С картите в комплекта от "Клевър Бук" детето може да играе не една, а цели четири игри! То може да нареди 10-те пъзела, като се ориентира по цвета на рамките, а може и да сортира картите по различни признаци: да събере всички предмети, всички ръце, както и числата от 1 до 10. Картите са подходящи за деца над 2 годинки. Те са изработени от специален дебел картон. ... |
|
Честито, мило добро дете! Днес е първият ден от твоето голямо приключение, наречено "50 предизвикателства за добри деца". Възрастните ще ти кажат, че да си добър, наистина е предизвикателство - изисква се кураж, постоянство, честност, огромно сърце и много, много смел дух! Но да си добър е най-важният урок, който можем да научим в живота си! Представяме ти 50 вълшебни карти, с помощта на които ще се научиш да помагаш, да благодариш, да твориш, да учиш, да обичаш и вдъхваш надежда, да мислиш за другите, накратко - да си добър човек! Да започваме! Комплектът "50 предизвикателства за добри деца" на " ... |
|
С комплектът за игра на "Клевър Бук" децата ще могат да упражняват познанията си по английски език. В кутията ще откриете маркер и 50 активни карти. На всяка от тях има кръстословица от едната страна и няколко думички за отгатване и написване от другата. Докато се забавляват с активните карти децата ще научават кои са и как се изписват на английски език частите на тялото, сезоните, плодовете и зеленчуците, различните емоции и много други. Картите са предназначени за деца, които изучават английски език. В тях има над 300 думи и 50 кръстословици за упражняване на езика. ... |
|
Комплектът от колективни и стратегически игри - шах, дама и табла на "Cayro" спомагат развитието на логическото и интуитивно мислене, паметта, способността за планиране, концентрацията, креативността, самостоятелността и постоянството. Той е чудесен за из път или игра навън, тъй като кутията в себе си съдържа "чекмедженца", в които се съхраняват заровете, пуловете и фигурите за игра на шах. Приблизителните размери на игралното поле са 16 x 16 cm. Размерът на царя е 1.4 x 3 cm. ... |