Целта на играта е закупуването или наемането, или продажба на имущество по най-изгодния възможен начин, така че един от играчите да стане най-богат и следователно придобие монопол. Потегляйки от отправната точка всеки играч придвижва жетона си около таблото в съответствие с резултата от хвърлянето на заровете. Когато жетонът на един играч спре на квадратче, което не принадлежи на друг играч, той може да го купи от банката, в противен случай това място се обявява на търг и го взема печелещият търга. Целта на закупуването на мястото е собственикът да събира наем от играчите, чиито жетони спират там. Цената на наемите ... |
|
"Аз уча формите" на "Клевър Бук" е образователна игра, която ще помогне на вашето дете да научи основните геометрични форми - кръг, квадрат, правоъгълник и триъгълник, докато играе. Освен това тази игра ще помогне на малчугана да развие своето логическо и асоциативно мислене, наблюдателност и съобразителност. Комплектът се състои от 4 игрални полета и 20 малки диска с различни изображения, които са изработени от твърд картон. Игралните полета са с диаметър ∅ 23.5 cm. ... |
|
Играта "Научи за човешкото тяло" от "Thinkle Stars" е подходяща за деца над 4-годишна възраст. Състои се от 25 пъзелови елемента с различна големина и има повече от един вариант за игра. Всеки от вариантите е с образователен характер, което прави играта подходяща за деца в предучилищна група на детската градина. В нея могат да участват до 4 -ма играчи. Играейки с комплекта, малчуганите ще развият своето въображение, координация, памет и фина моторика. Правила за играта "Познай, коя е тази част от тялото": Преди началото на играта в средата на масата се сглобяват и подреждат 5 -те ... |
|
Комплектът за игра "Формите" от "Клевър Бук" се състои от 15 карти, с които могат да се съставят 10 пъзела. Всяка фигура е представена от 3 карти, които децата трябва да свържат. Така под формата на забавна игра, те ще развият своето логическо и асоциативно мислене, наблюдателност и съобразителност. Картите са изработени от специален дебел картон и са подходящи за деца над 2 години. Всяка карта е с размери 7.5 x 12.5 cm. ... |
|
Запозна се със Сиси и Фифо. Те обичат да играят в парка със своите приятели, да спортуват, да опознават животните и други. С играта "Играя и уча в парка" ще можеш да опознаеш по-добре двете деца и да им помогнеш с ежедневните задачи. Тя се състои от 50 карти с илюстрации и задачи, които ти ще трябва да изпълниш правилно. Върху тях може да рисуваш с маркер, а ако сбъркаш изтриването е лесно. Например ще можеш да помогнеш на Сиси да избере какво да облече за игра в парка. Но трябва да си много наблюдателен. Избери тоалета ѝ спрямо времето навън - дали е топло или студено. Или пък ще трябва да видиш какво ... |
|
Комплектът от колективни и стратегически игри - шах, дама и табла на "Cayro" спомагат развитието на логическото и интуитивно мислене, паметта, способността за планиране, концентрацията, креативността, самостоятелността и постоянството. Той е чудесен за из път или игра навън, тъй като кутията в себе си съдържа "чекмедженца", в които се съхраняват заровете, пуловете и фигурите за игра на шах. Приблизителните размери на игралното поле са 16 x 16 cm. Размерът на царя е 1.4 x 3 cm. ... |
|
80 въпроса 320 отговора ... Играта изисква играчите да имат не само късмет, но и знания. В играта могат да участват от двама до четирима играчи, като е желателно да има водещ. Целта на всеки играч е да мине през колкото може повече държави (сини кръгчета) и да отговори на повече въпроси и съответно да получи повече пари и жетони. Подготовка за играта: Избира се водещ, който задава въпросите, проверява верността на отговорите и е банкер - ръководи плащанията. Всеки играч избира пионка от даден цвят и я поставя на стартова позиция - жълто кръгче със стрелка. Картите се нареждат извън игралното поле с лице надолу. ... |
|
Образователна игра - четене и писане на букви и думи. Занимателната игра има за цел да подпомогне подготовката на децата от детските градини и на децата, които ще прекрачат за първи път училищния праг. С нейна помощ се осъществява плавен преход от игри към писане и четене на букви и думи. Вниманието им ще бъде приковано в рамките на двадесет дни от интерес и любопитство, а не по задължение. Светите братя Кирил и Методи създават славянската азбука през 863 година и така поставят началото на българската писменост. Всяко дете, когато започва да учи буквите трябва да знае, че ние сме дали писменост на славянските народи и да ... |
|
Образователна игра, с помощта на която се запомнят лесно 30 велики личности и събития от историята на България. Играта обхваща тридесет велики личности и събития от основаването на нашата държава до Освобождението й от османското иго. В кутията има 30 карти с рисунки, снимки и данни. Те изграждат картинна представа, а кратките исторически данни дават основна представа за личностите и събитията от този период. Игралното поле е историческа карта на българските земи от времето на Второто българско царство, границите на което се къпят на три морета. Правила на играта: Преди започване на играта играчите разучават данните за ... |
|
Активност на път, през лятото, в свободното време! Игра за малкото дете, но и за цялото семейство! Пишеш и изтриваш. И всеки път е по-забавно! Използвайте маркера, включен в комплекта. Картите се почистват с мокра/суха кърпа или салфетка. ... |
|
Кой казва, че ученето е скучно? То може да бъде приятно и забавно като всяка друга игра. Запомни лесно буквите с помощта на различни загадки и упражнения. Пишеш и изтриваш. И всеки път е по-забавно! Комплектът е предназначен за малките деца от подготвителен и първи клас в училищата. Съдържа 54 карти за писане и рисуване върху тях с възможност за изтриване; има включен и маркер за писане върху бяла дъска (white board marker), който се използва за писане или рисуване върху картите. Картите се почистват с мокра/суха кърпа или салфетка. ... |
|
Цел и възможности: В тази интересна игра, чрез виртуално пътешествие, играчите могат да опознаят 28-те области на страната и да получат кратка информация за тях и за забележителностите там. Стремежът към знания и победа ще подтикне играчите да се впуснат в пътешествието и да научат интересна информация. Ще трябва и да отговорят на общи въпроси за страната и да покажат знания, за да спечелят пари. В пътуването си играчите ще срещат изненади и трудности. Но с правилна стратегия и късмет, всеки може да мине през тях и да спечели. Всеки един от участниците трябва да покани и приятели. Играчът, завел на обиколката приятели, ... |