Тази кутия изобилства от игри и загадки, които ще поставят на изпитание вашите логически умения. Картите лесно се изтриват и може да бъдат използвани отново и отново. Използвайте приложения маркер в кутията. Изтривайте със суха материя. ... |
|
Направете вашата игра "Angry Birds - Action game" още по-предизвикателна като добавите нови елементи - червеното, жълтото и синьото пиле, момичето, прасето-цар, както и допълнителни кубчета! И след това смело ги запратете в действие! Всяко от блокчетата в комплекта е с размери 12 / 3.5 / 3.5 cm. ... |
|
Образователна игра, с помощта на която се запомнят лесно 30 велики личности и събития от историята на България. Играта обхваща тридесет велики личности и събития от основаването на нашата държава до Освобождението й от османското иго. В кутията има 30 карти с рисунки, снимки и данни. Те изграждат картинна представа, а кратките исторически данни дават основна представа за личностите и събитията от този период. Игралното поле е историческа карта на българските земи от времето на Второто българско царство, границите на което се къпят на три морета. Правила на играта: Преди започване на играта играчите разучават данните за ... |
|
Да се усмихват, да се мръщят, да изглеждат ядосани, уплашени, безкрайно щастливи или тъжни? Децата със сигурност умеят да пресъздават част от тези емоции - особено искрените усмивки, когато са щастливи или пък сърдитите физиономии, когато не получат това, което желаят. Но те вероятно не знаят как изглеждат отстрани, когато изразяват различните емоции. Сега под формата на забавна детска игра те ще могат да научат как изглеждат емоциите и по този начин да разпознават мимиките както на родителите си, така и на другите деца. Именно с тази цел специалистите от "Andreu Toys" са създали дървена играчка на асоциации. ... |
|
Образователна игра - четене и писане на букви и думи. Занимателната игра има за цел да подпомогне подготовката на децата от детските градини и на децата, които ще прекрачат за първи път училищния праг. С нейна помощ се осъществява плавен преход от игри към писане и четене на букви и думи. Вниманието им ще бъде приковано в рамките на двадесет дни от интерес и любопитство, а не по задължение. Светите братя Кирил и Методи създават славянската азбука през 863 година и така поставят началото на българската писменост. Всяко дете, когато започва да учи буквите трябва да знае, че ние сме дали писменост на славянските народи и да ... |
|
Запознай се със забележителностите на България! ... Ваканция в България е информационно-образователна игра. С тази интересна игра, чрез виртуално пътешествие, играчите имат възможност да се запознаят с 24 забележителности в България. Като отговорят на общи въпроси за страната и покажат знания, могат да спечелят пари. Стремежът към победа, подтиква играчите да се впуснат във виртуално пътешествие и да научат интересна информация за страната. В пътуването си, играчите ще срещнат изненади и трудности. Но с правилна стратегия и късмет, всеки може да мине през тях и да спечели. Играта е изцяло адаптирана на: български ... |
|
Играй с цялото семейство! ... Обща информация: Играта с магнитните карти развива уменията на децата да откриват и познават буквите, да съставят срички и думи. Да се запознаят с цифрите и математическите знаци и да извършват прости математически действия. Неусетно, докато играят и се забавляват, те запомнят и успешно се подготвят за училище. Предлаганите комплекти са съобразени с държавните образователни изисквания за подготовка на децата в детските градини. Кутията съдържа: В кутията са включени два самостоятелни комплекта магнитни карти. Първият е с букви. Той съдържа 37 букви с изображения, като някои букви се ... |
|
"Игра на думи" е разработена от "The Purple Cow" и е чудесен начин да прекарате повече време с цялото семейство! Играе се от 2 до 5 човека. Целта на играта е да станеш първия играч, събрал 10 магнитни точки. Всяка точка се дава ако си най-бързият отговорил преди останалите играчи. Започва играта: Всеки играч избира цвят. Един играч трябва да е отговорен за Колелото, а друг за Таблото с точки. Как се играе: Най-малкият играч започва първи. Играта продължава по часовниковата стрелка. Първият играч започва да изброява буквите от азбуката, като казва "А" на глас, а останалите букви наум, ... |
|
"Честит рожден ден!" е една шеметна класическа игра, подходяща за малки и големи. Забавление за цялото семейство! Изиграйте всички карти и не забравяйте да кажете "Честит рожден ден!". ... |
|
Мравунякът кипи от живот, ще видиш в действие мравки - войници, търтеи и царици. Великите мравуняци се отличават с големината и умното си разположение. Стани мравкитект и разшири своите владения! Твоята задача е да вкараш в ред мързеливите мравки-работнички и да построиш високи кули. Ще имаш помощта на няколко войника и някои известни личности сред търтеите и цариците в мравешкия свят. Мравунякът не е в безопасност и трябва да внимаваш, защото има и други мравкитекти, желаещи да надскочат възможностите и постиженията ти. ... |
|
Играе се по следните правила: След като играч №1 нареди дума, например птица, която е петбуквена - за край поставя пул обърнат обратно. За всяка буква играчът печели по 10 точки. Обърнатият пул не носи точки. Обърнат пул се слага задължително след всяка дума. При невъзможност да е в края се слага на произволно място, но винаги до наредената дума. Желателно е кръстословицата да се реди в плътен ред без да се пресичат произволно свободни редове по хоризонтала и вертикала. Могат да се използват всякакви думи, които имат някакво значение. Позволено е в кръстословицата да се повтарят думи. Играч образувал дума, записва ... |
|
Играта е подходяща за всички момичета или момчета, които се интересуват от мода и искат да изучат професията на дизайнера!"Стани най-добрият моден дизайнер!" е креативна игра, предназначена както за деца над 6-годишна възраст – момичета и момчета, така и за цялото семейство – родители, баби и дядовци. В играта могат да участват от 2 до 4 играчи. От старта до финала всички ще се забавляват истински, а младите участници ще научат основни понятия, стъпки и материали в областта на модата. Развитието на дизайнера в играта следва в определена последователност – от училищното обучение до самостоятелното израстване в ... |