Логическият пъзел "Tricky Cube" на "Noris" е изработен по подобие на класическото кубче на Рубик, изобретено от унгарския професор по архитектура и обожател на геометрията и триизмерните форми - Ерньо Рубик през 1974 година. И до днес, кубчето е най-продаваният пъзел в света. ... |
|
Комплектът за игра "Формите" от "Клевър Бук" се състои от 15 карти, с които могат да се съставят 10 пъзела. Всяка фигура е представена от 3 карти, които децата трябва да свържат. Така под формата на забавна игра, те ще развият своето логическо и асоциативно мислене, наблюдателност и съобразителност. Картите са изработени от специален дебел картон и са подходящи за деца над 2 години. Всяка карта е с размери 7.5 x 12.5 cm. ... |
|
Комплектът е част от серията "Учене с игра", където ще откриете още образователни карти по темата. ... С образователния комплект от "Глобал" вашето мъниче ще се научи да умножава. Той се състои от правила и 100 карти. Те са разделени на 3 вида - зелени с умножаване на числа, сини с цифри и числа, и червени с умножение чрез изобразяване. С тях детето може да играе по 5 начина - мемо игри "Разбери смисъла на умножение" и "Научи таблицата за умножение", "Събери три подред", "Война" и "Подреди по големина". Шрифтът "Adys", който е използван за ... |
|
В комплекта има 52 карти с над 100 задачи, които развиват пространственото мислене, подобряват ориентацията и тренират паметта. Включени са упражнения с координатната система, както и любопитни загадки, свързани с наблюдателността и концентрацията. Картите лесно се изтриват и могат да бъдат използвани отново и отново. Използвайте приложения маркер или маркер за бяла дъска. Изтривайте със суха материя. ... |
|
Комплектът активни карти "Бъди здрав!" от "Клевър Бук" е подходящ за деца над 4-годишна възраст. Той се състои от маркер и 20 карти, които съдържат различни въпроси и задачи свързани с храненето, хигиената, движението, любимите занимания и спортуването. Чрез забавни илюстрации и игри, малчуганите ще научат както различни упражнения за тялото и ума, така и важни неща свързани с грижата за тяхното здраве и хигиена. Всяка карта е с приблизителен размер 16.3 x 16.4 cm. ... |
|
Класическата игра Морски шах, пресъздадена от Bigjigs Toys ще зарадва малки и големи. Тя е подходяща както за игра у дома, така и за занимавка по време на път. Комплектът е изработен от дърво, боядисано с безвредни бои на водна основа. Той съдържа игрално поле и 9 пулчета с хиксчета и кръгчета - както се играе и класическата игра. Двамата участници се редуват в поставянето на елемент върху игралната дъска. Целта на играта е да блокирате ходовете на противника и първи да успеете да наредите три еднакви елемента един до друг по хоризонтала, вертикала или диагонала. ... |
|
Комплектът карти за игра "Черен Петър" от "Unic Art" се състои от 25 броя. Правила на играта Разбъркайте картите и ги раздайте на всички играчи. Проверете картите си и свалете всички двойки карти. Дръжте картите си така, че никой освен вас да не ги вижда от лицевата им страна. Играта започва от най-младия играч. Всеки по реда си взима по една произволно избрана карта от стоящия отляво играч. Ако картата, която сте взели, съвпада с някоя от тези, които държите в ръка, свалете двойката. Който пръв свали всички свои карти печели играта. Победеният е този, в когото накрая остане с единичната карта. ... |
|
Ако на вашия малчуган му е скучно, то играта от Клевър Бук ще бъде чудесна за него. Тя се състои от карти с множество лабиринти, както и маркер, с който детето ще може да попълва картите. Ако малчуганът даде грешен отговор или пък иска да го смени, няма страшно. Картите се почистват изключително лесно с помощта на суха кърпа и могат да се ползват многократно. ... |
|
Играта "Приключенията на пухчетата" от "Thinkle Stars" ще ви въведе в света на математиката и ще ви помогне да упражните своите знания и умения в решаването на различни уравнения. Комплектът е подходящ за учениците в 1. и 2. клас. Той се състои от игрално поле, 4 пионки с животни, 1 пионка - Пчелата майка, 80 карти с математически уравнения, разделени в 4 цвята по 20 карти от цвят и 2 маркера с гъба за изтриване. Целта на играта е участниците да решат вярно задачите от картите и да стигнат до кошера преди Пчелата майка. Чрез играта малчуганите ще развият математическото и логическото си мислене, ще ... |
|
Класическата игра "Не се сърди човече" е разработена от "The Purple Cow" с магнитно игрално поле и пионки, които го правят изключително удобен при пътувания и игра на открито. Игралното поле се сгъва на две, а цветните фигурки имат формата на кръгли магнити. Играта се играе от 2-4 човека. Целта на играта е да бъдеш първия играч, който премества 4-те пионки от един цвят в центъра на игралното поле. Как се играе: Всеки играч има 4 пионки от един и същи цвят. Играчите се редуват в посока на часовниковата стрелка да хвърлят зара. Играчът с най-висок резултат от хвърлянията започва първи. Играчът трябва ... |
|
Кое дете не иска да е детектив? Тони и Лили го желаят много силно и затова ще се опитат да заслужат званието млад детектив. Тони и Лили трябва да впрегнат цялата си съобразителност и наблюдателност, за да предотвратят престъпленията и да заловят престъпниците Крис и Ана. Решавай загадките с тях! Комплектът активни карти Училище за детективи 2 - В тайнствения замък от Клевър Бук е подходящ за деца от 7 до 10 години. Той се състои от маркер и 50 карти, с които малчуганите ще се впуснат в забавно приключение заедно с героите - Тони, Лили и Виктор. Играчите ще трябва да помогнат на своите герои в разгадаването на много ... |
|
Голямо игрално поле. Едри фигури и зарове. ... Не се сърди човече Всеки от участниците поставя четирите си пионки в една от звездите със същия цвят. Пръв започва играта този, който хвърли зарчето на числото 6. Пионките се придвижват напред с толкова места, колкото показва хвърленият зар. Ако по време на играта някой от участниците хвърли шестица - той получава право на още едно хвърляне. Ако в хода на играта пионката на един играч достигне пионката на друг играч (попадайки върху нея) то достигнатата пионка излиза от играта, като влиза отново след хвърляне на шестица. Като направи една обиколка пионката влиза в ... |