Всеки ден директорът на зоопарка обикаля и проверява как са животните, които са му поверени. Понеже животните не могат да говорят и като решат да направят нещо. Не предупреждават, затова и се налага всекидневна проверка, за да има ред. Играта "Кой избяга от зоопарка?" от PlayLand е забавна и ще тества вашата бързина и наблюдателност. Тя е подходяща за деца над 5-годишна възраст. Комплектът включва удобна кутия за съхранение, 56 карти и 4 шаблона. Инструкциите в кутията ще ви преведат през простичките правила. Правилата на играта можете да прочетете в прикачения файл. ... |
|
Играта е част от серията Уча и се забавлявам, където ще откриете още образователни комплекти. ... Образователната игра "Букви, срички и думи - на български език" от издателство Посоки е подходяща както за деца, които тепърва се запознават с буквите, така и за деца, които вече започват да четат на български. Разработена е съвместно с психолози и педагози и има няколко варианта на играта, благодарение на което детето ще прекара времето си интересно и полезно. Степента на сложност можете да избирате сами според знанията на вашето дете. Игровите елементи са направени от напълно безопасни за здравето на вашето ... |
|
Играта съдържа: Игрални полета - 5 бр. Цветни пионки - 16 бр. Пулове - 54 бр. Зарове - 2 бр. ... |
|
Играта улеснява бързото и трайно запаметяване на графичните изображения на буквите и тяхното подреждане в немската азбука. ... Играта “Das Deutsche ABC - Dominospiel” е предназначена за деца от 4 до 8 годишна възраст. Тя съдържа 27 картончета, върху които са отпечатани буквите от немската азбука, и картинки, които им съответстват с първата буква от наименованието на изобразения предмет на немски език. С доминото могат да играят едно или повече деца в училище, в детската градина, у дома. Картончетата се подреждат както при класическото домино. За улеснение на играчите комплектът съдържа и 26 картончета, върху които са ... |
|
Играчите трябва да избират между седем парчета адаптирани за създаване на изображението, което е показано на картата. Решението е на гърба на картата. Смята се, че Танграмът е измислен в Китай преди повече от 1100 години. Танграм е древна китайска логическа игра, вид главоблъсканица за подреждане. Състои се от 7 прости форми, наречени тани, които могат да бъдат подредени така, че да се получат различни фигури - на животни, хора, предмети. Някои приемат Танграма като логически пъзел, други - като пространствена игра, но за всички той е истинско мисловно предизвикателство, начин да се забавляваш и да се развиваш. Най- ... |
|
52 забавни карти за игра ... "Смях карти" са по-различни - те са за цялото семейство - от най-малките до най-големите. Играта осигурява часове забавления и весел кикот. В кутийката ще намерите 52 карти с животни, както и много забавни игри за цялото семейство. Игри, които познаваме от нашето детство – опитали сме се да си ги припомним, като малко сме ги променили. Ако вие се сещате за още – споделете! Правила на играта: Картите се раздават между участниците, като остават пред тях на купчинки с лицето надолу. Първият участник тегли най-горната карта от своята купчинка и я обръща, следващият прави същото и ... |
|
"Dobble" е детска игра с карти за наблюдателност и бързина, в която всички играят по едно и също време. Комплектът съдържа 55 кръгли карти, всяка от които с 8 символа от 57 възможни. Основната идея е проста - бъдете първият, който ще успее да открие единствения повтарящ се символ от две различни карти и го кажете високо на глас. В зависимост от варианта на правилата, който се избрали, вземате двете карти с еднаквия символ и ги оставяте извън играта. Победител е успялият да познае най-много карти с еднакви символи. ... |
|
"Dixit 6 - Memories" следва традицията на предходните разширения към бордовите игри "Dixit" и "Dixit Odyssey" и също включва 84 нови карти, с които може да замените или допълните тестето от основната игра. Всяка от картите ще Ви даде повече свобода по време на игра и същевременно ще изправи вашите асоциативно мислене, дедуктивни умения и въображение пред нови предизвикателства. И при тази игра отново е запазена характерната за поредицата приказна визия, която е примесена с доза стийм пънк и елементи и мотиви, характерни за различни други жанрове, като този път визията на картите е дело на ... |
|
Класическата игра "дженга" ви предизвиква да играете и бъдете по-концентрирани, да не потрепва ръката ви и да се забавлявате с цялото семейство. Целта е да подредите колкото е възможно по-висока кула от дървени елементи, като всеки играч добавя по една част най-отгоре на кулата. Внимавайте да не съборите кулата по време на вашия ход. Цел на играта: Да станете последният играч, който ще извади кубче на кулата, без да я събори. Правила на играта: Постройте кулата, като на всеки етаж слагате по 3 дървени кубчета. Поставете етажите под прави ъгли един спрямо друг. Започнете играта от този, който е построил ... |
|
Проверете своето IQ с различни логически задачи. Главоблъсканиците ще предизвикат концентрацията, въображението и съобразителността ви. С маркера в комплекта можете да напишете правилните отговори върху картите. Картите се почистват със суха материя. Всяка карта е с размери 15.5 x 9.7 cm. ... |
|
Забавлявай се с магнитните игри от "The Purple Cow". В комплекта са включени две игри: Морски шах: Играе се от 2 човека. В опаковката има 10 големи магнита. Целта на играта е да се подредят еднакви форми - по хоризонтал, диагонал или вертикал. Всеки играч избира форма, с която да играе - Х или О. Всеки играч поставя своите магнитни форми в квадратчетата с цел да направи линия от три еднакви форми. 4 по ред: Играе се от 2 човека. В опаковката има 22 малки магнита. Целта на играта е да се поставят 4 еднакви по цвят магнитни форми - хоризонтално, вертикално или диагонално. Играчите се редуват при поставянето на ... |
|
"Игра на думи" е разработена от "The Purple Cow" и е чудесен начин да прекарате повече време с цялото семейство! Играе се от 2 до 5 човека. Целта на играта е да станеш първия играч, събрал 10 магнитни точки. Всяка точка се дава ако си най-бързият отговорил преди останалите играчи. Започва играта: Всеки играч избира цвят. Един играч трябва да е отговорен за Колелото, а друг за Таблото с точки. Как се играе: Най-малкият играч започва първи. Играта продължава по часовниковата стрелка. Първият играч започва да изброява буквите от азбуката, като казва "А" на глас, а останалите букви наум, ... |