В Играта "Забавна математика" от "Клевър Бук" има задачи за напреднали третокласници и четвъртокласници, както и за петокласници, които искат да се упражняват. Всичко това е представено под формата на загадки и приключения със забавни илюстрирани картинки. Картите лесно се изтриват от маркера и могат да се използват многократно за игра. ... |
|
За вкъщи и на път. ... Комплектът се състои от 96 пъзелови елемента с букви с размери 4 / 4 / 0.5 cm и книжка с правила и примери. Поради възможността буквите да се сглобяват една към друга, те лесно се редят върху неравна повърхност или дори в движение. Игрите са по-прости и по-сложни в зависимост от възрастта на участниците. Могат да се играят от двама и повече участници. Всяка буква носи различен брой точки. Играчите се стремят да съберат максимален брой точки, като използват своите елементи в различни комбинации. Няма ограничаващо поле, така че играта може да се развие във всяка посока. Най-често употребяваните думи ... |
|
С играта от "Детски свят" ще можете да се запознаете с животните, които обитават земите на България. Тя се състои от 50 карти, 2 пионки, игрално поле, зарче, таблица за оценка на знания и правила. Картите са двустранни - от едната има картинка на животно, а от другата ще откриете малко информация относно него. А правилата са много прости. В играта могат да се включат двама играча, които ще премерят сили и знания. Печели този, който събере най-много точки от състезанието. Освен това към комплекта е включен и пъзел от 60 части. Той изобразява животните в България. Той е с размери 32 x 32 cm. Как се играе? ... |
|
Играта е с 2 нива на трудност. ... "Мисловна галактика" на "Thinkle Stars" е образователна игра със състезателен характер, която ще забавлява цялото семейство. За да бъдещ първият приземил космическия си кораб на земята е необходимо да отговориш вярно на въпроси по различни теми като - език, математика и логика, растения и животни, спорт и забавление и естествени науки. Вашият космически кораб се е загубил в космоса. Единственият начин да се върнете на Земята е да отговорите вярно на въпросите от картите. Колкото повече знаете, толкова по-бързо ще можете да се върнете. Като за начало трябва да ... |
|
Образователна игра, с помощта на която се запомнят лесно 30 велики личности и събития от историята на България. Играта обхваща тридесет велики личности и събития от основаването на нашата държава до Освобождението й от османското иго. В кутията има 30 карти с рисунки, снимки и данни. Те изграждат картинна представа, а кратките исторически данни дават основна представа за личностите и събитията от този период. Игралното поле е историческа карта на българските земи от времето на Второто българско царство, границите на което се къпят на три морета. Правила на играта: Преди започване на играта играчите разучават данните за ... |
|
В играта са включени 30 от най-разпространените безценни съкровища на нашата родина. Целта на играта е да запознае детето със съкровищата на България. Правила на играта: Преди започване на играта играчите разучават данните за съкровищата и си поставят оценки в приложената таблица. Първият играч избира по кой път да играе - жълтия или червения и взема същия цвят пионка. Раздават се по 15 броя карти на всеки играч. Движението на пионката напред по пътя е според показанията на зарчето. По време на играта се преминава през различни препятствия (точки и звезди) където могат да се печелят карти и да се печелят или губят ... |
|
Играта "Научи за противоположностите" от "Thinkle Stars" е с образователен характер и е подходяща за деца в предучилищна група на детската градина. Тя се състои 48 пъзелови елемента, които се сортират в 24 двойки. Елементите са с илюстрации, които показват противоположни действия като: нагоре - надолу, голям - малък, дърпам - бутам, здрав - болен и т.н. Играта с комплекта ще помогне на малчуганите да разберат както концепцията за противоположностите, така и да развият речевата си култура, въображението, координацията и логическото си мислене. След сглобяване всяка двойка е с размери 11.5 x 5.8 cm. ... |
|
Образователна игра - четене и писане на букви и думи. Занимателната игра има за цел да подпомогне подготовката на децата от детските градини и на децата, които ще прекрачат за първи път училищния праг. С нейна помощ се осъществява плавен преход от игри към писане и четене на букви и думи. Вниманието им ще бъде приковано в рамките на двадесет дни от интерес и любопитство, а не по задължение. Светите братя Кирил и Методи създават славянската азбука през 863 година и така поставят началото на българската писменост. Всяко дете, когато започва да учи буквите трябва да знае, че ние сме дали писменост на славянските народи и да ... |
|
Аз се уча да смятам ... Образователна игра за правилното ориентиране на децата в дебрите на цифрите и четирите аритметични действия. ... |
|
Детският комплект активни карти "Умни игри за най-малките" от "Клевър Бук" е подходящ за подготовка на децата в 3. група и предучилищна група на детската градина. В кутията малчуганите ще открият 50 активни карти със специални упражнения за развитие на наблюдателността и логиката. В комплекта е включен и маркер, с който да нанасят отговорите върху картите. Маркерът може да се изтрие лесно, така че те да се използват отново и отново. Играейки с комплекта, децата научават нови неща за формите, пространството, буквите и числата. Всяка от картите е с размери 10.5 x 16 cm. ... |
|
Енциклопедия: 36 държави 216 въпроса 864 отговори ... Енциклопедия е игра за възрастни и за деца в училищна възраст. Могат да участват от двама до четирима играчи. Пътувайки по света, чрез играта, ще научите интересни факти за географията, история, традициите и обичаите на различни държави. Ще има изненади по време на вашето пътуване, различни клопки и предизвикателства. Игрално поле, което включва Основно поле и Картата на света, с отбелязани на нея маршрути – ходове в играта. На основното поле се намират: стартовите позиции на играчите и квадратчета – ходове със следните обозначения: “Спонсор”, “Череп”, “ ... |
|
Целта на играта е закупуването или наемането, или продажба на имущество по най-изгодния възможен начин, така че един от играчите да стане най-богат и следователно придобие монопол. Потегляйки от отправната точка всеки играч придвижва жетона си около таблото в съответствие с резултата от хвърлянето на заровете. Когато жетонът на един играч спре на квадратче, което не принадлежи на друг играч, той може да го купи от банката, в противен случай това място се обявява на търг и го взема печелещият търга. Целта на закупуването на мястото е собственикът да събира наем от играчите, чиито жетони спират там. Цената на наемите ... |