена категория. Внимавай, тъй като има някои допълнителни условия: например животно, съдържащо 2 еднакви букви или храна, съдържаща поне 2 еднакви гласни букви. Правилата на играта можете да прочетете в прикачения файл. ... |
|
"100 игри с добри дела" от "Клевър Бук" е чудесна игра, която учи вашето дете да върши добрини. В комплекта има 100 игри, с които детето ще помага на близки и непознати хора, ще се грижи за природата, ще учи "вълшебните думички" и най-вече ще се забавлява. С тези игри детето развива въображението, концентрацията и логиката си. В комплекта има маркер за нанасяне на отговорите върху картите, който след това може лесно да изтриете. ... |
|
Светът на детето е изпълнен с вълнения и всичко, което се случва с него, поражда емоции. Радостната превъзбуда, гневните изблици, безутешните сълзи са нормална проява на неговите интензивни и все още трудни за овладяване чувства. Стъпка по стъпка детето се учи да разбира своите и чуждите емоции и да се справя с тях по приемлив начин. Това е важна част от неговото емоционално и социално развитие. Дидактическите карти "Моите чувства, твоите чувства" въвеждат основните емоции радост, тъга, страх и гняв, използвайки реални ситуации от детското ежедневие. С помощта на играта и в разговор, детето се научава да ... |
|
Играта "Забавни таласъми" от PlayLand е подходяща за деца над 8-годишна възраст. Тя се състои от звънец, 56 карти, зарче, 6 стикера, звънец и лист с правила. В нея могат да се включат 4 участника. Играта ще тества вашата бърза мисъл и действие. Как се играе: Елементарно е! Трябва да забележите първи броя на еднаквите символи, които съвпадат с цифрата на зарчето. Това може да се случи чрез различни комбинации от отворените карти, без значение кой играч ги е отворил. Но най-важното е да има точно толкова символи, колкото е показано на кубчето. Концентрацията е ключова. Когато откриеш съответния брой, натисни ... |
|
Таласъмите са много, но разликите - малко! Ще успееш ли да откриеш и трите еднакви таласъма преди всички други? "Открий таласъмите" от "PlayLand" е динамична и занимателна игра. Тя е подходяща за деца над 5-годишна възраст и в нея могат да се включат от 2 до 4 участника. Комплектът се състои от игрално поле, 56 карти, 12 пионки и правила. "Открий таласъмите" дава възможност на участниците да развиват концентрацията, паметта, вниманието и бързите си реакции. Целта на играта е да бъдат открити 3 еднакви таласъма от игралното поле възможно най-бързо. Участникът, събрал най-много точки, е ... |
|
Във вашите ръце е играта "Кой съм аз? Побързай!" от "PlayLand"! Тя е подходяща за деца над 8-годишна възраст и в нея могат да се включат от 4 до 6 участника. Комплектът се състои от 6 пластмасови обръча, 56 карти, пясъчен часовник и лист с правила. В тази игра вие можете да се превърнете в предмет, животно или нещо друго. Важното е бързо да разберете какъв сте. Всеки играч слага на главата си обръч, на който закрепя карта с картинка на някакъв персонаж или предмет - например кола или чудовище. Той прави това без да гледа картинката, но всички останали могат да я виждат. Целта е, чрез задаване на ... |
|
Комплектът от колективни и стратегически игри - шах, дама и табла на "Cayro" е изработен от дърво. Той се състои от игрално поле, пулчета за дама и табла, и фигури за шах. Игрите спомагат развитието на логическото и интуитивно мислене, паметта, способността за планиране, концентрацията, креативността, самостоятелността и постоянството. Комплектът е чудесен за из път или игра навън, тъй като игралното поле играе роля и на кутия за съхранение на пулчетата и шахматните фигури. Приблизителните размери на игралното поле са 29 x 29 cm. Пешките са с приблизителна височина 2.5 cm, а царя - 5 cm. ... |
|
Комплектът от "Бит и Техника" ще зарадва всеки мъник. Той съдържа 20 цветово и цифрово обозначени двустранни карти с илюстрации, 4 магнитчета за дъска и книжка с въпроси и откъси от приказките - "Косе Босе", "Корабчето", "Заенце Баенце", "Под гъбата", "Трите прасенца", "Червената шапчица", "Трите мечки", "Дядовата питка", "Дядовата ръкавичка" и "Работна мецана". Освен това вътре ще откриете и код за онлайн достъп до аудио записите на приказките."Искам приказка" предлага 7 варианта за игра с общи въпроси ... |
|
Комплектът на "Клевър Бук" съдържа 50 гатанки и умни задачи, свързани с училище, математика, природа, логика, наблюдателност, форми, пространство и други. Той е подходящ за всички деца, които обичат гатанките. Използвайте приложения в кутията маркер, за да напишете отговорите върху изтриваемите маркери. Изтривайте със суха материя или гъба. Маркерът да се използва само върху картите. ... |
|
Това е забавна, полезна и образователна игра, която помага за разбирането и научаването на математически понятия, развива математическото мислене и способността за справяне с различни проблеми. Правила на играта: Играта се състои от 55 дървени плочки от домино. Всяка е разделена на две квадратчета, в които има или празно поле, или 1 до 9 бели точки. Целта на играта е всеки играч да успее да подреди всичките си плочки (в съответствие с определени правила), като същевременно съумее да блокира подреждането на плочките на противника. ... |
|
Голямо игрално поле. Едри фигури и зарове. ... Не се сърди човече Всеки от участниците поставя четирите си пионки в една от звездите със същия цвят. Пръв започва играта този, който хвърли зарчето на числото 6. Пионките се придвижват напред с толкова места, колкото показва хвърленият зар. Ако по време на играта някой от участниците хвърли шестица - той получава право на още едно хвърляне. Ако в хода на играта пионката на един играч достигне пионката на друг играч (попадайки върху нея) то достигнатата пионка излиза от играта, като влиза отново след хвърляне на шестица. Като направи една обиколка пионката влиза в ... |