Подарък: Игрално поле за "Дама" ... В играта участват един или двама играчи или отбори. Всеки от играчите или отборите разполага с по два болида от един тим по избор. Играта има за цел децата да се научат да смятат, да развият знанията си, правилата за движение, обкръжаващата ги среда, цветовете, посоките и буквите. Играта е интересна за децата и създава условия за съревнование и общност между играчите. Победителят в играта е този състезател или отбор, който е събрал повече точки след пресичане на финала на всички свои болиди. Играта съдържа: Игрално поле Сглобяеми фигури на болиди за игра - 4 бр. ... |
|
Онлайн курсът "SmartViBo" е разработен специално, за да покаже на децата, че математиката и логическото миселе могат да са изключително забавни. За целта сайтът на курса предлага 1700 различни задачи. Някои от тях са подходящи за деца в предучилищна подготовка, а други за чуниците в 1 ви, 2 ри, 3 ти или 4 ти клас. Курсът "SmartViBo" е разработен, така че децата да се ориентират лесно, докато упражняват логическото си мислене онлайн. Задачите са разделени в 3 нива на трудност, всяко от които съдържа различни тематични категории. Ако се затруднят с някоя от задачите, малчуганите ще могат да използват ... |
|
"Математиката е толкова стара, колкото и човекът." казва Стефан Банах. Дали това е така - не знаем, но е факт, че всеки ден ни се налага да смятаме - приходи, разходи, пазаруване, сметки... Това учебно помагало е предназначено за ученици от началното училище и представя най-простото аритметично действие - събирането. Комплектът се състои от 100 картончета от пресован картон с размери 6 х 3.5 cm. От едната им страна има две цифри, между които е поставен знакът плюс, а от другата е резултатът от събирането, наричан в математиката сбор. Картончетата от комплекта изчерпват всички възможни комбинации с числата от ... |
|
Рано или късно ще трябва да научиш цифричките. Те ще ти помогнат да напишеш на колко си годинки, да си намираш мястото и реда в киносалона, на натискаш твоя етаж в асансьора и даже сам да си купуваш сладолед! Затова колкото по-рано се справиш с този урок, толкова повече неща ще можеш да правиш. “ Edu play ” измисли начин, чрез който съвсем на игра да запомниш всички цифрички. Комплектът съдържа 10 големи дървени плочки (12 / 16 / 0.3 cm), на всяка от които се е “разположила” една цифричка от 1 до 10. Тя е бляскава, изписана с пясък и прекрасно се откроява на зеления фон. Но нека обясним как протича урока – игра! ... |
|
Онлайн курсът "SmartViBo" е разработен специално, за да покаже на децата, че математиката и логическото миселе могат да са изключително забавни. За целта сайтът на курса предлага 1700 различни задачи. Някои от тях са подходящи за деца в предучилищна подготовка, а други за чуниците в 1 ви, 2 ри, 3 ти или 4 ти клас. Курсът "SmartViBo" е разработен, така че децата да се ориентират лесно, докато упражняват логическото си мислене онлайн. Задачите са разделени в 3 нива на трудност, всяко от които съдържа различни тематични категории. Ако се затруднят с някоя от задачите, малчуганите ще могат да използват ... |
|
Ако мъникът ви е пораснал до толкова, че “изследва” всичко с ококорени очички и все по-често се забавлява самичък с най-различни и разнородни предмети, сега е идеалният момент да го запознаете с образователните игри. Неспирното му любопитство ще изиграе голяма роля в научаването на нови и полезни неща, при това по плавен, непринуден и лесен за възприемане начин. “ Mertens ” създаде интересна образователна игра, подходяща за малките любопитковци над 2 годинки. Тя е изработена изцяло от дървен материал и е съставена от 12 геометрични форми и специална триъгълна основа. Събрани по двойки, колоритните елементи образуват три ... |
|
Играта "Кой съм аз" е позната по целия свят. Нейната основна цел е чрез задаване на въпроси, да се разпознае значима личност. Играта е от образователен характер и е подходяща както за малки, така и за големи. Тя може да бъде особено полезна за часовете по история в училище. Играта съдържа 51 карти със някои от най-значимите личности от българската история. Върху всяка една от тях има изображение на личността, години на управление за владетелите или на раждането и смъртта на всички останали. Освен това, на всяка една от картите е поместена и кратка информация с най-важните събития от живота на изобразената ... |
|
Играта е част от серията Уча и се забавлявам, където ще откриете още образователни комплекти. ... Образователната игра "Букви, срички и думи - на български език" от издателство Посоки е подходяща както за деца, които тепърва се запознават с буквите, така и за деца, които вече започват да четат на български. Разработена е съвместно с психолози и педагози и има няколко варианта на играта, благодарение на което детето ще прекара времето си интересно и полезно. Степента на сложност можете да избирате сами според знанията на вашето дете. Игровите елементи са направени от напълно безопасни за здравето на вашето ... |
|
Образователна игра - четене и писане на букви и думи. Занимателната игра има за цел да подпомогне подготовката на децата от детските градини и на децата, които ще прекрачат за първи път училищния праг. С нейна помощ се осъществява плавен преход от игри към писане и четене на букви и думи. Вниманието им ще бъде приковано в рамките на двадесет дни от интерес и любопитство, а не по задължение. Светите братя Кирил и Методи създават славянската азбука през 863 година и така поставят началото на българската писменост. Всяко дете, когато започва да учи буквите трябва да знае, че ние сме дали писменост на славянските народи и да ... |
|
52 образователни карти за обучението по история с образи на велики българи от създаването на България до Освобождението (от VII до XIX век). Историята на всяка държава се създава от ярки личности, които проправят пътя за останалите хора. От този комплект образователни карти детето се запознава с великите българи, които ще открива в учебниците по "Родинознание" и "Човекът и обществото" в 1. клас, 2. клас и 3. клас. За по-лесно овладяване на информацията картите са разделени на 5 групи от по 10 личности: "Ханове", "Царе", "Будители", "Герои" и " ... |
|
100 забавни задачи, 50 карти + изтриваем маркер. ... На път или в свободното време няма да скучаете! Тук ще намерите игри за деца от 1. клас до 3. клас. Те не само развиват логическото мислене на малчугана, но и ще му помогнат по един забавен начин да открие сам и запомни лесно важни факти за страната ни. Пишеш и изтриваш. И всеки път е по-забавно! В кутията има 100 забавни образователни задачи. Картите лесно се изтриват и може да бъдат използвани отново и отново. Използвайте приложения в кутията 1 маркер. Впоследствие, използвайте маркер за бяла дъска. Изтривайте картите със суха материя. Всяка карта е с размери: 11 х ... |
|
Тази кутия изобилства от игри и загадки, които ще поставят на изпитание вашите логически умения. Картите лесно се изтриват и може да бъдат използвани отново и отново. Използвайте приложения маркер в кутията. Изтривайте със суха материя. ... |