Играта "Кой съм аз" е позната по целия свят. Нейната основна цел е чрез задаване на въпроси, да се разпознае значима личност. Играта е от образователен характер и е подходяща както за малки, така и за големи. Тя може да бъде особено полезна за часовете по история в училище. Играта съдържа 51 карти със някои от най-значимите личности от българската история. Върху всяка една от тях има изображение на личността, години на управление за владетелите или на раждането и смъртта на всички останали. Освен това, на всяка една от картите е поместена и кратка информация с най-важните събития от живота на изобразената ... |
|
Комплектът от "Славена" се състои от двустранно игрално поле с размери 24 x 24 cm, 16 пионки разделени по 4 от цвят, 18 пулчета разделени на 9 от цвят и зар. Не се сърди човече В играта вземат участие от 2 до 4 играча. Всеки от участниците поставя четирите си пионки в една от звездите със същия цвят. Пръв започва играта, който хвърли със зарчето числото 6. Пионките се придвижват напред с толкова места, колкото показва хвърленият зар. Ако по време на играта някой от участниците хвърли шестица - той получава право на още едно хвърляне. Ако в хода на играта пионката на един играч достигне пионката на друг играч ( ... |
|
Образователна игра - четене и писане на букви и думи. Занимателната игра има за цел да подпомогне подготовката на децата от детските градини и на децата, които ще прекрачат за първи път училищния праг. С нейна помощ се осъществява плавен преход от игри към писане и четене на букви и думи. Вниманието им ще бъде приковано в рамките на двадесет дни от интерес и любопитство, а не по задължение. Светите братя Кирил и Методи създават славянската азбука през 863 година и така поставят началото на българската писменост. Всяко дете, когато започва да учи буквите трябва да знае, че ние сме дали писменост на славянските народи и да ... |
|
Играта е част от серията Уча и се забавлявам, където ще откриете още образователни комплекти. ... Образователната игра "Букви, срички и думи - на български език" от издателство Посоки е подходяща както за деца, които тепърва се запознават с буквите, така и за деца, които вече започват да четат на български. Разработена е съвместно с психолози и педагози и има няколко варианта на играта, благодарение на което детето ще прекара времето си интересно и полезно. Степента на сложност можете да избирате сами според знанията на вашето дете. Игровите елементи са направени от напълно безопасни за здравето на вашето ... |
|
52 образователни карти за обучението по история с образи на велики българи от създаването на България до Освобождението (от VII до XIX век). Историята на всяка държава се създава от ярки личности, които проправят пътя за останалите хора. От този комплект образователни карти детето се запознава с великите българи, които ще открива в учебниците по "Родинознание" и "Човекът и обществото" в 1. клас, 2. клас и 3. клас. За по-лесно овладяване на информацията картите са разделени на 5 групи от по 10 личности: "Ханове", "Царе", "Будители", "Герои" и " ... |
|
Тази кутия изобилства от игри и загадки, които ще поставят на изпитание вашите логически умения. Картите лесно се изтриват и може да бъдат използвани отново и отново. Използвайте приложения маркер в кутията. Изтривайте със суха материя. ... |
|
Европолия Класик е игра за деца над 10 години и възрастни. В нея могат да участват от 2 до 4 играчи. Европолия Класик е игра на бизнесстратегия и тактика, в която се развиват паметта, вниманието, мисленето и много други полезни качества. В процеса на игата, играчите приватизират различни обекти и с помощта на получените траншове от Евробанката инвестират в тях. Игралното поле, върху което са разположени правоъгълни полета - “Обекти”. Върху тях са посочени цветни индикации с цените и наименованията, таксите за обслужване. Полета със съответните значения “Интерпол”, “Шанс”, “Банк”, “Съд”, “Затвор”. В централната част на ... |
|
100 забавни задачи, 50 карти + изтриваем маркер. ... На път или в свободното време няма да скучаете! Тук ще намерите игри за деца от 1. клас до 3. клас. Те не само развиват логическото мислене на малчугана, но и ще му помогнат по един забавен начин да открие сам и запомни лесно важни факти за страната ни. Пишеш и изтриваш. И всеки път е по-забавно! В кутията има 100 забавни образователни задачи. Картите лесно се изтриват и може да бъдат използвани отново и отново. Използвайте приложения в кутията 1 маркер. Впоследствие, използвайте маркер за бяла дъска. Изтривайте картите със суха материя. Всяка карта е с размери: 11 х ... |
|
Разчитайте на банковата карта, за да притежавате всичко! ... "Монополи" от "Hasbro" е една от най-популярните игри на бизнес тематика. Докато играят на нея участниците влизат в ролята на предприемачи, които купуват и продават имоти, строят къщи и хотели, както и да разменят куклите с цел да съберат най-редките от дъската. В този вариант на играта вместо с пари, играчите ще разполагат с кредитни карти и ПОС терминал, с помощта на който да отчитат събраните и загубени пари. Когато един играч фалира, играта приключва и победител е този с най-голям капитал. Правилата на играта са същите като тези на ... |
|
Магическото топче от Johntoy е изработено по подобие на класическото кубче на Рубик. То е подходящо за деца над 3-годишна възраст и е изработено от пластмаса. Разполага с 12 цветни отвора и 11 топчета. Целта на играта е всяко топче да попадне в дупка със същия цвят. Магическото топче е с диаметър ∅ 6.5 cm. Важно! Цветът на продукта може да се различава от показания на снимката. При поръчка ще го получите в цвят на случаен принцип. ... |
|
Кой казва, че ученето е скучно? То може да бъде приятно и забавно като всяка друга игра. Запомни лесно буквите с помощта на различни загадки и упражнения. Пишеш и изтриваш. И всеки път е по-забавно! Комплектът е предназначен за малките деца от подготвителен и първи клас в училищата. Съдържа 54 карти за писане и рисуване върху тях с възможност за изтриване; има включен и маркер за писане върху бяла дъска (white board marker), който се използва за писане или рисуване върху картите. Картите се почистват с мокра/суха кърпа или салфетка. ... |
|
"Букварино" е детска образователна игра, предназначена за преподаване на правопис и правоговор за всички възрасти. Тя се състои от 60 пластифицирани карти, на които са изобразени бележити личности от българската история и е подходящо занимание за летни, зимни лагери, ученически ваканции и други. Основната идея на играта е да образова, развлича и сприятелява. "Букварино" привлича с вълнуващи публикации за пътя на древните българи. Играта разкрива различна гледна точка за произхода и развитието на българската азбука. "Букварино" е разделено на три стратегически нива, които карат участниците да ... |