Любопитството на малките деца е съвсем нормално, но понякога нетърпеливото им желание да опознаят целият свят може да им донесе неприятности. Затова навременното възпитание и научаване на любопитковците на това, кое как се прави и кое е позволено и кое - опасно е повече от задължително. „ Akros ” реши да помогне на мъниците при научаването на този урок, като за целта създаде поредица забавни, образователни игри. Във второто ниво на играта малчуганите ще се запознаят с някои от най-популярните игри и хобита, както и с начинът, по който те се практикуват. С помощта на 34 красиво илюстровани карти (9 x 9 cm), „Akros” ще ... |
|
20 игри + пъзел + маркер. ... Комплект карти, създаден специално за най-малките деца - от 2 до 4 години. На лицевата част на картите има 20 картинки и 20 въпроса. На гърба на картите има пъзел, с който децата ще затвърдят знанията си за различните превозни средства. Вие може да увеличавате учебната и занимателната стойност на играта, като задавате допълнителни въпроси. Картите в комплекта са 20, със заоблени ръбове, за да предпазят детските ръчички. Картите лесно се изтриват и могат да бъдат използвани отново и отново. Използвайте приложения в кутията маркер. Изтривайте картите със суха материя. ... |
|
Играта е предназначена за най-малките. Съдържа 15 карти с 30 картинки, от които могат да се сглобят 10 пъзела. Детето играе с плодовете, зеленчуците и неусетно научава цветовете. ... |
|
Играта е създадена без верни и грешни отговори. Активните карти имат за цел да стимулират детето да споделя своите чувства. В картите има посочени 10 ситуации, 10 емоции и 10 възможни действия. Приложена е и книжка, с едър, четим шрифт, в която детето ще може да прочете за чувствата и различните реакции. ... |
|
"100 игри с добри дела" от "Клевър Бук" е чудесна игра, която учи вашето дете да върши добрини. В комплекта има 100 игри, с които детето ще помага на близки и непознати хора, ще се грижи за природата, ще учи "вълшебните думички" и най-вече ще се забавлява. С тези игри детето развива въображението, концентрацията и логиката си. В комплекта има маркер за нанасяне на отговорите върху картите, който след това може лесно да изтриете. ... |
|
Логическият дървен пъзел с числа на Аристотел на "Professor Puzzle" е част от серията на великите мислители "Great Minds". Вашата цел е да подредите числата в таблицата така, че всеки ред от тях да сумира 38. Пъзелът има 15 реда, като всеки един се състои от 3, 4 или 5 плочки с цифра. Плочките са надписани с цифри от 1 до 19. Подготвени ли сте за предизвикателството? Логическият пъзел има ниво на трудност 5 от 5, което го прави доста сложен, труден и подходящ за напреднали. Опакован е в красива кутийка, подходяща за подарък. ... |
|
Активните карти "Мозъчни битки" съдържат главоблъсканици, които тренират ума, и игри, които провокират неговата сила. Използвайте маркера, за да нанасяте отговорите върху картите, които след това може лесно да изтриете. Комплектът е подходящ за деца над 8 години. Картите лесно се изтриват и може да бъдат използвани отново и отново. Използвайте приложения в кутията маркери. Впоследствие, използвайте маркери за бяла дъска. Изтривайте картите със суха материя. ... |
|
132 въпроса 528 отговора ... Интригуваща игра за цялото семейство. Избягай от сивото ежедневие, наслади се на играта! Стремейки се към победа, играчът се впуска във виртуално пътешествие и получава интересна информация и знания за държавите по света. Невероятно интересна игра за всички възрасти. Направи своето околосветско пътешествие, като се разходиш в Австралия, Армения, Аржентина, Бразилия, Великобритания, Германия, Гърция, Египет, Израел, Индия, Испания, Италия, Китай, Русия, САЩ, Тунис, Турция, Франция, ЮАР и Япония. Преди началото на играта: Игралното поле е кръгло, разделено на сектори, които са ... |
|
Помогнете мишлето на „ Vinco “ да пренесе парченце сиренце без да го изгуби по пътя си? Звучи лесно, но съвсем не е така. Това е защото маршрутът минава през голяма пита сирене с толкова много дупчици, че храната на мишката може да изчезне на секундата. Съберете приятелите и вижте кой ще успее да помогне на мишката да пренесе сиренцето си без то да изпадне в някоя от дупките на голямата пита. Този който успее е героят, спасил храната на мишлето. Съвсем не се знае обаче дали е победител в играта, докато не сравните броя на точките. Готови ли сте? Просто следвайте правилата и се опитайте да помогнете на сивия гризач. Ето ... |
|
Комплектът "Кажи ми рими" се състои от 10 картонени къщи и 40 карти с различни илюстрации. Играта с него ще помогне на детето да усвои познавателните си умения и да се концентрира. В лицевата си страна всяка къща има изображение на покрива си, което съответства на дадена карта от тестето. А на гърба ѝ има 4 сенки, които отговарят на определена картинка от картите. "Римните" къщи са с дължина 29.7 cm, а размерът на картите е 6 x 9 cm. С комплекта могат да се играят 3 игри, подходящи за двама или повече участници. Ето и правилата на една от игрите. Кажи ми рими В играта могат да участват от 2 ... |
|
Играта включва 4 дървени основи и 36 плочки, върху които са нарисувани различни животни и превозни средства. Върху всяка от основите са нарисувани по 9 сенки, които отговарят на плочките от комплекта. От малчуганите се иска да поставят всяка от плочките с цветна картинка върху съответстващата ѝ сянка. Така докато се забавляват малките деца ще развиват своите логически умения и ще започнат лесно да разпознават обектите, които са нарисувани върху плочките. Може да използвате плочките от играта и като помощно средство когато обяснявате на децата си за различните животни или превозни средства. Играта пристига в ... |
|
Класическата игра „дженга“ ви предизвиква да играете и бъдете по-концентрирани, да не потрепва ръката ви и да се забавлявате с цялото семейство. Целта е да подредите колкото е възможно по-висока кула от дървени елементи, като всеки играч добавя по една част най-отгоре на кулата. Внимавайте да не съборите кулата по време на вашия ход. Цел на играта: Да станете последният играч, който ще сложи кубче на кулата, без да я събори. Правила на играта: Постройте кулата, като на всеки етаж слагате по 3 дървени кубчета. Поставете етажите под прави ъгли един спрямо друг. Започнете играта от този, който е построил кулата. ... |