В кутията има 100 игри за природата и числата. С тях децата се забавляват и едновременно с това учат да броят, събират, изваждат, сравняват - и то по един лесен и приятен начин. Картите лесно се изтриват и могат да бъдат използвани отново и отново. Използвайте приложения маркер или маркер за бяла дъска. Изтривайте със суха материя. ... |
|
Комплектът за игра "Формите" от "Клевър Бук" се състои от 15 карти, с които могат да се съставят 10 пъзела в 10 цвята. Всеки предмет е представен в 3 размера. Децата могат да сортират картите по цветове и по размери. С тяхна помощ те ще научат цветовете, ще подреждат по размери предмети, ще играят и ще се забавляват. Картите са изработени от специален дебел картон и са подходящи за деца над 2 години. Всяка карта е с размери 7.5 x 12.5 cm. ... |
|
Логическият пъзел "Tricky Cube" на "Noris" е изработен по подобие на класическото кубче на Рубик, изобретено от унгарския професор по архитектура и обожател на геометрията и триизмерните форми - Ерньо Рубик през 1974 година. И до днес, кубчето е най-продаваният пъзел в света. ... |
|
Детската образователна игра от "Noris" е създадена специално за вашия любознателен малчуган. С помощта на различните игри в комплекта, детенцето ще се научи да събира и изважда с лекота до 20! ... |
|
Цел и възможности: В тази интересна игра, чрез виртуално пътешествие, играчите могат да опознаят 28-те области на страната и да получат кратка информация за тях и за забележителностите там. Стремежът към знания и победа ще подтикне играчите да се впуснат в пътешествието и да научат интересна информация. Ще трябва и да отговорят на общи въпроси за страната и да покажат знания, за да спечелят пари. В пътуването си играчите ще срещат изненади и трудности. Но с правилна стратегия и късмет, всеки може да мине през тях и да спечели. Всеки един от участниците трябва да покани и приятели. Играчът, завел на обиколката приятели, ... |
|
Целта на играта е закупуването или наемането, или продажба на имущество по най-изгодния възможен начин, така че един от играчите да стане най-богат и следователно придобие монопол. Потегляйки от отправната точка всеки играч придвижва жетона си около таблото в съответствие с резултата от хвърлянето на заровете. Когато жетонът на един играч спре на квадратче, което не принадлежи на друг играч, той може да го купи от банката, в противен случай това място се обявява на търг и го взема печелещият търга. Целта на закупуването на мястото е собственикът да събира наем от играчите, чиито жетони спират там. Цената на наемите ... |
|
Образователна игра, с помощта на която се запомнят лесно 30 велики личности и събития от историята на България. Играта обхваща тридесет велики личности и събития от основаването на нашата държава до Освобождението й от османското иго. В кутията има 30 карти с рисунки, снимки и данни. Те изграждат картинна представа, а кратките исторически данни дават основна представа за личностите и събитията от този период. Игралното поле е историческа карта на българските земи от времето на Второто българско царство, границите на което се къпят на три морета. Правила на играта: Преди започване на играта играчите разучават данните за ... |
|
Играта Българските думи има състезателен характер и образователна насоченост. Окомплектовката й дава възможност да играят няколко поколения, което създава условия за обмен на голямо количество думи. Малките деца ще образуват думи и ще съставят изречения с желание. Най-добрият начин да запознаете вашето дете с магията на българския език. Правила на играта: Талоните се разделят между играчите по равно. Играчите теглят и подреждат на поставките по 10 букви. Първият играч нарежда първата дума задължително през квадратчето "Старт" хоризонтално или вертикално. Колкото букви постави на полето толкова си тегли от ... |
|
"Игра на думи" е разработена от "The Purple Cow" и е чудесен начин да прекарате повече време с цялото семейство! Играе се от 2 до 5 човека. Целта на играта е да станеш първия играч, събрал 10 магнитни точки. Всяка точка се дава ако си най-бързият отговорил преди останалите играчи. Започва играта: Всеки играч избира цвят. Един играч трябва да е отговорен за Колелото, а друг за Таблото с точки. Как се играе: Най-малкият играч започва първи. Играта продължава по часовниковата стрелка. Първият играч започва да изброява буквите от азбуката, като казва "А" на глас, а останалите букви наум, ... |
|
Играта е с 2 нива на трудност. ... "Мисловна галактика" на "Thinkle Stars" е образователна игра със състезателен характер, която ще забавлява цялото семейство. За да бъдещ първият приземил космическия си кораб на земята е необходимо да отговориш вярно на въпроси по различни теми като - език, математика и логика, растения и животни, спорт и забавление и естествени науки. Вашият космически кораб се е загубил в космоса. Единственият начин да се върнете на Земята е да отговорите вярно на въпросите от картите. Колкото повече знаете, толкова по-бързо ще можете да се върнете. Като за начало трябва да ... |
|
Детският комплект активни карти "Логика, въображение, концентрация" от "Клевър Бук" е подходящ за подготовка на децата в предучилищна група и 1. клас. В кутията малчуганите ще открият 50 карти със специални упражнения за развитие на наблюдателността, паметта и концентрацията. Освен това, докато играят децата ще развият своята логика и съобразителност, да разпознават емоциите и да разказват истории. По този начин те ще затвърдят знанията си за буквите, числата и формите. Всяка от картите е с размери 10.5 x 16 cm. В комплекта е включен маркер, с който се нанасят отговорите върху картите, а след това ... |
|
Образователната игра за обучение по четене и писане от серията "Carotina Super Bip". ... "Моят първи Буквар" на "Lisciani" е увлекателна игра, основана на ефективна методика, подходяща за ранното развитие на децата в предучилищна група. Тя се състои от 7 таблици, 28 карти, 7 пъзела, 80 букви и илюстрирана таблица - речник. Подходяща е за деца над 3-годишна възраст и може да се играе както самостоятелно, така и от група деца. Чрез играта с компонентите в комплекта малчуганите ще научат азбуката, ще разберат как да пишат правилно думите и да ги произнасят след това. ... |