Играй с цялото семейство! ... Обща информация: Играта с магнитните карти развива уменията на децата да откриват и познават буквите, да съставят срички и думи. Да се запознаят с цифрите и математическите знаци и да извършват прости математически действия. Неусетно, докато играят и се забавляват, те запомнят и успешно се подготвят за училище. Предлаганите комплекти са съобразени с държавните образователни изисквания за подготовка на децата в детските градини. Кутията съдържа: В кутията са включени два самостоятелни комплекта магнитни карти. Първият е с букви. Той съдържа 37 букви с изображения, като някои букви се ... |
|
Малкото дете вече е пораснало, знае да говори добре, разбира всичко, което казват възрастните около него, но иска да узнае повече за света, който го заобикаля. Затова трябва да се научи да чете - необятният свят на книгите със своята мъдрост и вълшебство застава пред малкия човек и чака да му се представи. Да се научиш да четеш не е лесно - трябва да знаеш буквите, след това да разбереш как да ги сливаш, за да изговаряш гладко всяка написан дума. В този момент ще помогнат картите, които сме подготвили за децата, желаещи по-бързо да се научат да четат. Образователната игра "Думи в срички" от "Авис-БГ" ... |
|
В Играта "Забавна математика" от "Клевър Бук" има задачи за напреднали третокласници и четвъртокласници, както и за петокласници, които искат да се упражняват. Всичко това е представено под формата на загадки и приключения със забавни илюстрирани картинки. Картите лесно се изтриват от маркера и могат да се използват многократно за игра. ... |
|
Тази кутия изобилства от игри и загадки, които ще поставят на изпитание вашите логически умения. Картите лесно се изтриват и може да бъдат използвани отново и отново. Използвайте приложения маркер в кутията. Изтривайте със суха материя. ... |
|
С картите "100 игри с приказни герои", децата ще играят с Пинокио, Снежанка, Палечка, трите прасенца и още много приказни герои. Предизвикателствата включват - лабиринти, откриване на разлики, търсене на скрити предмети и много други. Картите лесно се изтриват и може да бъдат използвани отново и отново. Използвайте приложения маркер в кутията. Изтривайте със суха материя. ... |
|
100 забавни задачи, 50 карти + изтриваем маркер. ... На път или в свободното време няма да скучаете! Тук ще намерите игри за деца от 1. клас до 3. клас. Те не само развиват логическото мислене на малчугана, но и ще му помогнат по един забавен начин да открие сам и запомни лесно важни факти за страната ни. Пишеш и изтриваш. И всеки път е по-забавно! В кутията има 100 забавни образователни задачи. Картите лесно се изтриват и може да бъдат използвани отново и отново. Използвайте приложения в кутията 1 маркер. Впоследствие, използвайте маркер за бяла дъска. Изтривайте картите със суха материя. Всяка карта е с размери: 11 х ... |
|
Образователна игра - четене и писане на букви и думи. Занимателната игра има за цел да подпомогне подготовката на децата от детските градини и на децата, които ще прекрачат за първи път училищния праг. С нейна помощ се осъществява плавен преход от игри към писане и четене на букви и думи. Вниманието им ще бъде приковано в рамките на двадесет дни от интерес и любопитство, а не по задължение. Светите братя Кирил и Методи създават славянската азбука през 863 година и така поставят началото на българската писменост. Всяко дете, когато започва да учи буквите трябва да знае, че ние сме дали писменост на славянските народи и да ... |
|
Най-забавната игра с карти, която ви гарантира часове на забавление. Изключително лесна за научаване и винаги с непредсказуем резултат, играта с картите "Уно" може дори да бъде образователна и да научи вашите деца да разпознават числата. Подарете си часове на забавление! Играй като следваш цветовете, номерата и използваш действието на всяка карта. Надпреварата е в това да оставиш всичките си карти. Когато останеш с една карта не забравяй да извикаш "Уно"! Как се играе? всеки участник тегли карта. Участникът с най-висок номер изтеглена карта раздава (участват само картите със символ число). ... |
|
В кутията има 100 игри за света около нас - професиите, училището, часовника, природата и много други. Децата научават буквите по лесен и интересен начин. Картите лесно се изтриват и може да бъдат използвани отново и отново. Използвайте приложения маркер или маркер за бяла дъска. Изтривайте със суха материя. ... |
|
Комплектът от "Славена" се състои от двустранно игрално поле с размери 24 x 24 cm, 16 пионки разделени по 4 от цвят, 18 пулчета разделени на 9 от цвят и зар. Не се сърди човече В играта вземат участие от 2 до 4 играча. Всеки от участниците поставя четирите си пионки в една от звездите със същия цвят. Пръв започва играта, който хвърли със зарчето числото 6. Пионките се придвижват напред с толкова места, колкото показва хвърленият зар. Ако по време на играта някой от участниците хвърли шестица - той получава право на още едно хвърляне. Ако в хода на играта пионката на един играч достигне пионката на друг играч ( ... |
|
Детският комплект активни карти "Умни игри за най-малките" от "Клевър Бук" е подходящ за подготовка на децата в 3. група и предучилищна група на детската градина. В кутията малчуганите ще открият 50 активни карти със специални упражнения за развитие на наблюдателността и логиката. В комплекта е включен и маркер, с който да нанасят отговорите върху картите. Маркерът може да се изтрие лесно, така че те да се използват отново и отново. Играейки с комплекта, децата научават нови неща за формите, пространството, буквите и числата. Всяка от картите е с размери 10.5 x 16 cm. ... |
|
"Бъди гъвкав и запази равновесие!" - това е мотото на игрите от типа "Twister". А сега, загрейте и се подгответе за веселба! Подготовка за игра: Преди началото на играта, играчите трябва да разтеглят платнището с кръговете на пода вкъщи и да си събуят обувките. Един от играчите ще е рефер, като неговата задача ще е да върти стрелката и да следи играта. Останалите играчи застават на стартова позиция. Стартови позиции: При 2-ма играчи - играчите застават един срещу друг в два срещуположни края на платнището с кръговете. Всеки от тях поставя единия си крак на жълт кръг, а другият - на син. При 3- ... |