Всички знаем, че мишлетата обичат да похапват сиренце, а котките - мишлета. Действието на тази забавна игра се развива в кухнята. Мишките трябва да съберат колкото се може повече сиренца, а котката - да залови всички мишки. Кой ще направи пълна бъркотия? С "Чоп чоп" от френската компания "Djeco" ще се забавлява цялото семейство. Пълните правила на играта ще намерите в прикачения файл. ... |
|
Идея на играта: Мистър X се опитва при своето бягство да се измъкне от детективите, обикаляйки из Лондон. Ще успее ли да се измъкне от паяжината на своите преследвачи през 13-те кръга, дали той ще спечели играта? Само най-умните детективи биха могли да заловят Мистър X. Ако успеете да се озовете с някоя от вашите фигурки върху същата позиция, където е Мистър X, вие сте спечелили играта. Край на играта: Детективите печелят, когато: в произволен момент от играта някой детектив или полицай се намира върху едно и също поле заедно с Мистър X. Ако Мистър X е невидим, в този случай той трябва да се разкрие. Мистър X не ... |
|
Приемете предизвикателството! Станете владетел на Катан! Безстрашни мореплаватели са акостирали по крайбрежието на неизвестен остров, наречен Катан. Жени и мъже от различни племена са първите заселници. Те основават селища, добиват ресурси, строят улици. Селищата прерастват в градове. Разменната търговия на Катан играе важна роля: понякога тухлата е в изобилие, а друг път желязото. Тогава може да разменяте желязо за вълна или тухла за дърво, изцяло според нуждите за строителство. Градовете се разрастват. По-големите племена имат по-голямо влияние. Избухва борба за надмощие! Тези от вас, които умеят най-добре да обмислят, ... |
|
Пингвин е динамична и забавна семейна игра. Правила на играта: Играчите се редуват да играят с по една фигурка пингвин всеки път от своите преградки, като създават пирамида - айсберг. За да поставите пингвин на следващ ред трябва цветът му да съответства на един на цветовете на двата пингвина под него. Цел на играта: Да се поставят колкото се може повече пингвини върху айсберга. Победител: Играчът, поставил всички свои пингвини на айсберга, печели играта. Играта съдържа: 36 фигурки на пингвини в четири различни цвята 6 преградки 39 жетона с наказателни точки със стойност 1, 3 и 5 торбичка ... |